Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by david View Post
    In 2005 am luat dacie noua , ambiance ce-i drept, cu 214 milioane lei vechi, probabil acum cu acceasi suma iti dau doar motorul
    Practic nu exista termen de comparatie intre logan 2005 versus noul logan in privinta pretului de achizitie
    Ai dreptate aici.
    Si tata a cumparat pe vremea lu Raposatu o Dacia 1300 si a dat pe ea 80.000 lei adica 8 ron.
    Pai cum sa dea acum 40.000 ron pe o amarata de Dacie.
    sigpic

    Comment


    • @jonnie007:
      Peugeot 301: "Active", 1.2, 72 Cp, AC,...cam atat, FARA RADIO! = 11.029 Euro.
      Logan II: "Laureate", 0.9, 90 Cp, AC, MEDIA NAV, REGULATOR LIMITATOR VITEZA = 10.600 Euro.
      Deci despre ce vorbim? Ajungem la versus-uri si nu face obiectul topicului.

      Nu e nici un moderator sa vada ca discutia a inceput sa o ia pe campii: nou contra SH, prosti contra destepti, Logan contra MASINI...? Totusi.

      Logan II: ca de la primul Logan, masina are avantaje si dezavantaje, multe dintre ele percepute diferit in functie de posesor. Nu e o masina de care sa te indragostesti la prima vedere, in nici un caz nu trebuie cumparata in urma unui impuls de moment, numai daca iti faci o analiza extrem de detaliata si realista iti vei raspude la intrebarea Da sau Nu Logan II. Stabilesti bugetul, analizezi la ce vei folosi masina si o configurezi functie de utilizare (nu dupa chef sau placere), intrebi despre costurile de intretinere, de exploatare si despre costurile asigurarilor...si vei avea un raspuns corect.
      Am urmarit cam tot despre Logan II inca de la aparitie si din punctul MEU de vedere se remarca prin numai 2 avantaje:
      - costuri mai mici cu asigurarile (cilindree mica)
      - posibilitate echipare cu: ESP, Medianav, regulator viteza, Eco.
      Daca as cumpara? Daca nu as fi inca multumit de ce am, as lua acel Laureate configurat mai sus.
      Marele dezavantaj: oferta saraca la motorizari. Stiti voi ce spun...

      Comment


      • Originally posted by CeDeBe-L View Post
        @jonnie007:
        Peugeot 301: "Active", 1.2, 72 Cp, AC,...cam atat, FARA RADIO! = 11.029 Euro.
        Ei na, fara radio! Mare lucru! Ala ti-l pui tu, dupa ce iei masina, nu costa asa de mult un Radio cu CD si USB. Eu cel putin asa am facut cand am luat Golanu', ca nu-mi trebuia mizeria aia de "Blaupunkt' sau ce ofereau ei atunci!

        Comment


        • Originally posted by CeDeBe-L View Post
          @jonnie007:
          Peugeot 301: "Active", 1.2, 72 Cp, AC,...cam atat, FARA RADIO! = 11.029 Euro.
          Logan II: "Laureate", 0.9, 90 Cp, AC, MEDIA NAV, REGULATOR LIMITATOR VITEZA = 10.600 Euro.
          Deci despre ce vorbim? Ajungem la versus-uri si nu face obiectul topicului.

          Nu e nici un moderator sa vada ca discutia a inceput sa o ia pe campii: nou contra SH, prosti contra destepti, Logan contra MASINI...? Totusi.

          Logan II: ca de la primul Logan, masina are avantaje si dezavantaje, multe dintre ele percepute diferit in functie de posesor. Nu e o masina de care sa te indragostesti la prima vedere, in nici un caz nu trebuie cumparata in urma unui impuls de moment, numai daca iti faci o analiza extrem de detaliata si realista iti vei raspude la intrebarea Da sau Nu Logan II. Stabilesti bugetul, analizezi la ce vei folosi masina si o configurezi functie de utilizare (nu dupa chef sau placere), intrebi despre costurile de intretinere, de exploatare si despre costurile asigurarilor...si vei avea un raspuns corect.
          Am urmarit cam tot despre Logan II inca de la aparitie si din punctul MEU de vedere se remarca prin numai 2 avantaje:
          - costuri mai mici cu asigurarile (cilindree mica)
          - posibilitate echipare cu: ESP, Medianav, regulator viteza, Eco.
          Daca as cumpara? Daca nu as fi inca multumit de ce am, as lua acel Laureate configurat mai sus.
          Marele dezavantaj: oferta saraca la motorizari. Stiti voi ce spun...
          cum sa nu aibe radio...casca ochii mai bine! e infinit peste logan laureate din toate punctele de vedere! scrii si tu ca sa te afli in treaba! numai ca sa contrezi! eu am spus ca loganul se merita cu prisosinta...insa doar primele 2 versiuni de echipare! la 10-11000 iti iei ceva care este peste logan in mod evident si isi da seama oricine de asta!
          PRO LOGAN ACCES!




          Last edited by jonnie007; 10 August 2013, 12:45.
          Keep walking...

          Comment


          • Dar de ce sa iei logan de 11.000? Ca tot n-am inteles.
            Uite, eu vreau un logan fara navigatie, de 9900.
            Arata-mi o masina similara, si ca bani si ca dotari.

            Nu povesti despre masini de 12.000 euro, ca un om normal cand cumpara o masina nu isi extinde bugetul cu 30%. Poate doar cei ce au bani de la taticu

            Hahaha... Agentule tu compari peugeot cu motor de 72 de cai, cu loganul de 90
            COmpara-l cu loganul de 1.2 Laureatea.
            Adica, Peugeto de 10000 (cu discount de 2300 euro) vs 8800.

            Singurul care merita (si bine ai evidentiat) este Peugeotul diesel de 92 de ponei - 11370 euro. In varianta asta, cam bate loganul diesel, ce este tot 11.300. Adica dai 70 euro in plus pentru o siguranta mai buna, ceea ce mie imi pare super.
            Last edited by Cezar; 10 August 2013, 13:17. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Cezare daca te uiti bine in piata...intre 10 si 11000 gasesti sigur ceva mai interesant! daca tu esti dispus sa cheltui 10000 de eur pe un logan e optiunea ta! eu o consider nebunie!
              301 la 72 de cai este infinit peste logan la ce vrei tu...de la tabla la calitatea materialelor...mai bine cu 72 de cai decat cu 90 si calitate inferioara! in schimb logan acces merita fara doar sau poate!
              Keep walking...

              Comment


              • EU cred ca tu nici nu le-ai condus nici nu le-ai pipait de spui ca e una infinit mai buna ca alta.
                Calitate mai buna la Peugeot? Crezi ca-i 508? Tot o masina low-cost ramane, si ca sa o scoata low-cost cu profit (tinand cont ca ei abia acum s-au apucat de masinai low-cost) pe alocuri vor folosi materiale mai proaste.
                Renault are traditie in fabricarea de masini low-cost si chiar se pricep la asa ceva.

                Totusi, un peugeot de 72 de cai e cam lent.
                Iar un logan acces este prea chel.

                Comment


                • cezar nu sunt dispus sa intru in polemica cu tine! e opinia mea si cu asta basta! am testat un 301(72cp) si da, este mult peste logan ca masina la modul general vorbind! raman la parerea ca e nebunie sa dai 10-11000 pe un logan!
                  Keep walking...

                  Comment


                  • @ jonnie007:
                    Draga "prietene"...nu ne-am ciocnit valizele in gara, tonul meu a fost politicos si argumentat, nu-mi pierd timpul sa scriu pe forum pentru a ma afla in treaba, pentru posturi sau pentru "a contra".
                    In general "casc ochii" bine si in momentul cand am postat am configurat un 301 iar varianta "active" era prezentata ca avand DOAR preechipare radio (cablaj+antena). Acum am consultat iar site-ul Peugeot si...are radio al dracu'. Asta imi spune ceva despre site-ul lor, ca si un prieten care si-a luat un Peugeot nou acum cativa ani si care regreta in fiecare zi alegerea facuta.
                    Oricum acel 301 din link-ul postat de dvs. are pretul DE LISTA de 12.921 (pretul promo este alta mancare de peste).
                    Am si alt prieten care a luat un Logan cu discount de 1200 Euro fata de pretul DE LISTA dar nu am adus in discutie acest lucru.
                    E intr-adevar mai greu de priceput cum e cu pretul DE LISTA fata de preturi PROMO, e chestie de marketing, la fel de greu de priceput ca si NOU/SH la acelasi pret.
                    ...ba pana la urma, PIERDERE DE TIMP mi se pare exact ceea ce fac acum , sa raspund din politete unuia care ma trateaza la "per TU" fara ca eu sa agreez acest lucru, cuiva care "nu intra in polemica" pentru ca nu are argumente, are doar o opinie "si cu asta basta", iar masinile i se par "mai MASINI" dupa sigla de pe bot.
                    Last edited by CeDeBe-L; 11 August 2013, 02:10.

                    Comment


                    • Originally posted by jonnie007 View Post
                      cezar nu sunt dispus sa intru in polemica cu tine! e opinia mea si cu asta basta! am testat un 301(72cp) si da, este mult peste logan ca masina la modul general vorbind! raman la parerea ca e nebunie sa dai 10-11000 pe un logan!
                      Pai si opinia mea e asta si cu asta basta! Dar unde ajungem?
                      Eu n-am intrat deloc in polemica, ci doar am argumentat o afirmatie.
                      As merge putin mai departe si as spune ca interiorul Peugeotului / Citroenului este mai anost ca al Loganului.
                      Ba chiar si pozitia in scaun e mai proasta, ceea ce pare ciudat.
                      Poate sunt eu cretin si tin partea Loganului.
                      Poate n-am avut suficiente masini si n-am ideea cum ar arata una buna.
                      Cert este ca mie unul, PSA-ul imi pare inferiorul Loganului la multe capitole.
                      Iar sigla de pe bot nu face 2 lei! Face 2 lei, cand Citroenul este C5 si peugeotul 508. Insa 301 si C beizadeaua, nu au nicio legatura cu ceea ce inseamna PSA!
                      Eu unul le-as lua, doar daca ai ceva singuranta in plus, insa m-am uitat acum mai atent si Peugeotul are aceeasi multitudine de airbag-uri ca si Loganul.

                      Cat despre dinamica lor, nu stiu unde ai testat tu peugeot 301 de 72 de cai, ca nu exista decat cel 115 cai pentru drive-test Ups

                      10-11.000 este o nebunie sa dai pe Logan din perspectiva ta. Daca nu aduci argumente, ramane o axioma.

                      Concluzionand, Peugeotul este o masina ceva mai slaba ca Loganul. De la suspensii, la antifonare.
                      Last edited by Cezar; 11 August 2013, 08:53.

                      Comment


                      • Totusi un lucru bun la Pejo 301, la echiparea de baza poti opta si pt AC manual si costa numai 700 Euro, nu ca la banditii de la Dacia-Reno.
                        Sau daca mergi cu un nivel superior nu salta pretu (doar din cauza AC ) cu 1500 Euro ca la Logan.

                        Comment


                        • Anul trecut, mai precis la mijlocul lunii Noiembrie, am făcut un drive test cu Peugeot 301 !
                          Iată consideraţiile mele după ce am încercat ambele motorizări, benzină, respective motorină (preţurile la care se face referire sunt cele de listă din momentul amintit, noiembrie 2012) :

                          " Sâmbătă am fost şi am făcut un drive test cu ... Peugeot 301.
                          Am mers cu ambele motorizări, benzină 1,6 VTi 115 Cp, respectiv Diesel 1,6 HDi 92 Cp.

                          Drive test-ul s-a desfăşurat pe A1, de la ieşirea din Bucureşti până la Bolintin Vale şi retur, în total aproximativ 15 kilometri !

                          Ca şi comparaţii între Logan-ul din semnătură şi HDi-ul de la Peugeot pot afirma următoarele :

                          - motorul la Peugeot este mai zgomotos, la rece dar şi când este cald
                          - servodirecţia la Peugeot aproape la fel cu cea de la noul Clio 4, adică într-adevăr servodirecţie
                          - climatizare mult mai eficientă, deşi maşina era rece când am plecat s-a încălzit mult mai repede decât o face Loganul (probabil că de vină este climatizarea automată monozonă de la Peugeot)
                          - spaţiul interior mai mare la Peugeot, mai ales la locurile din spate !
                          - poziţie mai bună la volan, scaunul şofer se reglează pe înălţime având mai multe grade de libertate, iar poziţia este mult mai joasă chiar şi faţă de noul Logan
                          - cutiile de viteză sunt etajate aproape la fel (mâine am să postez câteva poze în acest sens)
                          - legat tot de cutie, la Peugeot mi s-a părut că agaţă, Loganul stă mult mai bine la schimbarea treptelor de viteză
                          - vizibilitate bună
                          - plastice interioare din aceiaşi categorie low-cost
                          - ceasurile de bord mi se par mai frumoase la Logan, la fel şi iluminatul lor
                          - nici la Peugeot nu există ceas de temperatură lichid răcire motor
                          - ţinută de drum similară cu cea a Loganului, poate cu un mic plus la Peugeot

                          Acum ca şi preţuri şi nivele de echipare lucrurile stau cam în felul următor :

                          Dacia Logan 1,5 dCi 90Cp, versiunea Laureate şi opţiuni (navigaţie, Pack Securite, cotieră centrală faţă): 12.000 EUR
                          Peugeot 301 1,6 HDi 92 Cp, versiunea Allure şi opţiuni (senzori parcare spate) : 13.918 EUR

                          Diferenţele ce merită menţionate între cele două configuraţii prezentate mai sus :
                          - la Logan navigaţia
                          - la Peugeot, geamuri electrice spate, A.C automat monozonă, reglaj electric înălţime faruri, plafoniera rândul 2 spate, jante aliaj pe 15"

                          Între cele două maşini rămâne totuşi o diferenţă de 1.918 EUR, care în condiţiile date de contextul economic în care ne desfăşurăm activitatea majoritatea dintre noi, nu ştiu dacă merită să-i scoţi din buzunar sau şi mai rău, să-i ai credit la bancă !

                          P.S Dacă adăugăm la Logan şi Pack Look (geamuri electrice spate şi jante aliaj 15"), diferenţa între cele două maşini se reduce la 1.568 EUR."

                          Comment


                          • Nu este AC automat pe Peugeot 301 , este aer conditionat simplu, nu este clima.
                            Nu poti selecta gradele si nu ai nici mod AUTO.
                            Sunt aceleasi chestii ca la o clima manuala cu 3 rotite: intentistate ventilator, directia aerului si caldura aerului, numai ca sunt afisate digital.

                            Comment


                            • Ori cum nu conteza ce vorbin noi aici 7-10 persoane connteaza ce vad pe strada si cel putin in Buc pe zi ce trece vad tot mai multe Logan si ici colo cate unele din marcile concurenta din clasa lui.
                              sigpic

                              Comment


                              • Ca idee, de ce nu as mai da banii vreodata pe un forash marca Dacia:

                                Stire proaspata:

                                "Potrivit reprezentanţilor IPJ Constanţa, un autoturism Dacia Logan circula de la Hârşova către Constanţa, iar la un moment dat în apropierea localităţii constănţene Stupina, conducătorul auto a pierdut controlul direcţiei, a pătruns pe contrasens şi a intrat în coliziune cu o maşină Volkswagen care circula regulamentar, transmite corespondentul MEDIAFAX.
                                În urma impactului, trei persoane aflate în Logan şi-au pierdut viaţa, iar o alta tot din Logan este grav rănită, alte două persoane din Volkswagen fiind rănite." (sursa)

                                Pasagerii din Logan = cadavre
                                Pasagerii din MASINA = raniti

                                Prefer o masina fara navi si alte balari, dar sigura chiar daca este "ca noua" si nu noua! Plus ca masina noua in prezent este o investitie stupida, mai ales daca face parte si din gama Dacia, unde procentul devalorizarii este mare.

                                p.s. Peugeotul si Citroenul si cotinetele de care mai aduceti aminte aici si pe care le comparati cu ardoare, sunt fix la fel de "bune" ca minunea tehnica, Dacia Logan! Stima!
                                Last edited by PCH; 11 August 2013, 16:21.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google