Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Se vorbește de comutarea pe GPL la temperaturi exterioare sub 0, nu de pornirea pe benzină.
    Domnu' avocat, vezi ca nu pornesc nici 1.2 16V din alea pe care nu s-a montat GPL, asa ca nu au pe ce sa comute. Iar pornirea oricum are loc pe benzina, faza e ca nu porneste. Tot GPL-ul e de vina?

    Ca nu comuta pe GPL la temperaturi exterioare mici e oarecum de inteles, nici butelia cu care parlesti porcul nu face suficienta presiune ca nu se evapora suficient GPL. ALa masina mai are vaporizatorul, dar GPL-ul sub 0 grade e marfa proasta pentru motor.

    Pe butelia cu care parlesti porcul mai poti da o cana de apa calda, cred ca se poate aplica si la vaporizatorul instalatiei GPL.
    Daca esti in oras, cumperi un ceai de la dozator si comuti in liniste. Romanul se descurca.
    Last edited by mr.K; 14 January 2015, 09:36. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by maravela View Post
      Buna seara.Odata cu frigul au aparut si problemele.
      1-Dimineata la pornire incepe sa bip-ue si nu mai trece pe gpl decat dupa 10- 15 km, dupa ce opresc motorul si il repornesc.Am mai patit-o si a doua oara in aceeasi zi dupa 30-60 min. de stationare ,cu aceeasi rezolvare.
      2-De obicei cand ajung la ultimul led verde aprins, alimentez, si uneori nu se mai aprind si celelalte.Deabia a doua zi dimineata, se aprind si celelalte care ar trebui ,in functie de cantitatea de gpl.A mai avut cineva aceste simptome?Care e cauza, e problema de service?Va multumesc.

      Despre asta e vorba in ultimile posturi


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment


      • Si, ati rezolvat cu faptul ca nu porneste nici pe benzina?
        Eu ma refeream la un lucru real ce nu se intampla in cazul celorlalte motorizari pe benzina.

        Comment


        • Pai nu trece in gpl ca nu are presiune suficienta in rampa probabil.
          CU alimentarea posibil sa ramana intepenit putin plutitorul in pozitie jos si a doua zi isi revine.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • @mr.K sunt persoane care au rezolvat cu o resoftare in reprezentantza.
            Cel putin eu stiu o persoana.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic

            Comment


            • Toate motorirările anterioare au avut probleme, așa că la incidente izolate la motorizările noi sunt un pas înainte. (La D4F734 există un soft mai nou față de cel de la lansarea modelului.)

              Nu sunt avocatul nimănui, dar sunt sătul de sindromul românesc - cum ridică unul (Dacia) capul din mocirlă vin ceilalalți și-l trag la fund.
              Last edited by t0rquemada; 14 January 2015, 11:23.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • salut

                eu am o problema cu trepidatiile motorului la relanti,am constatat aceste probleme chiar de cand am vazut masina inainte sa ies cu ea ,am intrebat si mi sa spus ca sunt normale si ca vor disparea dupa 1000km,am ajuns la 7000km si sunt identice,la relanti imi misca si schimbatorul de viteze ,ce as vrea eu sa stiu e daca sunt sau nu sunt normale trepidatiile astea si ce as putea face ?eu detin un logan 1.2 din 2014

                Comment


                • Nu sunt avocatul nimănui, dar sunt sătul de sindromul românesc - cum ridică unul (Dacia) capul din mocirlă vin ceilalalți și-l trag la fund.
                  Nici sa cadem in cealalta extrema a altui sindrom romanesc: las-o ca merge si asa, a costat mai putin ca alte masini, sa n-avem pretentii, ca si Dacia 1310 mai facea si dregea si tot ne deplasam cu ea.
                  Hai sa zicem numa' de bine, ca se supara fanii Dacia?

                  Comment


                  • Una e să facă un posesor al unui model cu probleme afirmații de genul - mașina e proastă, alta e ca unul care nu e posesor al unui model similar din aceeași generație (sau nici măcar posesor de Dacia) să facă tot felul de afirmații pe principiul să moară și capra vecinului.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Tu care nu detii 1.2 16V ( ca 0.9 tce am inteles ca porneste bine la frig) totusi faci afirmatii favorabile despre masina sau gasesti tot felul de scuze Dacia.
                      Sau afirmatii favorabile poate face oricine, indiferent ca detine sau nu modelul?

                      Comment


                      • Corect, cei care detin acest model sunt cei mai in masura sa si dea cu parerea, despre Logan 2, in legatura cu problemele aparute
                        Eu de exemplu,nu imi pot da cu parerea despre problemele la opel astra de exemplu, deoarece nu detin o astfel de masina
                        Eu am vazut ca nici 1.2 ul nu are probleme la pornirea la ger, nici la minus 20 de grade
                        Last edited by panselin4; 14 January 2015, 13:10.

                        Comment


                        • Corect, cei care detin acest model sunt cei mai in masura sa si dea cu parerea, despre Logan 2, in legatura cu problemele aparute
                          Ca o paralela, e fain un Ferrari? Sa nu zici nimic de el pana nu o sa detii unul.
                          Sunt asa de rare de credeti ca n-am pus mana pe 1.2 16V? Cadem in penibil.

                          Ce zic eu nu conteaza, ok, n-am masina respectiva si imi vad de treaba mea.
                          Ce zic altii care au 1.2 16V cu probleme la pornire nu conteaza, ca s-a hotarat aici ca e problema minora.
                          Sa posteze cei cativa multumiti de masina.
                          Sper ca acum nu mi se mai reproseaza nimic.
                          Amin.
                          Last edited by mr.K; 14 January 2015, 13:23.

                          Comment


                          • Cel mai probabil e legat de soft si se va rezolva printr-un update. Si Dacia nu e singurul caz cu asa ceva. Am patit la fosta Skoda Fabia de 1.2 aceeasi problema ca nu pornea intr-un anume interval de temperaturi si dupa 3 update-uri de soft problema s-a rezolvat.

                            Comment


                            • @ mr.k Eu nu aduc acuzații fără probe concrete (nu de genul: am auzit/ mi se pare că/ se zice că) - și cu asta am închis subiectul.

                              @georgemitroi: Vibrații există acum depinde cât de ample sunt => suport motor cu probleme sau alte probleme.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Sunt curios la cei cu 1.2 16V 75 CP. Dar ar fi fain sa comparam toate motorizarile:
                                Cum va evolueaza turometrul la pornirea la rece ?
                                La mine se intampla asa:
                                * porneste la 1800 aprox, scade instant la 1250
                                ** in 15-20 secunde e la 1000
                                *** intr-un minut e la 750
                                Afara -> 4 grade, masina nemiscata de 2 zile. Asta am observat ieri, ce-i drept a fost mai cald zilele astea ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google