Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Stormy , cred ca s-a ”observat”, inca dupa prima intrebare si ti s-a raspuns destul de clar: ” Pe cutia de viteze .” si apoi ”Puneai un aparat de masura ( functia de ohmetru) pe bornele contactorului si vedeai daca conduce cind cuplai marsarieru”.
    Ce vrei mai simplu (si deloc complicat) decat sa pui un aparat de masura pe un contactor care nu stii unde se afla?

    PS: si totusi la JS3 nu se afla oare (nu stiu, intreb doar) sub cutia de viteze ca cel atasat? (si mai usor de pus ”mana” si aparatul de masura)

    @
    t0rquemada , interesante toate detaliile oferite.
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 22 October 2020, 22:30.

    Comment


    • Nu ai loc acolo fără să dai roata stângă jos, been there repaired that, în plus sonda aia funcționează altfel nu mai cupla JS3-ul în R.

      Am așteptat să văd până unde se merge, am dat indicii, detalii... concluzia "știi și la ce te ajută că știi"
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Exact, si ai oferit o metoda simpla si detaliata de a verifica in prealabil sonda aceea.
        (...)
        Si de aceea am atasat si a doua captura din procedura (trebuia sa fie prima), sa se vada cat de "simplu" este (demontat elemente, acces, etc.).

        PS: am incercat si am rezolvat destule probleme tehnice la masinile pe care le-am avut, dar cand nu stiu nu am cu ce si nici unde, atunci apelez la cineva care are cunostintele experienta si uneltele necesare.
        Sper ca totusi cauza problemei colegului sa fie una simpla (dar nu "contactoru" acela) si sa o poata rezolva usor si fara sa mai apeleze la altcineva.

        Te rog frumos sa renunti la ironii. Daca aveti ceva de impartit o puteti face in privat. Fiecare e liber sa aleaga metoda lui de verificare, optima sau nu, dar pentru asta nu trebuie ironizat. Multumesc.
        Last edited by Silviu; 23 October 2020, 10:37. Reason: Am scos ironiile din mesaj.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Unde poate fi montată sonda de marșarier? în portbagaj, în torpedou... evident că e pe cutie.

          Sonda de marșarier e pe același circuit și siguranță cu stergătoarele fată/spate. Merg stergătoarele ? Da, atunci verific becurile. Am verificat becurile și sunt bune, atunci ca să nu dau o roată jos degeaba pun diagnoza să văd că ajunge semnalul de marsarier în habitaclu - evident se poate injecta 12v în circuit cu un powerprobe sau ceva asemănător și faci același lucru. Ajunge semnalul in habitaclu atunci verific mufele din spate.

          Toată treaba de mai sus presupune funcționarea corectă dpdv mecanic a cutiei și aia funcționează pentru că apare R pe bord, deci semnalul ajunge în uch care îl mai departe pe CAN către trasmisie care trimite către TdB raportul curent(NR12345) și brusc ajungem la becuri și/sau alte modificări aduse recent mașinii.

          A mai pus unul o cameră de marsarier (cum a văzut el pe net) apoi masina nu mai pornea (dCi+TS4) pentru că a scurtcircuitat marsarierul prin masa medianavului de a topit cablajul masinii înainte de a se arde siguranța.
          Multumesc inca o data, de data asta pentru explicatiile detaliate.
          Nu inteleg de ce trebuia sa astepti sa vezi unde se ajunge.
          Nu sunt atat de noob incat sa nu stiu ca sonda aia ar trebui sa fie pe cutie. Am intrebat inca din al 2-lea post unde anume pe cutie gasesc sonda. Nu vreau sa dezasamblez toata masina sa gasesc o sonda.
          Singurele modificari aduse la masina sunt: inhibarea s&s si dezactivarea stergatorului spate. Nimic mecanic.
          Imi aduc aminte ca acum 3-4 saptamani mi-a spus un amic ca nu-mi merg lampile cand bag in marsarier, am bagat-o de cateva ori pana mi-a zis "gata s-au aprins", de atunci nu stiu daca a mai mers, dar acum nu se mai aprind deloc.

          Comment


          • Corect, si cred ca alte comentarii sunt de prisos. Totusi cred ca mai poti incerca sa determini cauza problemei tale, s-au oferit si probabil se vor mai oferi detalii, functie de asta poti stabili si modul de rezolvare.
            Toate cele bune!

            Comment


            • Masina (echipamentul ) prelucreaza , dar omul interpreteaza . Dar daca nu ai acces la diagnoza ce faci ?

              Comment


              • Depinde si ce se "prelucreaza" si mai ales cine si cum "interpreteaza" (si uneori se mai si "denatureaza"). Colegul are acces la diagnoza. Iar cand nu ai si acces la unele componente ale masinii ce faci?
                PS: MR466 (ultimele capturi atasate) e valabil pentru JH3, JR5 si JS3 (diferenta intre sonde s-a explicat).

                Comment


                • Dacă nu ai acces la diagnoză atunci muncești mai mult și eventual fără rost, și interpretezi cam așa :

                  ...Pune pe cineva in masina sa schimbe din N in R in mod repetat . Poate vezi . O tija trebuie sa apese pe ceva ca un buton de pix . Si eu am es-asy -r dar pana acum n-am fost curios sa va unde-i Ceea ce am spus este valabil pentyru o cutie manuala ....
                  Din păcate Stormy are acces la diagnoză și se pare că degeaba, faza cu ET-urile109/171 și corelația dintre ele se vede în maxim 1 minut mestecând printre viteze.

                  Încă o chestie senzorii de parcare, că nu s-a menționat ce caroserie ce dotări:
                  - aftermarket alimentați direct din marsarier , banal de simplu nu prezintă interes
                  - originali, alimentați permanent cu contactul pus, pot fi dezactivați din butonul dedicat(led aprins) și vezi că merg, nefiind alimentați din marșarier

                  Trăgând linie:
                  - mașina e în garanție fuga în reprezentanță (atenție la modificările efectuate)
                  - mașina nu e în garanție dar vrei să termini bâlciul te duci la service-ul tău preferat.

                  PS. Sper că becurile s-au verificat prin demontarea stopului, scoaterea becului, și inlocuirea cu altul sau măsurarea cu un multimetru nu la ochiometru
                  Last edited by t0rquemada; 23 October 2020, 09:56.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • In urma ultimului post detaliat al lui t0rquemada am virat dreapta si am gasit sonda.
                    Masina este sl prestige plus cu senzori din fabrica.
                    Si becurile, spre rusinea mea, chiar le-am verificat ochiometric. Dar mi-a fost imposibil sa cred ca s-ar arde ambele, in asa fel, incat sa nu vad cu ochiul liber.
                    PS. Ma duc sa cumpar 2 becuri.

                    Edit later: Gata, le-am schimbat, acum am 2 becuri noi, de rezerva. Nu se stie niciodata cand ai nevoie
                    Last edited by Stormy; 23 October 2020, 12:57.

                    Comment


                    • Stormy, totusi de curiozitate doar, daca tot ai vazut sonda asta: Este pozitionata acolo unde este si in capturile din postul #9841?

                      Comment


                      • Acum ca am gasit-o, parca e ca-n poza a 3-a. Dar daca aveam doar schita aia... nu mi-as fi dat seama daca nu aducea t0rquemada vorba de roata din stanga.
                        Oricum, iti multumesc pentru efortul depus in incercarea de a ma ajuta.
                        Am facut o poza pentru cei care vor urma.
                        Attached Files

                        Comment


                        • @ Stormy , cu mare drag, dar tocmai de aceea am atasat si a doua captura cu procedura, din pacate in engleza (doar in limba asta am documentatia): ”Remove the front left-hand wheel..” adica ”Demontati roata din stanga fața ..”.
                          Dar asta nu are prea mare importanta, si eu doresc sa ii multumesc lui t0rquemada pentru toate detaliile si informatiile oferite: la obiect, corecte, interesante si utile (desigur insa pentru cine doreste sa le si inteleaga), de unele habar nu aveam (imi face si placere sa invat lucruri noi de la cineva cu experienta), unele chiar imi pot fi de folos. Cu tot respectul cuvenit!

                          PS: multumim si pentru captura, acum este foarte clar pentru cine ar mai avea nevoie.
                          Last edited by Gil26; 23 October 2020, 18:39.

                          Comment


                          • Da eu tot nu vad in spate, sau mai bine zis, nu sunt vazut cand dau cu spatele.

                            Comment


                            • Asa cum s-a mai scris cred ca poti incerca si tu sa gasesti cauza prin eliminare si din aproape in aproape, sunt mai multe posibilitati si variante. Este destul de greu de precizat exact care ar putea fi "buba" de la distanta si fara avea toate informatiile. Iar daca chiar nu reusesti atunci poti apela la altcineva (reprezentanta, service, o persoana cu experienta, etc).

                              Comment


                              • Stormy ai primit cred ca toate indicatiile posibile pentru o posibila remediere a problemei. Daca nu ai reusit inca sa identifici cauza, urmand indicatiile primite, evident ca urmatorul pas ar fi sa mergi intr-un service autorizat sau reprezentanta Dacia, exact cum au scris si colegii mei mai sus.

                                Mai sunt niste pasi de verificare fizica a unor componente, daca nu poti sa ii urmezi si pe aceia atunci nu ai alta solutie. Pana cand nu avem si alte informatii cred ca putem trece peste aceasta discutie.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google