1,5 dci 75 cai
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
ten, asta am facut si da merg mai mult cu a 4-a si apoi schimb a 5-a si aj la peste 2250 de ture, buba nu mai este prezenta. dar daca tin cont de ce zice martoru ala din bord ca sa schimb cand zice el, desi nu fac asta, efectiv il ignor, iar ma pune sa schimb pe uneva pe la 2000-2300 si iar dau de "buba"
am fost si la service si ei au zis ca intra ceva in rezonanta in momentul ala, au facut o reprogramare ca sa vina si nu stiu cine, dar faza este ca pana la anul in februarie nu pot sa ajung la ei. drept urmare am vrut sa intreb si eu pe aici poate mai are cineva un asemnea pitic la masina
Comment
-
1500 ture in tr5? dupa ziceti ca pica nu stiu ce la ea. Schimba peste 2500 de ture si monitorizeaz-o ca atunci cand ai cazut sa cazi peste vreo 2300 ture. Sau vezi si tu la ce turatie "zvacneste" cel mai bine masina si la turatia aia mergi. Am si eu diesel si chiar NU se simte bine la 1500 de ture. Undeva la 2400-2500 de ture e cel mai ok pentru ea. Cat despre indicatorul ala de shcimbat viteze, aia e o tiganie. Nu ii inteleg sensul. Fie deal, fie vale, fie apesi tare pe acceleratie fie incet tot pe la 1900-2000 de ture arata sa schimbi viteza. Ignora-lOriginally posted by NadgobSuiram View Postampt corect, daca schimb mai tarziu nu se mai simte, da si daca schimb muuult mai devreme, de ex sa am in treapta a 5-a 1500 de ture, si asta am facut-o ca experiment sa vad ce se intampla, de la 1500 pana la 2000 merge perfect si iarasi intre 2000 si 2250 apare piticusigpic
Comment







Comment