Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine claxoneaza
    Nu prea folosesc claxonul


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by MihaiiahiM View Post
      Eu, de cateva saptamani, am probleme cu blocul de lumini, adica ba nu mai claxoneaza, ba se stinge faza scurta in mers si trebuie sa misc de maneta,... Ati avut astfel de probleme?
      E blocul de lumini, mie mi se stingea faza scurta in momentul in care dadeam semnalizare stanga, dreapta. L-am inlocuit pe garantie.

      Comment


      • valeu......acuma ma duc la masina sa probez...m-ati speriat, nu gluma......gata nu mai umblu la inst electrica, ca o scot din garantie...am sa pun proiectoare mai incolo dupa un an, doi....farurile, la ACCES sigur sunt pe relee? nu vreau sa patesc ceva cu foc.....
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Nu sunt pe relee, sunt direct pe maneta. Blocul de lumini costa doar 500 ron.

          Comment


          • @pilifida Pe acel furtun de admisie, în dreptul vasului de lichid de frână, la dCi, e clipsat un cablu - care, probabil, transmite din vibrațiile dinspre motor ( la TCe lipsește).
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 26 January 2015, 23:52.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • hmmm trebuie sa ma uit
              sigpic

              Comment


              • Si eu am fost la garantie pentru vibratiile furtunului (am si scris cateva pagini mai in spate) si mi-au inlocuit carcasa filtrului de aer cu totul, au zis ca e prinderea proasta si ca acolo e cauza.
                Dupa cateva luni problema a revenit, vibratiile sunt tot acolo desi sunt intermitente, sunt ocazii cand merg cu masina si e liniste perfecta, alte dati, vibratiile se aud tare.

                Comment


                • De verificat şi traseul conductelor de Aer Condiţionat, care "trec" prin spatele vasului de expansiune şi care sunt fixate cumva de tabla interioară a aripei din dreapta faţă (dacă iei ca reper poziţia de stat la volan).
                  Dacă nu sunt bine fixate şi ele pot vibra, mai ales că rezonanţa este amplificată de tabla de care sunt prinse.

                  Comment


                  • Eu am observat ca uneori mai ales cand este umezeala mare afara la prima pornire in ziua respectiva se aude un zornait puternic de la motor care dispare daca turez putin motorul peste 1000-1200 RPM.
                    Zornaiala asta dispare de la sine dupa circa un minut de functionare a motorului.
                    Ma gandesc ca poate sa fie din cauza curelei de accesorii care patineaza pe fulia alternatorului ca altceva nu ar avea ce sa fie, dupa aceea tot restul zilei nu mai apare acel zgomot.
                    Captain of the black pearl

                    Comment


                    • Completare la #2450
                      Cu albastru locul de prindere al cablului senzorului de air flow.
                      Cu roșu diferite piese ce pot vibra(carcasa filtrului de aer, pasticele din jurul radiatoarelor)
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Chiar am fost curios daca am si eu problema asta dar nu e.
                        Am tras de el in toate directiile si abia se misca
                        De vibrat nici vorba doar in limitele normale fara a produce zgomot
                        sigpic

                        Comment


                        • Era vorba de dizelache...

                          Comment


                          • Admisia către filtrul de aer și carcasa filtrului de aer sunt identice la TCe și dCi !
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Am patit de cateva ori. Motorul cald, afara f frig, se tureaza singura la 2200 rpm, scade la normal, face de cateva ori asa apoi isi revine.

                              Comment


                              • Si la mine se simt batai la relanti, mai ales cand e motorul rece; o sa caut sa intepenesc cu ceva cei doi pivoti de la cutia filtrului de aer, acolo are jocul cel mai mare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google