ECO Mode pe EASY-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mumus View Post
    Deci e in grafic, deci e bine, deci nu mai conteaza, Faceti repede chiptuning la 0.9 tce cu easy-r, sa vedem daca mai schimbati ambreaje ca altii uleiul.
    Unii si-au facut modificarea fix cu acest scop, dupa ce au facut anumite calcule si au ajuns la concluzia ca ar ajuta. Si ce sa vezi, chiar ajuta...
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #32
      Fata de manuala da, intarzie schimbarea vitezelor la retrogradare, schimba treptele mai repede in accelerare astfel incat nu prea treci de 3000rpm, pedala devine mai putin sensibila astfel poti sa apesi o cursa mult mai lunga pentru acelasi raspuns pe care in modul normal ai apasa mai putin

      Comment


      • #33
        @Silviu,
        Toata consideratia pentru ceea ce postezi, dar in fond si la urma urmei cine sunt acesti "unii"?
        Pana nu exista niste exemple palpabile, verificabile, ale unor posesori de 0,9 TCe cu Easy-R care au facut aceasta modificare softului si le-au disparut vibratiile fara a avea efecte secundare nedorite, de ce ar risca cineva sa intre mai rau in belea? Garanteaza cineva ca asa se "repara" robotizata? Daca lucrurile merg si mai prost, iti plateste cineva eventualele daune? N-as crede! Chiar daca pana acum am fost ferm convins ca modul de utilizare al unei masini cu robotizata nu ar avea nicio legatura cu defectiunile aparute, incep sa am usoare dubii ca lucrurile stau chiar asa.
        Cat priveste modificarea doar de dragul de a avea cativa cai in plus si nu pentru "a repara" robotizata mie imi pare a fi, scuzati expresia, o idiotenie. De ce? Simplu, pentru ca cine vroia putere mai mare lua de la inceput alta masina si nu mai aparea dorinta sa modifice ceva care merge foarte bine asa cum este. Asta daca ai puterea financiara de a lua ceva mai potent. Daca nu, ori te multumesti cu ceea ce iti ofera masina standard ori te uiti de la inceput la un sh cu cati cai te multumesc.

        Comment


        • #34
          Unii isi asuma unele riscuri, altii nu. Potentialele riscuri si efecte secundare nedorite pot fi eliminate printr-o informare si punere in practica corecta. Sunt argumente pro si contra. Pana la urma fiecare procedeaza cum doreste.

          Cu modul ECO la EasyR-ul meu, dupa inca vreo 3 zile de teste, m-am decis: va ramane deocamdata dezactivat.

          Comment


          • #35
            gabrieln1960, cred ca am specificat de fiecare data ca e vorba de dCi+TS4 si nu cred ca am incurajat pe cineva sa faca asa ceva. Iar modificarea despre care am vorbit eu a fost facuta in perfecta cunostinta de cauza (analizat cutia cati Nm suporta, intrebat si inteles daca se modifica presiune in turbina cu cat... etc.) si cu anumite teste dupa modificare (monitorizare DPF in principal, verificat cati Nm scoate dupa modificare, etc.)

            Pe langa, sa zicem, beneficiile legate de cutie (ramane de vz pe termen lung daca se adeveresc) consumul a scazut putin si masina se conduce mult mai lejer. Dar asta doar daca intelegi ca modificarea nu e facuta sa abuzezi de ea la fiecare plecare de la semafor, acu ca are in plus "6 cai frumosi"

            Eu nu incurajez pe nimeni sa-si faca modificarea. Daca nu intelegi ce inseamna acest procedeu (si ce consecinte ar putea implica) e mai indicat sa nu-l faci si sa ramai stock. Cu atat mai mult daca masina este inca in garantie...
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #36
              Si eu am facut remapul in garantie, culmea este ca dealerul stia, cand inca mai aveam garantie, dar ptr ca masina este servisata de 2 ori mai des, si se vede ca am grija de ea, nu sa comentat deloc. Daca stii cand si cum sa ii dai, teoretic nu exista riscuri la remap, Nu este prima masina remapata la mine, si nici ultima Eu zic ca nu aveti de ce sa va temeti, dar cereti garantie la remap.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #37
                Eu am avut 0.9 Tce cu stage 1 de la tcmturbo. 100CP si 155nm.
                De ce l-am facut? Sa reduc putin turatia de cuplu, astfel plecam destul de ok prin oras de la 1800 ture si tragea liniar de la 2200.
                Aaa...si da, sa scap de problema aia mizerabila de mers in 2 clinidri la Tce.
                Deci ce aveam eu era cam la limita de 160 nm. Trebuie sa intelegem clar ca mai mult de atat nu se poate scoate dintr-un 0.9 Tce. Cine zice ca are peste 100 cp minte sau e nebun. Orice 100 de cai are nevoie de un intercooler de cel putin 3 litri...si ce sa vezi, cel de logan are tocmai 3l.

                Pedala de ambreiaj se intarise putin, in rest nu am avut probleme....cred ca merge bine mersi si acum.

                Apropo, pentru cei care au Tce mai nou:
                - motorul se lasa vizibil abia dupa 40 mii de km
                - nu folositi ECO Mode, e o bagatela.....ce eco mai vrei de la un motor cu 0.9 cilindree.

                Comment


                • #38
                  Tocmai ce m-am intors dintr-o plimbarica prin Tara Hategului si Tara Motilor, cam 1.200 km. Am mers pe aproape toate categoriile de drum, cu viteze de la 140 km/h pe autostrazi pana la "viteza melcului" prin Cheile Ordancusei. Consum mediu 5,5 l/100 km. De ceva timp am facut card la Lukoil si alimentez cu benzina de 95 (Euroluk in timpul saptamanii si Ecto Plus in weekend).
                  Motorul si Easy-R s-au comportat ireprosabil (desigur ca in limita posibilitatilor si specificatiilor lor tehnice). Am mers si cu aer automat si fara, si cu Eco activat si fara, si in D si in M, si la drum liber si in coloana. In unele situatii, cum ar fi depasiri ceva mai rapide in urcare, am trezit poneii anesteziati ecologic la viata dezactivand modul Eco. Nu am nici cea mai mica retinere in a activa/dezactiva butonul Eco in mers, in functie de necesitatile de moment. De asemenea nu am nicio retinere in a folosi, atunci cand cred eu de cuviinta, functia S&S. La fel procedez si la Easy-R, schimb intre D si M asa cum consider eu pe moment ca este mai bine. Am monitorizat continuu asa-zisa "temperatura a motorului" care nu a a depasit 85 grade Celsius.
                  Din a doua jumatate a lunii ianuarie folosesc zilnic masina si in oras si iata cum, dupa doi ani si un pic, am ajuns la 18.000 km fara nici cea mai mica problema. In iunie anul viitor se termina cei trei ani standard de garantie urmand sa intru in ceilalti doi suplimentari ai celor "5 ani fara griji".

                  Comment


                  • #39


                    Cred ca ar fi benefic sa folosesti o benzina cu CO mai mare, mai ales la un motor turbo.
                    Incearca Ecto 100, daca ai card Lukoil.

                    Si eu am card la ei, si foloseam Ecto 98, pana cu vreo luna in urma, cand am remapat masina (alta marca, nu Dacia), si ca atare sunt nevoit sa folosesc benzina intre 99 si 102 CO.
                    Acum sunt bucuros ca a aparut Ecto 100, ca pot din nou sa imi folosesc cardul.

                    Cat despre subiectul remapare, pot sa va spun ca am avut toate masinile remapate, in jurul a 50000 km, si au fost tinute cam 120-150 mii, fara ca vreuna sa prezinte vreun defect la motor sau transmisie. Dar am apelat de fiecare data la firme serioase: DimSport, pe vremea cand lucra Doc acolo, TCM Turbo, si acum EDS. Nu va ascund ca cel mai multumit sunt de EDS, se simte mana neamtului, dar si cele autohtone au fost in regula. Am avut masini atat turbo-diesel (injectie directa) cat si benzina aspirat (injectie multipunct). Deci ce-i drept nu am avut benzina turbo si nici benzina injectie directa.
                    Sper ca in curand sa imi iau alta masina (din motiv de divort, nu ca ar avea ceva masina asta), si sa imi iau benzina turbo cu injectie directa. Vom vedea cum se comporta si aceea la remapare.

                    Visul meu este Duster 4x4 cu 1.33 TCe si EDC7.

                    Comment


                    • #40
                      De ce trebuie dupa remapare sa folosesti benzina cu cifra octanica de 100?

                      Comment


                      • #41
                        Prin remap se modifica tabela cu avansul, astfel incat presiunea maxima sa fie atinsa pe la 10-15 grade CU BENZINA DE 98. Folosind benzine cu cifre octanice mai mici riscati o serie de detonatii, pierderi de putere, sau alte efecte neplacute asupra motorului.

                        Comment


                        • #42
                          nickey1982 compresia este data de raportul volumetric si nu prea ai cum sa atingi "presiunea" maxima altfel decat in punctul maxim de compresie mecanica. CO reprezinta rezistenta combustibilului la autoaprindere, la o anumite presiune in camera de ardere. Daca nu aduci si modificari fizice motorului nu prea ai cum sa modifici "presiunea" maxima (adica trebuie sa modifici raportul volumetric). Iar remaparea modifica cam toti parametrii (amestec, avans, presiune turbina etc.) si nu este legata de un anumit tip de combustibil.

                          Si unui aspirat benzina de 100 ii va da un plus de vigoare deoarece arderea se va face aproape perfect deoarece are asigurat CO minim de 95 necesar motorului pentru a functiona bine pe cand benzina standard de 95 are caracteristici, de regula, sub CO95. In plus aditivii din benzina de 98/100 fac arderea sa fie mai "curata"/buna. Acelasi lucru se aplica si dupa remapare.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • #43
                            Silviu Eu doar am dat copy&paste de pe un site cunoscut de tunning din Romania. Ar fi trebuit sa pun ghilimele.
                            Trecand peste detaliile tehnice, eu am inteles ca ei fac modificarile si testarile folosind o benzina superioara, iar apoi garanteaza performantele masurate, doar cu acelasi tip de benzina.
                            Si eu de 2 luni alimentez cu benzina de 98, iar acum o sa incep cu cea de 100. Nu am observat schimbari la mersul motorului, dar am observat ca ornamentul de la toba de esapament nu se mai murdareste in partea inferioara cum facea inainte, exact ca la diesel.

                            Comment


                            • #44
                              Bineinteles ceea ce spui tu acolo se confirma printr-un test dyno, nu-i asa ? Pune si tu te rugam o poza cu rezutatul dyno de la firma asta pe care o recomanzi, poate vrem si noi

                              Comment


                              • #45
                                Eu n-am recomandat nicio firma. Nu am remapare facuta si nici nu cred ca imi voi face. Mi-as face doar daca asta ar rezolva problema trepidatiilor. Acel text pe care l-am pus mai sus era raspunsul pentru coleg la intrebarea lui de ce ar trebui sa se foloseasca o benzina superioara.
                                Last edited by nickey1982; 15 September 2019, 08:06.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google