Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    De ce sustineam ca o baterie incarcata full poate avea peste 13v.
    Eu n-am stat sa caut pe Goagle...spun ce stiu.Acu sigur, se poate sa se fi schimbat...chimia.
    Pe un forum tehnic se cere exactitate(doar e tehnic) si nu ceea ce stiu eu(daca stiu?).Chimia sigur s-a schimbat,nici apa nu mai este H20...(are atitea impuritati!).

    Comment


    • Originally posted by IancuMIC View Post
      Parerea mea este ca radioul se opreste pe pozitia "start", pentru a proteja aparatul nicidecum bateria.
      crede-ma ca e pt baterie. mai intereseaza-te. intreaba-i pe "batrani" cand dai cheie ca sa nu termini mai repede bateria nu ai niciun alt consumator . nici farurile..

      Comment


      • Bateria Rombat Calciu la 6 ani si 7 luni

        Nu stiu daca am fost norocos sau incarcarea la Loganul cumparat in 2005 (nou) a fost bine reglata, dar am schimbat Rombat Calciu dupa 6 ani si 7 luni. Si ar mai fi putut functiona si iarna asta, dar au aparut probleme la pornire. Demarorul mergea foarte iute, dar motorul pornea din ce in ce mai greu din cauza circuitului de recunoastere al cheii. Dupa cateva teste ( inclusiv incarcarea si in final inlocuirea bateriei ) am tras concluzia ca acesta nu mai functioneaza corect daca tensiunea scade sub o anumita valoare chiar in momentul actionarii demarorului !! Defectul aparuse cu cateva luni in urma dar a devenit deranjant in ultimele zile cand s-a lasat frigul - asa ca aviz celor care se intalnesc cu asa ceva sa nu caute defecte inchipuite ci sa inlocuiasca bateria.

        Comment


        • @B997NDL
          La pornire,datorita curentului mare solicitat de electromotor,tensiunea in baterie scade si astfel se evita alimentarea aparatului cu tensuine scazuta;alternatorul isi intra in rol imediat dupa pornire.
          Last edited by IancuMIC; 28 December 2011, 22:19.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Poate el se refera la faptul ca se stinge de tot radioul desi cred ca daca se ajunge aici inseamna ca nici nu mai porneste motorul. Si eu cred ca radioul se opreste putin din cantat pt a facilita pornirea, nu pt protectia lui, n-ar avea de ce sa se arda cand poneste motorul. Poate sunt nebuni in stare sa porneasca motorul nu numai cu el pornit ci si cu el dat la maxim pe cd cand deja consuma destul de mult.
            Pt a facilita pornirea e bine si sa calcati ambreiajul cand pornesti masina, se simte.
            LE. Daca tensiunea scade nu are de ce sa se arda. Nu scade indeajuns de mult cat sa afecteze, de ce ar afecta radioul si nu si calculatorul masinii? Scade prea putin, un volt jumate, raioul ar putea sa mearga in continuare. Se opreste ca sa nu consume, plus ca daca ai si amplificator in portbagaj deja e mult, dupa cum spuneam, se gasea cineva sa porneasca motorul cu amplificator puternic si dat la maxim. Poate fi consum mai mare decat farurile.
            Last edited by ionescu liviu; 28 December 2011, 22:20.
            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

            Comment


            • si daca s-a alimenta cu tensiune scazute, ce?! n-are nici pe dracu. sa nu-mi spui ca nu ai avut fluctuatii de tensiune acasa cu tv-ul sau cd-ul in functiune. nici pc-ul n-are nimic. intreaba in electrician. la dci e nevoie de 640 mA la "coborare" (cheie) daca mai e si altceva termina bateria prin suprasolicitaRE

              Comment


              • Daca asta ar fi rationamentul, de ce ar trebui sa se opreasca radioul, care nu e nici pe departe cel mai mare consumator, din sistemul electric al masinii?
                @ionescu liviu
                Esti sigur ca pe timpul pornirii tensiunea din baterie scade doar cu 1.5v?
                Last edited by IancuMIC; 28 December 2011, 22:27.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • e unul dintre consumatorii mari. si apoi se presupune ca dai cheie inainte sa aprinzi farurile sau aeroterma

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    crede-ma ca e pt baterie. mai intereseaza-te. intreaba-i pe "batrani" cand dai cheie ca sa nu termini mai repede bateria nu ai niciun alt consumator . nici farurile..
                    "Misterul" consata in conectarea radioului, la instalatia electrica prin contact,la pozitia -Aux.-(auxiliare),pozitie ce in momentul actionarii electromotorului,este nealimentata cu curent.Imediat dupa pornire totul revine la normal.

                    Comment


                    • Originally posted by big_electro61 View Post
                      "Misterul" consata in conectarea radioului, la instalatia electrica prin contact,la pozitia -Aux.-(auxiliare),pozitie ce in momentul actionarii electromotorului,este nealimentata cu curent.Imediat dupa pornire totul revine la normal.
                      siii?! ce e cu asta? era vorba de utilitatea opririi alimentarii, automat. nu vorbea nimeni de niciun mister sau ti-ai zis ca esti singurul care detine adevarul?

                      Comment


                      • @big_electro61
                        Tu chiar nu vezi ce vorbim noi?Lumineaza-ne care e misterul pentru care se deconecteaza la pornire radioul,ca e alimentat pe o pozitie oarecare, asta stim si noi.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Scuze daca stiati,dar vezi cum motiva-i mai sus oprirea radioului.Scopul opriri -canalizarea energiei baterii catre electromotor si tot ce tine de pornire.

                          Comment


                          • si implicit evitarea suprasolicitarii bateriei ce ar duce in timp la moartea ei

                            ce alte secrete mai detii?
                            Last edited by B997NDL; 29 December 2011, 01:42. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Dimineata a pornit foarte bine, nu pot spune exact daca a pornit mai usor ca pana acum, nici nu ma astept ca apa distilata sa aduca bateria la stadiul de noua, am vazut ca nu avea electrolit si am completat cu putina apa. Treaba cu radioul s-a repetat, nu este cel original si nu se intampla asa decat dimineata, este montat diferit fata de cel din fabrica, adica nu se opreste cand iau contactul!
                              Si daca moare, moare are 4 ani si 9 luni, sunt multumit de prestatie! Sa vad cum face in urmatoarele zile si ,... va tin la curent!
                              ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                Daca asta ar fi rationamentul, de ce ar trebui sa se opreasca radioul, care nu e nici pe departe cel mai mare consumator, din sistemul electric al masinii?
                                @ionescu liviu
                                Esti sigur ca pe timpul pornirii tensiunea din baterie scade doar cu 1.5v?
                                Am si spus, daca ai avea un amplificator si subwoofer nu mai e consumul mic? Eu am amplificator de 160 w si imi palpaie putin farurile, plafoniera, lampile spate la relantiu, pai daca as avea unul mai mare si vreau sa ponresc motorul cu el dat la maxim ca sunt eu mai diliu?
                                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google