Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum am mai scris :

    Originally posted by t0rquemada View Post
    Oti : problemă clasică. Curge pe la presostatul de pe conducta de servo ...
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Poze cu presostatul schimbat. Am curatat toata mizeria lasata de uleiul servo. Multumesc t0rquemada!
      Attached Files
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by anduvirgil View Post
        Cauze posibile la urmatoarea situatie?
        De cateva zile, la viraj maxim stanga (sau pe acolo) se aprinde martor airbag si ramane aprins pana la oprirea motorului.
        Dupa repornire martorul se stinge.
        .
        Spira airbag defecta/fir intrerupt, claxon si comenzi CC ok.
        Inclocuit spira.
        Problema rezolvata.
        Logan 0.9 TCe 2018

        Comment


        • E normal, 2018 e Logan II ph2, claxon pe volan, cablu airbag poziționat incorect + claxonat excesiv = love
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Scuze daca sunt off-topic! Pare ca am rulmentul de sarcina amortizor stanga cam "tulburat". Vechime 6 ani, Este indicat sa schimb acum si amortizoarele? Nu vreau sa fac reclama dar ce amortizoare se recomanda calitativ pentru un Sandero Stepway 2 ph1?

            Comment


            • Am inlocuit bujiile incandescente dupa 5 ani si 58000km. La testare eroare bujii si la verificare cu aparatul de masura bujia 3 intrerupta. Cele originale sunt facute de Beru, eu am pus inapoi Denso DG-609 (echivalent Beru GE110). Daca doriti sa o faceti in regie proprie musai folositi cheie dinamometrica atat la desfacere (aprox 35-40 Nm cuplu de rupere) cat si la strangere(10-15Nm). Recomand de urmarit https://www.youtube.com/watch?v=BYjyPuhbx-4 si aplicat pasii din clip. Eu cu saptamana inainte am bagat degripant. S-au desfacut pe la un cuplu de 20Nm. La pus, inainte le-am dat si cu vaselina ceramica.

              Comment


              • Ai avut ceva simptome la pornire? Sau doar la test a ieșit?
                Eu am 4 ani jumate cu 100k km și nu am nici o problema la pornire.

                Comment


                • Nu au fost probleme de pornire si cred ca motorul asta nu o sa faca figuri chiar cu toate arse, doar ca ele nu ajuta doar la pornire. Pentru o buna functionare e obligatoriu sa fie functionale toate. Nu stiu cum e la Dacia, dar la alti producatori daca cel putin una e arsa, de exemplu, nu se face regenerare DPF, ajuta pentru un EGR mai curat. Daca sunt arse de mult timp eviti ruperea rezistentei in motor datorita blocarii cu calamina. Uite aici un exemplu la ce sunt folosite https://www.ngkntk.com/newsroom/blog...ervice-is-key/

                  Comment


                  • Salut Catalin,
                    Multumim pentru informatiile utile , te rog daca se poate sa detaliezi putin asta:
                    Originally posted by cataIin View Post
                    Am inlocuit bujiile incandescente dupa 5 ani si 58000km. La testare eroare bujii si la verificare cu aparatul de masura bujia 3 intrerupta. ...
                    (ex ce eroare, verificarea \masurarea bujiei #3, etc....)

                    Comment


                    • Scanare facuta cu o aplicatie pe telefon, Car scanner, P0380: Glow Plug/Heater Circuit “A” Malfunction

                      Cel mai la indemana este verificarea bujiilor incandescente cu un multimetru pe masurare rezistenta(daca valoarea nu se misca catre 0, circuit intrerupt) sau continuitate circuit(semnal sonor daca circuitul nu este intrerupt).
                      Pentru asta ai nevoie de o cheie tubulara de 10 pentru a scoate capacul de plastic de pe motor(2 suruburi si 2 cleme in fata), se scoate furtul de la intercooler din turbina si se muta intr-o parte(tot un surub cu o cheie de 10); trebuie scoasa mufa de la sonda lambda din partea stanga ca e fixata pe capac motor, are un pinten sub ea; si mai in dreapta, tot cu o cheie de 10, 2 piulite de la un senzor de vaccum cred ca sa-l muti si pe alta intr-o parte; cel mai enervante sunt cele 2 cleme care tin cablajul pe capac datorita unor pinteni metalici care intra si mai adanc in plastic cand vrei sa le scoti( trebuie o surubelnita subtire, sula cu unghi la 90 de grade)

                      Nu verificati bujiile prin conectare la bateria masinii, astea de pe masinile euro 6 functioneaza la 4,4V.

                      Comment


                      • Newsflash încă de la euro5 pe Logan II aveai bujii incandescente pe 4,4v. Faptul că au continuitate pe multimetru nu înseamnă că se încălzesc, toate, la fel de repede.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Și totuși, la câti km se schimba?

                          Comment


                          • Preventiv, la 10km.

                            Evident că le schimbi la prima eroare sau odată cu distribuția (funcție de zona geografică - la frig poate mai des)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Trebuie sa ma uit pe fisa de service, dar nu cred sa îmi scrie despre ele. Pana la distribuție mai am 20k km, o sa vad atunci ce si cum.
                              Acum la 100k km începe sa se audă un pic la rece, sunetul ala de distribuție, dar numai dacă e capota deschisa. Sau o fi cureaua de accesorii?
                              La 1.5 90 cai, se schimba și pompa de apa odată cu distribuția, ssu doar dacă e problema?

                              Comment


                              • Vesnica dilema cu pompa de apa - se schimba sau nu ?

                                Pompa de apa originala ~ 200 lei. Te tine fara probleme cat o distributie.
                                Manopera pentru pompa de apa = manopera pentru distributie = peste 500 sau chiar 700 lei
                                Acuma, stii care-i chestia interesanta ? Sa zicem ca nu schimbi pompa de apa dar ai schimbat distributia. In cazul in care ai probleme din cauza pompei de apa, trebuie data jos distributia, prin urmare, iti iei si alta curea de distributie, indiferent de numarul de km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google