Am un amic cu un Hyundai I20 care se plingea zilele trecute ca a RUPT SCHIMBATORUL de viteze incercind sa cupleze marsarierul, caz real, nu glumesc.
Mi-a zis ca facea asa de cind a luat-o cu zero km de la dealer, s-a plins la garantie dar nu au avut ce sa-i faca . Eu i-am zis mai demult sa nu forteze, sa cupleze intii intr-a 4-a si pe urma in marsarier, el nimic, a tras, a fortat, pina a rupt schimbatorul.
S-a dus la garantie sa-ii sudeze sau schimbe maneta, sa vedem ce mai urmeaza ...
Deci de mai intimpla, nu e vinovat fabricantul mereu, depinde si de utilizator.
Cuplarea intr-o trapta 4 sau 5 inainte de marsarier e o rezolvare care si la mine am aplicat-o cind era dificil la unele masini ce am avut cuplarea marsarier, la Loganul asta intra perfect fara nici o problema, chiar ma mira ca merge cutia asa bine, nu am avut la inceput incredere in comanda pe cabluri
Mi-a zis ca facea asa de cind a luat-o cu zero km de la dealer, s-a plins la garantie dar nu au avut ce sa-i faca . Eu i-am zis mai demult sa nu forteze, sa cupleze intii intr-a 4-a si pe urma in marsarier, el nimic, a tras, a fortat, pina a rupt schimbatorul.
S-a dus la garantie sa-ii sudeze sau schimbe maneta, sa vedem ce mai urmeaza ...

Deci de mai intimpla, nu e vinovat fabricantul mereu, depinde si de utilizator.
Cuplarea intr-o trapta 4 sau 5 inainte de marsarier e o rezolvare care si la mine am aplicat-o cind era dificil la unele masini ce am avut cuplarea marsarier, la Loganul asta intra perfect fara nici o problema, chiar ma mira ca merge cutia asa bine, nu am avut la inceput incredere in comanda pe cabluri






Este prima oară când aud recomandarea aceasta..., dar mă rog, nu vreau să comentez mai mult.
)
Comment