Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am un amic cu un Hyundai I20 care se plingea zilele trecute ca a RUPT SCHIMBATORUL de viteze incercind sa cupleze marsarierul, caz real, nu glumesc.

    Mi-a zis ca facea asa de cind a luat-o cu zero km de la dealer, s-a plins la garantie dar nu au avut ce sa-i faca . Eu i-am zis mai demult sa nu forteze, sa cupleze intii intr-a 4-a si pe urma in marsarier, el nimic, a tras, a fortat, pina a rupt schimbatorul.
    S-a dus la garantie sa-ii sudeze sau schimbe maneta, sa vedem ce mai urmeaza ...

    Deci de mai intimpla, nu e vinovat fabricantul mereu, depinde si de utilizator.
    Cuplarea intr-o trapta 4 sau 5 inainte de marsarier e o rezolvare care si la mine am aplicat-o cind era dificil la unele masini ce am avut cuplarea marsarier, la Loganul asta intra perfect fara nici o problema, chiar ma mira ca merge cutia asa bine, nu am avut la inceput incredere in comanda pe cabluri

    Comment


    • Si la Matiz am patit ceva asemanator cu bagatul in marsarier, mi s-a rupt cablul....nu mai intra in marsarier....a iesit teaca din sist de prindere (ceva asemanator se mai intampla la biciclete cu frana sau sch de viteze), deci este "fiabila" timoneria pe cabluri.....de fapt totul a inceput incetul cu incetul, iesea teaca putin cate putin si intra greu, din ce in ce mai greu.... pana a iesit de tot.....avantajul este ca se regleaza usor si se schimba la fel de usor......
      Last edited by Oti; 24 January 2015, 12:35.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • @Oti m-ai omorat cu Matizu.
        Si eu am 0.9 tce si nu caraie pentru ca in special cand introduc schimbatorul in R apas ambreiajul pana la podea deoarece pe marsarier cutina nu are sincroane si trebuie o atentie mai deosebita.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by Ampt View Post
          Prin toate patru? Este prima oară când aud recomandarea aceasta..., dar mă rog, nu vreau să comentez mai mult.
          P.S Am avut "pe mână" câţiva ani şi Dacia 1310.
          ampt, credeam ca se intelege. Trebuia sa scriu 1 sau 2 sau 3 sau 4 dar am pus , ca mi se parea ciudat sa scriu cu sau sau sau. Eu de obicei o bag in a 3 a sau a 4 a ca sunt pe linia de liber a schimbatorului

          Originally posted by aris86 View Post
          Instructorul auto nu m-a invatat asa ceva, doar mi-a zis ca masina trebuie sa fie pe liber cand o bag in R.
          aris8, e logic - se poate baga in marsarier fara sa fii fost pe liber inainte ?
          sau instructorul ti-a zis sa lasi schimbatorul pe liber mai mult timp? nu de alta, da sa se odihneasca unpic inainte sa intre in afurisitul ala de R ?!
          Last edited by GuGu21; 24 January 2015, 17:07. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Originally posted by Ampt View Post
            Prin toate patru? Este prima oară când aud recomandarea aceasta..., dar mă rog, nu vreau să comentez mai mult.
            P.S Am avut "pe mână" câţiva ani şi Dacia 1310.
            Atasat ce am condus timp de vreo 10 ani aprox. Ea m-a invatat tot ce stiu, m-a luat si de la maternitate, cand am dat-o am simtit ca mor
            Attached Files

            Comment


            • Acum ceva timp posesori de 1,2 16v cu GPL de fabrică semnalau probleme la trecerea pe GPL.

              Vehicle(s): Sandero II, Logan II (B52, L52)
              For Engines: D4F*734,
              Function concerned: LANDI RENZO LC03
              If the Software Version is in the form: RE35xxxxG54 the GCU is an LC03 adopted on vehicles compliant with EU5+ emission norm.
              If the Software Version is in the form: RE25xxxxG34 the GCU is an LC02 adopted on vehicles compliant with EuroV emission norm.


              1.1 Changeover from petrol to gas
              The vehicle switch to LPG when:
              1) The driver has selected the LPG fuel switch mode in the current trip or in the previous trip the engine stopped in LPG mode.
              2) Coolant water temperature must be higher than the tuned threshold; this threshold depends on the temperature at the crank; usually the threshold is between 20 and 25°C.
              3) A tuned delay is elapsed from the cranking; the delay depends on the temperature at the crank; usually cranking at a coolant temperature of 20°C the delay is 60s.
              4) Gas Temperature must be higher than the tuned threshold usually between 2 and 5°C. Please note that with low winter temperature (for example -10°C), the delay requested to the LPG temperature to reach the threshold could be long and sometimes more than 5 minutes
              5) RPM value must be greater than the tuned RPM threshold usually between 1300 and 1800 RPM depending on engine power and vehicle gearbox ratio.
              6) LPG switching isn’t allowed at very high engine loads, for example in full acceleration.
              7) No LPG system fault must be present.

              1.2 General checks
              Before proceeding with repairs, verify that there are no additional faults stored in the petrol ECU.
              The operating pressure of the LPG displayed on the DIAGNOSTIC TOOLS should be between 1.15 & 1.36 bar, when the vehicle is running in LPG mode, at idle speed (750 rpm) and when the temperature of the coolant is over 70°C,with all auxiliary load (AC, fan,..) switched off.
              [Usually the LPG pressure should be 0,9 - 0,95 bar over the intake manifold pressure].
              The system automatically switches the vehicle back to petrol when pressure drops below a safety threshold, depending on the engine load.
              This switchback to petrol can occur when the LPG tank is empty; in this case no DTC code is stored in the memory of the diagnostic system.
              The “supply voltage of LPG injectors” influences the correct operation of the LPG system. The voltage range for a correct operation is between 9 & 16 Volts.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by stoicanu View Post
                @Oti m-ai omorat cu Matizu.
                Si eu am 0.9 tce si nu caraie pentru ca in special cand introduc schimbatorul in R apas ambreiajul pana la podea deoarece pe marsarier cutina nu are sincroane si trebuie o atentie mai deosebita.
                Corect
                Sunt unii soferi care nu opresc masina cand introduc in R

                Comment


                • Salve,
                  Vin si eu cu o intrebare:
                  Voua va "joaca" furtunul din imagine? Cine a facut prinderea lui a facut-o la betie ca dupa prima mie de km facuti cu masina, cand s-au "dezmortit" plasticele a inceput sa se miste. Si cand se misca vibreaza destul de tare. Daca il tin nemiscat masina devine mai silentioasa. Si cand am dus-o la reprezentanta sa imi regleze farurile, cand au pornit-o mecanicii de acolo, au sesizat ca vibreaza mai tare decat de obicei si direct la componenta cu pricina s-au dus. Da le-am zis sa o lase asa sa nu isi bage mainile, eventual la revizie care va fi in aprilie. Dar pana atunci, daca cumva a rezolvat cineva problema paote sa dea un sfat
                  Attached Files
                  Last edited by pilifida; 26 January 2015, 11:13.
                  sigpic

                  Comment


                  • Da, imi vibreaza si mie(la 0.9Tce si cateodata simt cand stau la relanti cu ea ca tot vibreaza si suna).

                    Comment


                    • daca deschizi capota si pui mana pe el sa il ti nemiscat, imediat scad vibratiile. E incredibil. Furtunul ala trebuia ancorat cumva la mijloc sau ceva. Ca nu cred ca e facut dinadins sa miste, pentru ca nu misca la inceput
                      sigpic

                      Comment


                      • M-am gandit sa merg cu el la garantie, dar il schimba si probabil va face la fel si celalalt asa ca mai astept. Poate vor gasi o rezolvare.

                        Comment


                        • nu cred ca are ce sa schimbe, e prea prost prins. Daca il schimba probabil va tine 200 de km si dupa iar o ia de la capat. Eventual ancorat cu un soricel de tabla din fata sau de celelalte furtune ))) ca doar suntem inventivi )
                          sigpic

                          Comment


                          • Eu, de cateva saptamani, am probleme cu blocul de lumini, adica ba nu mai claxoneaza, ba se stinge faza scurta in mers si trebuie sa misc de maneta,... Ati avut astfel de probleme?
                            sigpic

                            Comment


                            • Probleme Tehnice Logan II

                              E o problema blocul de lumini
                              Fuga la garantie.
                              Si eu am probleme cu el cu faza scurta dar mai merge.
                              Eu nu mai sunt in garantie si plus de asta mai are si cafea in el.
                              Din cauza neatentiei.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Ia sa incerci cu faza lunga aprinsa, sa vezi daca mai claxoneaza.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google