Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum să ajuți băbuța să treacă strada, deși ea nu vrea

    Am o problemă cu un bec de Stop pentru Logan II ph2 (stop cu 3 becuri nu 4)
    - uite documentație pentru Logan II ph1 (timp pirdut degeaba)
    - Multumesc dar nu mă pricep.


    Becurile P21/5W sunt codate hardware, nu pot fi montate rotite la 180grade pentru că nu intră... dar nepricepuții sunt așa de inventivi.
    Oricum are revizia a4a în curând deci tot ajunge în service, încă o chestie de rezolvat
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Corect (documentatia extrasa in graba-mea culpa si fara multumesc).

      Comment


      • am înțeles din schema care e masa MG din documentatie, dar reputatul madi nu stie sa explice romaneste
        Este bec special de stop frana si pozitie, sper sa nu ma fac de kko, ma opresc si las pe altii care stapanesc domeniul electric, nu ma bag.

        Comment


        • In schema si locatie masa MG este corecta, becul este P21/5W, dar asa este in prima captura sunt 4 becuri (ph1), oricum colegul va apela la un electrician din reprezentanta (nu avea de ce sa multumeasca).

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            Cum să ajuți băbuța să treacă strada, deși ea nu vrea

            Am o problemă cu un bec de Stop pentru Logan II ph2 (stop cu 3 becuri nu 4)
            - uite documentație pentru Logan II ph1 (timp pirdut degeaba)
            - Multumesc dar nu mă pricep.


            Becurile P21/5W sunt codate hardware, nu pot fi montate rotite la 180grade pentru că nu intră... dar nepricepuții sunt așa de inventivi.
            Oricum are revizia a4a în curând deci tot ajunge în service, încă o chestie de rezolvat
            Stimabile, nu toata lumea stie sa citeasca o schema electrica, si te asigur ca stiu cum intra acel bec in locasul lui, prin apasare si rotire scurta, am spus ca l-am inlocuit. Cred ca problema nu e de la bec ci e mai complexa, vreun contact pe la firele alea din mufa care intra in spatele stopului, etc. Nu e nevoie sa fii caustic. Regret ca v-am ranit in asa hal ca nu am multumit, sunteti foarte sensibili.

            Comment



            • Oricum are revizia a4a în curând deci tot ajunge în service, încă o chestie de rezolvat
              [/QUOTE]

              Si daca tot ai citit pe alt topic ca urmeaza sa fac revizia a 4 a, ai fi putut raspunde la postul meu, daca am spus bine ce se inlocuieste la aceasta revizie, daca am uitat ceva, ceva costuri, faptul ca am omis sa pomenesc si despre o verificare a instalatiei de clima (agentul refrigerant), chestii din astea minore, de bun simt. Asta daca stii si ai bunavointa desigur. Dar e mai usor sa faci pe desteptul si din pacate nu-ti iese.

              Comment


              • "Stimabile" nu eu am scris că ai pus becul invers (vezi #9985), eu doar am subliniat că nu se poate monta invers, iar tona de documentație, în cazul tău e inutilă. Ce ai ales să înțelegi din asta se vede în postul #9995.

                Succesuri

                PS La revizie înlocuiești ce scrie în Fișa de întreținere, kit accesorii (sunt 3 tipuri vezi ce ai pe mașină) , bujii, antigel, lichid frână... în plus s-a mai discutat, trebuie doar căutat, că nu e primul 0,9TCe ajuns la a 4a revizie
                Last edited by t0rquemada; 27 September 2021, 14:09.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • .designul becului este "mistake proof" sau poka yoke, nu exista codare hardware...

                  Comment


                  • A fost o "licenta tehnica" , nu este atat de grav. T0rquemada a vrut sa spuna ca , constructiv a fost conceput pentru a nu permite montarea gresita .

                    Comment


                    • La nevoie pui ca ai la îndemână, sunt suficiente exemple de becuri P21W(ploturi la grade180), puse în loc de PY21W (ploturi la 120grade) sau de P21/5W (ploturi la 180 dar la înăltimi diferite), de aia am scris că nepricepuții sunt inventivi* .

                      *Orice lucru e proiectat astfel încât să nu existe accidente și chiar și un nepriceput să îl poată folosi... dar nepricepuții sunt așa de inventivi
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by NeMar View Post

                        Stimabile, nu toata lumea stie sa citeasca o schema electrica, si te asigur ca stiu cum intra acel bec in locasul lui, prin apasare si rotire scurta, am spus ca l-am inlocuit. Cred ca problema nu e de la bec ci e mai complexa, vreun contact pe la firele alea din mufa care intra in spatele stopului, etc. Nu e nevoie sa fii caustic. Regret ca v-am ranit in asa hal ca nu am multumit, sunteti foarte sensibili.
                        Oamenii au încercat sa te ajute. Nu este nimeni obligat. Mai ușor cu tonul.

                        Comment


                        • Asta ai inteles tu, ca e cineva obligat sa ma ajute? Faptul ca sunteti aici o gasca care ati monopolizat forumul asta (asta se intampla pe mai toate forumurile din pacate) si va cunoasteti si iesiti la bere nu da dreptul unora dintre voi sa raspunda "la misto". Ca nu toti suntem cunoscatori atat de "fini" in ale masinilor. Asa ca scuteste-ma cu avertizari din astea cu tonul ok? Raspund cu aceeiasi moneda, respect cand sunt respectat.

                          Comment


                          • Revin aici cu povestea de la Dacoserv Preciziei. Am de adaugat doar ca intr-adevar, din nestiinta, nu am stiut efectiv si nu m-am documentat suficient, am pus un bec de 24 V in loc de 12 volti. Deci pusesem un bec de frana ptr camion A fost montat de nea Dorel electricianul-minune un bec corespunzator, de 12 volti si problema a fost rezolvata. Acum lumineaza si pozitia si frana cum trebuie. Treaba am definitivat o eu acasa, am scos din nou lampa si am prins cum trebuie cele 2 cleme pe care nea Caisa le "uitase" neclipsate. Asa fac treaba multi mecanici, si nu numai, asta e valabil la orice "meserias" din orice domeniu - rasol, in graba si prost. A! Sa nu uit pretul - bec+manopera - 26 lei.

                            Comment


                            • Originally posted by adi90 View Post
                              Logan II, 0.9 TCe, 2019.
                              Senzori de parcare aftermarket (chinezarii) primiti cadou din reprezentanta.
                              Se tot ard liniutele de la display, inlocuit display pe garantie, au inceput sa se arda liniutele si la display-ul nou. Pe cealalt Logan (2008) am acelasi tip de senzori fara probleme.
                              Banuiesc incarcarea pilotata care da voltaj "blana" atunci cand calc frana in marsarier.
                              Alte pareri?
                              Conectat cu diagnoza OBD, imi afiseaza valori de pana la 15,3v incarcare la manevre de parcare, la viteza mica.
                              O sa schimb displayul dar voi monta un stabilizator de tensiune sa vedem daca se remediaza problema arderii liniutelor, deja s-au ars aproape toate.

                              Comment


                              • mergi daca mai ai garantie in service dacia sa o vada un electrician de la ei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google