Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ET109 (si in pyClup este la fel).

    Comment


    • Originally posted by Silviu View Post
      Pe UCH ai verificat la DE (Device errors) ?
      Am verificat, nimic.

      Gil26
      Attached Files

      Comment


      • De verificat și ET171 simultan cu ET109. dar și becurile (asta trebuia făcut din prima)

        Sonda prezentată în #9820 cod 8200177718 e doar pentru JH3/JR5 și e pentru Neutru și Marșarier.

        La JS3 sonda e doar pentru marsarier și are codul 8200771472.

        TS4 are releu controlat de ecu transmisie pentru luminile de marșarier
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Ca idee marșarierul nu ridică erori dacă nu cuplează ci numai dacă ramâne permanent cuplat.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Multumim mult pentru toate aceste informatii utile si mai ales corecte. Exemplul cu sonda l-am dat in graba (am si scris ceva aemanator) iar celelalte de pe masina mea (nu am verificat si nici nu am avut timp sa extrag pentru JS3). De acord si cu restul (becurile, desi colegul a scris ca ar fi OK, si eu am doua si se aprind ambele in R, etc.). Toata stima, respectul si aprecierea pentru adaugiri si corectari!

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              De verificat și ET171 simultan cu ET109. dar și becurile (asta trebuia făcut din prima)
              In screenshot-ul de mai sus este si 171, in dreptul caruia scrie "in afara neutru".

              Comment


              • Originally posted by Stormy View Post
                Au doua becuri, dar se aprid ambele?
                Da, se aprind ambele.

                Comment


                • ET109 și ET171 sunt corelate:
                  ET109 e DA sau NU
                  ET171 e în afară de neutru în 1,2,3,4,5 și R
                  ET171 e Neutru + ET109 NU = OK

                  screenshot-ul e egal cu zero dacă nu întâmplă ce e scris mai sus

                  ET109 nu e de siguranță, ET171 e necesar pentru HSA, Cruise Control, ESP , GSI și altele - nu poți avea 70Km/h fără a fi într-o viteză sau la Neutru.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    ET109 și ET171 sunt corelate:
                    ET109 e DA sau NU
                    ET171 e în afară de neutru în 1,2,3,4,5 și R
                    ET171 e Neutru + ET109 NU = OK
                    Si daca:
                    ET171 e in afara de neutru + ET109 NU
                    Unde-i buba?

                    Comment


                    • ET171 e in afara de neutru + ET109 NU = Atunci ești în 1,2,3,4 sau 5

                      Dacă ești cu R cuplat și ET171 e in afara de neutru + ET109 NU atunci ai o siguranță arsă lucru deja verificat (cel puțin așa afirmi), sondă defectă, R212 sau cablaj.



                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Multumesc!
                        Se pare ca e mai complicat decat pare (pentru mine). Cand voi avea timp merg cu ea in service

                        Comment


                        • Pai , noi romanii agreem foarte mult sintagma (ajunsa proverb) : De ce sa fie simplu . cand se poate complicat . Puneai un aparat de masura ( functia de ohmetru) pe bornele contactorului si vedeai daca conduce cind cuplai marsarierul . Daca conduce ( contactor ul este bun), mergeai mai departe , cu voltmetrul de data aceasta , si vezi daca ai 12 V la intrarea sigurantei (cu siguranta scoasa) . Montezi siguranta la locul ei si masori daca ai 12 V la iesirea din siguranta . Daca da , mergi in portbagaj si si verifici daca ai tensiune (12 V) pe la rigleta pe undeva , pe placa , inainte de a intra in soclul becului . Daca ai si aici , cauti 12 V si pe contactul din mijlocul soclului becului . Daca ai , verifici becurile din nou , dar este putin probabil sa fie intreupte amandoua . Intreruperea poate fi si pe traseu , verifica daca exista riglete de conectare sau mufe , mai trage usor de cabluri , misca-le
                          Actiunea ar putea dura in practica ceva mai mult decat timp mi-a luat mie sa scriu , dar nu cu mult.
                          Am scris aceasta in ideea ca si alti colegi s-ar putea intalni cu aceeasi problema .
                          Mana si mintea omului nu poate fi inlocuita intotdeauna de echipamente si nici stand pe un scaun privind la un ecran

                          PS. Am uitat sa spun ca atunci cand pui ohmetru pe bornele contactorului marsarier trebuie sa scoti papucii ( conectorul) pentru ca se poate inchide circuitul prin alta parte .
                          Last edited by georgstelsib; 22 October 2020, 20:29.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Semnalul de marșarier ajunge în uch, deci o diagnoză și vezi instant dacă e dusă sonda sau e altceva - work smart not hard (sau noi muncim nu gândim)
                            Foarte corect si bine scris: eliminarea posibilitatilor, variantelor si cauzelor potentiale implica sa stii de unde, in ce conditii si cum sa cauti, analizezi si identifici (apoi rezolvarea unei defectiuni\probleme a masinii evident ca se poate face doar pe masina, mai simplu sau mai dificil).

                            Comment


                            • Originally posted by georgstelsib View Post
                              Pai , noi romanii agreem foarte mult sintagma (ajunsa proverb) : De ce sa fie simplu . cand se poate complicat . Puneai un aparat de masura ( functia de ohmetru) pe bornele contactorului si vedeai daca conduce cind cuplai marsarierul .
                              Poate n-ai observat dar am umplut o pagina cu comentarii si inca nu am aflat unde este acel contactor, desi am intrebat de cateva ori.

                              Comment


                              • Unde poate fi montată sonda de marșarier? în portbagaj, în torpedou... evident că e pe cutie.

                                Sonda de marșarier e pe același circuit și siguranță cu stergătoarele fată/spate. Merg stergătoarele ? Da, atunci verific becurile. Am verificat becurile și sunt bune, atunci ca să nu dau o roată jos degeaba pun diagnoza să văd că ajunge semnalul de marsarier în habitaclu - evident se poate injecta 12v în circuit cu un powerprobe sau ceva asemănător și faci același lucru. Ajunge semnalul in habitaclu atunci verific mufele din spate.

                                Toată treaba de mai sus presupune funcționarea corectă dpdv mecanic a cutiei și aia funcționează pentru că apare R pe bord, deci semnalul ajunge în uch care îl mai departe pe CAN către trasmisie care trimite către TdB raportul curent(NR12345) și brusc ajungem la becuri și/sau alte modificări aduse recent mașinii.

                                A mai pus unul o cameră de marsarier (cum a văzut el pe net) apoi masina nu mai pornea (dCi+TS4) pentru că a scurtcircuitat marsarierul prin masa medianavului de a topit cablajul masinii înainte de a se arde siguranța.
                                Last edited by t0rquemada; 22 October 2020, 22:13.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google