Din 2009, Cutie Automata Pe Logan,Sandero Si Logan MCV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din 2009, Cutie Automata Pe Logan,Sandero Si Logan MCV

    Modelele Dacia vor beneficia, incepand cu anul 2009, de optiunea unei cutii de viteze automate. Informatia a fost dezvoltata de catre Philippe Prevel, directorul Renault Technologie Roumaine (RTR), intr-o intalnire cu presa care avut loc astazi, la intitiativa Mediafax.

    "Pentru transmisia automata am început testele inca de acum un an, iar intr-un orizont de cateva luni, cel mai probabil la inceputul anului viitor, Dacia va incepe sa produca in masa automobile echipate cu aceasta nouă solutie tehnica, disponibila ca optiune pentru anumite variante de echipare", a spus Prevel.
    Transmisia automata va putea echipa doar versiunile superioare ale lui Logan si Logan MCV, cererea unei astfel de solutii tehnice fiind inexistenta la nivelul autoturismelor utilitare din gama. Cel mai probabi, Dacia va adapta la gama si motorizarile lui Logan transmisia cupatru trepte existenta ca optiune pe actuala generatie Clio.

    Pe de alta parte, motorizarile Dacia vor trece in scurt timp la standardele Euro 5, inginerii constructorului roman abordand in aceasta perioada cateva solutii tehnice interesante, cum sunt software-ul de gestiune a motorului si tratamentul gazelor de evacuare. Trecerea Dacia la Euro 5 nu va insemna insa si o crestere a preturilor, analizele Dacia aratand ca viitorii clienti nu sunt dispusi sa plateasca suplimentar pentru o astfel de solutie.

  • #2
    Pai frate daca bag astia si cutie automata pe Logan .... Asta este o veste super pt nevastamea . Poate cu ocazia asta o conving si eu sa conduca masina,
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      Nu numai pentru femei. Ci si pentru impatimitii pentru cutii de viteze automate. Eu ma numar printre ei
      sigpic

      Comment


      • #4
        Apropo Bogdane, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar eu pana nu schimb vitezele atunci cand trebuie sau cand vreau eu, si ajung sa las masina sa faca totul ..... E clar ! Nu ma mai consider sofer !
        Nu vreau sa intelegeti ca sunt impotriva cutiilor hidramate. Am avut ocazia sa conduc si astfel de masini, si nu mi-au oferit placerea aia de a conduce , ca la o masina cu cutie manuala. In cel mai fericit caz as alege una cu o cutie semisecventionala , parca asa i se zice, nu? Aia la care poti schimba si tu vitezele , dar poate sa o faca si masina automat.
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #5
          Corect! Cutia hidramata sucks! Si cum e cea mai ieftina, aia cred ca va fi pe logan. Atunci sa te tii vaicareli pe topicul de consum...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Trebuia odata anuntat ,pe manualul de utilizare de ph2 apare si un capitol despre cutiile automate

            Comment


            • #7
              Si eu imi dorsc o cutie automata. Avand in vedere ca o mare parte din km sunt facuti in bucurestiu asta de kk si ca seara ma doare piciorul drept de la atata "gimnastica" o sa ma gandesc serios la achizitionarea unui logan cu A/T.
              Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

              Comment


              • #8
                Consumu "ca consumu" macar de ar functiona si bine .lasa ma fratilor ca e bine de facut gimnastica la volan ca macar acolo slabesti ca in rest romanii nu fac sport deloc.acuma vreti si masinile sa mearga singure .
                Last edited by margelatu; 31 October 2008, 12:27.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  Eu am un Mitsubishi Galant 145 de cai hidramat si vreau sa zic ca am impresia in depasiri ca nu mai apuc sa depasesc...Acum ma gandesc cum va fi pe un motor de 105 cai, sa zicem...Sa nu mai mentionez consumul
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Consider ca o cutie hidramata isi face treaba la Suv-uri , la masinile gen BMW seria 7 , X , clasa S Mercedes etc etc , unde calutii sunt din belsug si ai caror soferi au un statut.
                    Am de la firma un Peugeot 307 , hidramat ,110 cai parca si nici rugat nu vrea sa scada consumul sub 14 in oras si sub 12 in afara la o viteza decenta. In plus , la depasiri, pana cand isi da el seama ca am bagat piciorul in el si ca trebe sa-mi cupleze modul sport , trece ceva timp( asta ca sa nu stau cu degetul pe butonul de actionare a modului sport) . Sunt pro hidramat dar pentru masinile spuse mai sus. Pentru clasa low si middle level nu mi se pare o idee buna.
                    App. Mai tineti minte ce prostii de cutii aveau cei de la Cielo sau Espero odinioara ? Consumau si alea de erau innebuniti proprietarii..
                    sigpic

                    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                    Comment


                    • #11
                      Cutie automata bleah . Never
                      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                      Comment


                      • #12
                        La Murano imi schimba super bine vitezele. Daca vreau sa o calc, imi schimba la 7000 ture.
                        De obicei merg cu ea schimband eu vitezele.
                        treapta 1=100 km/h
                        treapta 2=160 km/h asta cand ma supar

                        La Hyundai Tucosn, era jale...Imi schimba super naspa vitezele si aveam un consum.Mergeam cu ea numai pe manuala.

                        In oras este super sa ai cutie automata !

                        Ptr o functionare buna a cutiei automate, se recomanda un motor de cel putin 1.8 L.

                        Comment


                        • #13
                          A 1a=100 km/h?????...Dar ce motor are Murano ca eu la masina cu 600 Nw/m cuplu si 437 de cai ii dau 100 cu a 1a si am 6 trepte de viteza...Manual!
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            Deci pe motorasele astea de aspirator de pe logan nu prea merita.mai degraba ar investii in alte chestii care sunt utile pe logan si ma refer la siguranta si la alte motoare mai noi.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #15
                              Vor fi cutii automate pe motoare de 1.2 16V si 1.6 16V.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google