Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu ii urez domnului Bumbu un respectuos bun venit pe acest forum.
    Din pacate nu pot ajuta prea mult, dar as sugera acelasi "traseu": verificare acumulator, contacte - verificare incarcare (alternator) - identificare prin eliminare circuit "consumator" nedorit (foarte probabil).

    Comment


    • O vizita la un electrician auto ? Caranda , Caranda , cumparata de 6 luni dar cine stie cat a stat prin depozite . Acum bateriile de conceptie noua cad brusc , " nu te mai fac de ras" ca cele de acum 30 de ani , electromotorul invarte mai greu , lumina mai chioara , etc.

      Comment


      • Tocmai am primit o solicitare de asistenta privind descarcarea unei baterii Bosch 100Ah de 2 ani, de pe un vw transporter. Dupa test datele sunt asa; 11.7v, SOC 0%, SOH 42%. A fost pornita masina cu ajutor, am recomandat scoaterea unei borne dupa ce vine din cursa (pe la ora 12), iar maine dimineata retestare. Soferul spune ca asta se intampla doar luni dimineata, dupa ce sta mai bine de doua zile nepornita.
        De urmarit; testerul nu o da BAD, totusi.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • La VW mai are consumatori activi dupa scoaterea cheii din contact. Au fost probleme cu becul din torpedo, CAN - ul la anumite versiuni. Trebuie masurat consumul de curent al masinii inchise si incuiate. Nu trebuie sa fie peste 40 de miliamperi. In mod normal e sensibil mai mic.

          Comment


          • Revin, asa cum am promis.
            Dupa ce ieri dupa pranz a fost scoasa borna +, azi dimineata a pornit la sfert. Ramane ca electricianul auto sa gaseasca "hotul" (masina aia nu prea sta, asa ca pana una alta va stationa cu o borna scoasa)
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by madi View Post
              Oti,Ia o teava de cupru pentru instalatii calorifere , cred ca stii de ce zic , taie din ea cat ai nevoie pe lungime ca sa se muleze pe borna (teava trebuie sa fie despicata) si pune borna cu cablu, eu zic ca se poate face foarte bine asa, din cate citesc eu pe aici la mmestereala esti priceput. S-ar putea sa nu mearga din prima dar cu putina pilire va merge.
              Originally posted by Oti View Post
              Cea mai eleganta solutie este teava instalatii din Cu (merge si Pb), prelucrata cum a spus colegul madi, cand bornele de prindere se vor strica, atunci vor fi schimbate cu variantele de mai sus, asta peste vreo 8-15 ani.
              In ceea ce priveste contactul electric, suprafata de contact este mare, nu vor fi probleme de tip incalzire, foc, etc poate o verificare periodica sa nu prinda oxizi si sa nu incarce/porneasca .
              Acum aproape 5 ani, s-a discutat problema deformării terminalelor bateriei de la strângerea puternică în borne. Am bateria originală cu bornele originale. Terminalele au pierdut în diametru mai puțin decât un fir de păr. Și strângerea nu mai este la fel de puternică până la cursa maximă a șuruburilor bornei. Dacă nu aș pune vaselină, atunci probabil că oxizii ar crește forța de frecare dintre cele două materiale și nu s-ar mișca.

              S-a mai menționat folia subțire de aluminiu alimentar. Nu aș încerca deoarece curenții care curg pe acolo sunt mari. Probabil că se va topi.
              În afară de țeavă de Cu pentru instalații, a mai încercat cineva altceva? Cum merge reparația de acum 5 ani?

              Comment


              • Azi după 6 ani și 10 luni de când am cumpărat masina s a descărcat bateria originală din fabrica, de 40 ah rombat
                probabil mai ținea, macar pana la aniversarea de 7 ani, daca nu descaram bateria astă vară din vina mea
                oricum sunt super mulțumit de bateria originală
                am cumpărat o baterie bosch de 60 ah, ce pare fabricată în 2020, să văd cât timp va ține aceasta din urmă, sper măcar 5 ani

                câți ani v au ținut bateriile la masina?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.
                Last edited by panselin4; 28 December 2020, 21:54.

                Comment


                • 6 ani jumate Varta silver

                  Comment


                  • Rombat Premier 75Ah 750A, varianta verde, 8 ani inca este pe masina! Urmatoarea tot premier va fi!
                    sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                    Comment


                    • Sal!
                      Am si eu o intrebare: e normal un consum al UCH de 90 mAh, un consum al radioului de 60 mAh si calculator GPL de 30 mAh? Toate astea iau aproape 180 mAh si imi golesc bateria in doua saptamani.

                      Comment


                      • E mult. Sigur ai masurat bine?

                        Comment


                        • Da. Am scos pe rand, mufa din spatele radioului, siguranta calculatorului GPL si siguranta din tablou - cea marcata UCH.
                          Nu stiu exact a cui este acea siguranta. Banuiesc ca este calculatorul masinii. Am scos, pe rand, toate celelalte sigurante si ampermetrul a ramas nemiscat.
                          Last edited by gabrielg67; 22 January 2021, 19:22.

                          Comment


                          • Atasez cateva capturi cu bateria masinii mele de prim montaj (dupa mai bine de trei ani jumatate), configurarea ei in soft, plus cativa parametri (sunt mai multi), acest ”Smart Energy Management” si doua grafice cu incarcarea pilotata (pe accelerare se alimenteaza toti consumatorii, pe franare se recupereaza energia).
                            Drumuri bune! (cu bateria bine incarcata)
                            Attached Files
                            Last edited by Gil26; 23 January 2021, 19:51.

                            Comment


                            • Atasat si sarcina alternatorului.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Pentru care are consumatori mari recomand upgrade la alternator cu mai mulți Amperi, ca prima faza(se poate adapta de la Renault la prindere, mufa aferenta alternatorului nou se poate pune pe firele masinii) . Este greșit o baterie de amperaj mult mai mare, nu va fi in stare alternatorul actual sa o incarce și se va sulfata prematur.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google