Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut. In 2019 cand era noua, dupa primele 2-3 mii de km a trebuit sa completez cu antigel, pana "s-a lasat" ala din fabrica. Pana acum 1 saptamana si ~25.000 km de atunci, nu am mai pus gram. Acum a cerut 100 ML. Ma gandesc ca nu-s multi 100ML in 25000. Poate s-a mai evaporat... sper sa nu mai scada iar.

    Comment


    • Eu am masina din iulie 2019 si am facut 13000 km. Pana acum am completat cam 1 Litru de antigel si 600ml de ulei la motor.

      Comment


      • La mine, timp de 2 ani, nu a pierdut nimic până duminică (sâmbătă am verificat fără să vreau, curățam frunzele uscate care se strâng la capotă).
        Duminică, deoarece parcasem sub același pom, am depistat scăderea nivelului de antigel de la mediu la minim și am identificat pe unde "transpira".
        A apărut de pe o zi pe alta.

        Comment


        • Originally posted by iatagan View Post

          Ti-au zis cat costa?
          167 lei un fas-fas, chestii marunte si manopera.

          Comment


          • Pentru pierdere discreta de antigel la piesa de plastic prinsa de chiulasa am folosit o solutie de "blocare" a pierderilor din sistemul de racire. A functionat imediat (adica a doua zi nu mai aveam urmele de antigel colorat). nu stiu sa pun un link ascuns si nici nu vreau sa fac reclama. Produsul este accesibil pe piata romaneasca.

            Comment


            • Salutare,vin și eu cu o problemă,la aproximativ 45.000 km am schimbat discurile de frână la al meu Logan 0.9 din 2019,acum dupa 10.000 km făcuți cu discuri și plăcuțe noi Brembo când frânez vibrează volanul și câteodată pedala de frână, și mașina pare că merge in șuturi, când iau piciorul de pe frână și apăs iar câteodată dispar trepidatiile.Mă gândesc că nu au fost bune discurile astea noi și s-au ovalizat,dar ciudat e că nici cele originale nu au ținut decât 45.000 km,când in mod normal schimbam discurile la apoape 150.000 km.A mai avut cineva problema asta?Are cineva o idee care ar putea fi problema?

              Comment


              • Am avea o idee, colegul a patit, frina lunga la zero, balta la final, discuri pline, deformare planeitate, discuri bune de aruncat. Bine ca nu s-au spart, si sa traisca tamburii spate care nu au avut de suferit

                Comment


                • playmaker831
                  Parerea mea e ca problema vine de la maniera de condus, daca ai dat gata un set de discuri in 45k si cu astea noi ai probleme la 10k. Folosesti prea mult frana. Un posibil scenariu ar fi acela ca incingi discurile prea mult iar la o trecere de pietoni sau semafor tii apasata pedala de frana, in acel moment placutele se aseaza pe discul incins, suprafata de sub placuta se va raci diferit de suprafata libera a discului astfel apar deformari si decaliri diferite pe suprafata de frictiune. Disparitia sau aparitia aleatoare a trepidatiilor la apasarea pedalei poate sa fie din cauza ghidajelor placutelor de frana, verifica sa nu fie pline de praf, sa fie gresate corespunzator si sa asigure miscarea placutelor, uniform, si revenirea lor in pozitia normala. Eu recomand, dupa ce rezolvi problema, sa folosesti mai mult frana de motor iar pedala de frana doar cand e cazul. Nu de putine ori vad soferi care tin pedala de frana apasata, in deplasare, la intrarea in localitati sau in localitati pe distante foarte mari. Asta nu poate sa faca bine franelor. Banuiesc ca atunci cand ai cumparat discurile noi ai cumparat si placutele pentru acel tip de discuri, de la acelasi brand.

                  Comment


                  • Asta înseamnă că după câteva sute de mii de km am uitat să conduc, și dacă era așa trebuiau să se ducă plăcuțele mai întâi nu discurile,plus că nici discurile nici plăcuțele de acum nu le am uzate după 10.000 km și cu toate astea mașina se comportă ciudat la frânare.

                    Comment


                    • Nu asta am vrut sa spun, aici e vorba de unele obiceiuri nesanatoase, am un prieten care 90% din timp sta cu mana pe nuca schimbatorului de viteze, de parca ar fi loc pentru odihnirea mainii. Uzura discurilor nu insemana neaparat ca s-au tocit sub limita. Daca discurile s-au valurit pe suprafata de frictiune cea mai probabila cauza e aia pe care am scris-o. Trecerea prin balti si "ovalizarea" discurilor e practic imposibila, e greu de crezut ca ajunge apa pe discuri in deplasare iar in stationare trebuie sa gasesti o balta suficient de adanca, macar un 30-40 cm adancime, iar daca s-ar intampla din cauza baltilor tot discurile incinse ar fi problema. Eu am scris doar o parere.

                      Comment


                      • daca la o frina tare urmeaxa o baltoaca cu discurile incinse aproape de rosu discurile sint terminate, trebuie noi sint deja ovalizate .

                        Deja incercat probat testat toti patim la fel cel putin o data in viata. Noi taximetristi nu toti cetatenii. Voi ceilalti schimbati discuri si nu stiti de ce ?

                        Comment


                        • Și eu sunt tot taximetrist și nu am pățit niciodată să se uzeze discurile inaintea plăcuțelor,de obicei schimbam discurile între 100-150.000 km.

                          Comment


                          • Eu am cumparat o data discuri de origine, gata ovalizate.(Erau noi,in cutie sigilata). Imperecheate cu placute de origine noi. Dupa montaj, au aparut vibratiile la franare.

                            Comment


                            • Si eu am cumparat direct ovalizate.
                              Le-am montat acasa si am plecat inapoi la magazin cu ele.
                              Trepida cand puneam frana ,era exact cum intra cineva din spate masina,asa se simtea socul la franare.
                              Atingea placutele de frana pe disc doar pe 2 surafete de aproximativ 5 cm.
                              Aveam un singur disc oval.
                              L-am schimbat si exact cum zicea colegul de mai sus
                              am mers 100 mii si nu erau de origine.

                              Comment


                              • Discurile ovalizate sunt usor de depistat. Masina trepideaza doar la franare, la acceleratii sau rulare constanta nu trepideaza. Am avut la o Dacia berlina 6 perechi schimbate in garantie. In cele din urma au schimbat la cererea mea fuzeta cu tot cu rulmenti si s-a rezolvat. Atentie la montajul discurilor noi, e important sa se curete bine fuzeta, in locul unde se monteaza discurile noi.
                                Se pot verifica fuzetele si discurile cu un ceas comparator. La berlina se putea depista cel cu probleme cu o roata pe cric, accelerata si aplicata frana. La masinile actuale nu e posibil din cauza controlului tractiunii.
                                Am schimbat la VW si Logan dci discurile si am pus Ferodo. S-au ovalizat destul de repede. M-am lecuit, montez doar de origine. Si discuri si placute.
                                Nu am intalnit discuri noi care sa tina sub 100.000km. Dar am mai auzit de serii de discuri care s-au uzat repede.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google