Pai cand iese din minigroapa are ASR activat, la sfarsit cand accelereaza si rupe aderenta n-are asr activat.
In conditiile alea iesi cu balans si doar din ambreiaj, daca dai in acceleratie ca surdu`n in clopot e normal sa nu iesi nici cu 4X4.
Daca e sa n-ai aderenta, poti sa arunci asr pe geam ca tot aia e.
In conditiile alea iesi cu balans si doar din ambreiaj, daca dai in acceleratie ca surdu`n in clopot e normal sa nu iesi nici cu 4X4.
Daca e sa n-ai aderenta, poti sa arunci asr pe geam ca tot aia e.






, sa amesteci in viteze incercand sa nimeresti a III-a, sa te mai apleci noaptea putin sa mangai siguranta aia de la stergatoare
, ca nu face contact bine si esti in depasire, si mai ales: Sa nu ai tot felul de sisteme electronice intre tine si fier. Sa fii doar tu, barbatul cu par pe piept, care controleaza bestia.
Ca asa e pe circuit, asa se scot timpii aia buni.
Adevaratii soferi conduc la limita si o simt cand e aproape, ei stiu cand sa plece cu a 2-a, cand sa mai dea putin drumul la frana ca sta sa se blocheze, cand trage ea stanga ca a pierdut 0.5 bari pe spate. Ce CAN, ce diagnoza, nu frate, te asezi cu urechea pe capota si tragi aer adanc si zici: "rateu cilindru 3". Si sa nu mai zic ca ASR iti taie forta cand urci pante de 40 grade
prin zapada de 20cm.
Comment