Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Oti View Post
    @bogdan_cr nu am inteles, este de bine sau de rau (gluma) ce ai zis, daca am gresit poti detalia.....
    Variatia relantiului e data ( comandata ) de ecu injectie, acum controlul total al functionarii motorului e data de electronica, bine ca am scapat de sistemele alea antice ( mecanice ) carburatoare, cu arculete, supape de tot felul, de presiune, depresiune etc... clapete de soc mecanice actionate cu cabluri sau/si functie de temperatura, acum totul e dat de softul din ecu, ala spune cit sa fie relantiul functie de mai multi parametri, temperatura aer admisie, temperatura lichid de racire, presiune atmosferica, bilantul energetic al motorului, tensiunea bateriei, AC porni/oprit, si inca alti parametri, nu pretind ca i-am spus pe toti..
    Chestiile astea se pot afla din cartea de reparatii specifica motorului de care discutam, pentru cine are chef sa le citeasca ca sa scapam de urechisme de-astea de autoservice de colt ...

    Mor cind o aud pe asta : " ...mi-a spus mie un baiat de la service ca ... < asa si pe dincolo > ... ca ... domne ala stie, e baiat doxat ... e venit de la scoala ...
    ...mi-a spus cind imi spala masina ... asa face domne ca e proaste ..."
    Last edited by bogdan_cr; 15 January 2015, 18:45.

    Comment


    • Fratlior a aparut problema nr 3 la mine.
      S-a aprins martorul luminos acela portocaliu cu motorul, care se stinge ultima data cand pornesti motorul.
      Deci sa recapitulam problemele :
      1. Pornire grea de la -7
      2. Nu trece pe Gpl la temperaturi mici(-15)
      3. Martorul luminos portocaliu cu simbolul ala de motor aprins.
      Din ce in ce mai bine nu?
      Luati-va Logan oameni buni daca dormiti prea bine noaptea!!!
      Ce sa insemne acel martor luminos??? Ca din manual nu m-am lamurit, cica gaze esapament ???

      Comment


      • Ce sa insemne acel martor luminos??? Ca din manual nu m-am lamurit, cica gaze esapament ???[/QUOTE]

        Mie mi s-a aprins becul ala cand am avut probleme cu un injector de gpl pe care l-am schimbat pe garantie dar statea aprins doar cand mergeam pe gpl, cand eram pe benzina se stingea.

        Comment


        • Înainte să dați cu pietre în D4F732/4 citim manulul (bonus toți parametrii injecției de D4F732).
          Ce se întâmplă cu gazul la temperaturi scăzute? (fizică elementară)

          Martorul cu simbol de motor ține de injecție/gaze/sonde lambda.
          Martor luminos multifuncţional (roşu sau oranj) ține de toată electronica de pe mașină.
          Attached Files
          Last edited by t0rquemada; 15 January 2015, 21:10.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Poate nu ar strica o vizită la reprezentață mai ales că ai garanție.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Am fost la reprezentanta.
              S-a pus testerul de 3 ori.
              Resetat de 3 ori.
              Martorul se aprinde din nou dupa 10 km de mers si pe gaz si pe benzina.
              Rezolvare relativ simpla: E din soft domle nu avem ce sa-i facem. Trebuie sa dea francezul soft nou... Oare asa sa fie ?
              Nu imi aduc aminte sa fi semnat la cumparare o clauza in care sunt dispus sa fiu cobai pe bani mei.
              Motorul ala ar fi trebuit sa fie pus la punct inainte de a-l vinde si softul la fel.
              Asa gandesc eu ca ar fi normal, nu dupa ce il vinzi astepti sa vezi ce probleme apar la fraieri si poate poate se gasesc si rezolvari.
              Pana apare soft nou iasa masina din garantie si atunci ....ce facem ???

              Comment


              • Fa o reclamatie la Vocea clientului si pune-i pe cei din reprezentanta sa iti dea o expertiza cu numar de inregistrare, dupa care sa te poti indrepta catre ANPC. La ce service ai fost? Mi s-au parut de treaba cei de la Orastie, pe noi ne-au ajutat foarte mult cand am fost la ei.

                Comment


                • @C.Mike: Ştiu că s-ar putea să te nemulţumească sugestia mea, dar încearcă să mergi şi la o altă reprezentanţă.

                  Comment


                  • Alta reprezentanta spun si eu, din nou probleme cu pregatirea personalului, profilul meseriasului: tanar, pana in 40-45 ani, ingrijit (atentie sa nu fie dezordonat, murdar), educat, calm, explica in detaliu pe intelesul tau, are o anumita logica in depistarea cauzelor, nu da impresia ca bajbaie.....stie sa lucreze cu scule de inalta tehnologie, nu pune din prima mana pe "ciocan", sper sa fie de folos...

                    Originally posted by C.Mike View Post
                    Am fost la reprezentanta.
                    S-a pus testerul de 3 ori.
                    Resetat de 3 ori.............
                    ..........
                    Asa gandesc eu ca ar fi normal, nu dupa ce il vinzi astepti sa vezi ce probleme apar la fraieri si poate poate se gasesc si rezolvari.
                    Pana apare soft nou iasa masina din garantie si atunci ....ce facem ???
                    In 2006 aceiasi poveste la Matiz, daca intri pe forumul Daewoo, parca e luata cu copy/paste.......
                    Last edited by Oti; 15 January 2015, 23:09. Reason: Automerged Doublepost
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Ce naiba scule de inalta tehnologie? Un tester, probabil CLIP?????? Sa fim seriosi si un amator care intelege cat de cat cum functioneaza un motor si o masina ar putea face o diagnoza ca lumea.

                      C.Mike, dupa aprinderea martorului in mod obligatoriu au fost memorate erorile. Daca nu, intr-adevar ceva e in neregula cu masina rau de tot.

                      Se poate face o proba de drum cu laptopul in brate conectat la mufa de diagnoza si sa se vada exact parametri cei mai importanti in mers (deschidere injectoare, sonde lambda, MAP, clapeta acceleratie, temperatura apa si temperatura aer admisie, viteza si turatie). Un specialist poate compara ce vede acolo cu ceea ce e normal si poate trage o concluzie, chiar daca nu sunt erori memorate.

                      Comment


                      • Pâna la urma e nevoie de un amator sau un specialist?
                        sigpic

                        Comment


                        • Un amator poate citi erorile, un specialist se descurca si fara ele, daca nu sunt memorate. Nu trebuie sa te uiti dupa halatul aluia daca stie sau nu sa faca o diagnoza, mai ales ca te duci la service, nu la piata.

                          Comment


                          • S-a facut proba de drum cu laptopul in brate conectat la mufa de diagnoza de 2 ori.
                            Rezultat = totul este ok nu apare nimic ciudat pe tester(asa zice specialistul).
                            Si totusi probleme sunt...!

                            Comment


                            • Originally posted by andri1940 View Post
                              Ce naiba scule de inalta tehnologie? Un tester, probabil CLIP?????? Sa fim seriosi si un amator care intelege cat de cat cum functioneaza un motor si o masina ar putea face o diagnoza ca lumea.
                              ...
                              In ziua de azi sint si asa zisi profesionisti care nu inteleg nimic din functionarea unui motor cu control electronic - ecu injectie cu microprocesor, sa nu mai spun de ecu uP tricore ... Dau vina pe soft, ca nu e softul bun, asteptam extraterestrii sa ne scrie un soft mai bun ...

                              Parametrii aia aratati de diagnoza cu Clip trebuie si ei INTERPRETATI de cineva care stie, nu asa sa vada daca sint erori si sa le steaga ( de cele mai multe ori reapar ), trebuie interpretate si intelese de cel care face asa ceva. Altfel e degeaba, asteapta noul soft ... usoara explicatie pentru client ...
                              Last edited by bogdan_cr; 16 January 2015, 08:58.

                              Comment


                              • bogdan_cr are dreptate, asta am vrut sa spun, din 2006 nu am progresat, nr persoanelor specializate pe asa ceva a scazut in loc sa creasca, are legatura cu IQ si nivelul de educatie, trebuie sa pui si un pic de pasiune sau suflet......ce am vazut eu in service-urile din PN, ce feţe au elevii practicanti.... e jale.....
                                Toti stim sa citim erorile cu tot felul de scule..., cel mai usor este sa le stergem si gata am rezolvat problema, ne dam eventual si docţi in motoare, cauzele D-zeu stie...
                                Nu are legatura, dar la Matiz pe forum....eroarea disparea dupa un drum de peste 100km, cu viteza maxima incontinuu, adica motorul supraturat o perioada lunga de timp peste 1h dar sa fie si perioade de sarcina, nu in parcare....este una din solutiile "inovatoare" gasite de utilizatori dupa luni de chin, alta solutie era schimbarea injectoarelor euro3 cu cele de la Tico care erau noneuro (aveau o singura "gaura mai mare")...oare la ce sa ne asteptam de la ......
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google