Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @t0rquemada​ ,Intrebare de profan, ce inseama in pagina de diagnoza Historical Failure?

    Comment


    • În DDT2000:
      historical failure (portocaliu) = eroare memorată,
      failure (cu roșu) = eroare prezentă
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Distributie dusa? Instalatie pe gaz?

        Comment


        • Da are GPL, dar e irelevant, distribuția e ok, mașina pornește și funcționează ok
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Iarasi o intrebare de profan, erorile dispar de la sine dupa schimbare baterie? Sau trebuie sterse si dupa aia urmarit daca mai apar?

            Comment


            • Mai are si eroarea din Airbag ?

              Comment


              • Iar pentru ceilalti colegi atasez doar ca info doua capturi cu erorile (”probleme tehnice” fara ghicitoare) dintr-un calculator Airbag T4FL_ACU (ABG_RSAT4) si un ex de diagnosticare a unei erori DF072[DTC8001xx]= Circuit1 Airbag frontal conductor.
                Attached Files

                Comment


                • Buna ziua,

                  Logan 1.0SCE vibreaza tare atat la rece cat si la cald, turatie la liber cam 800rot/min. La porniri mai bruste de pe loc(necesare in intersectii aglomerate) zguduie rau de tot. Masina are 78.000km. In rest functioneaza ok. Banuiesc suportul motor (dreapta) uzat. Cum aș putea verifica daca asta e cauza.

                  Nu dati cu parul ca s-a mai scris aici, sectiunea are 680 pagini, daca s-a mai scris va rog sa ma iertati de deranj si va rog indrumați-mă la postarea în cauză....

                  Mulțumesc....

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Apropo de probleme, ghicește cineva ce are mașina asta ? (E rezolvată deja)
                    releu alternator?

                    Comment


                    • Nu, în plus nu ai cod de eroare pentru comunicație cu alternatorul.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by Gil26 View Post
                        ...sonda oxigen amonte (sau poate senzorul presiune ori cel pozitie ax came) ....
                        ddt2000 is a poor diagnostic option
                        In the picture, the breakdown of the individual engine errors is missing ;-) only banal error text. Implausible signals between the crankshaft sensor and the camshaft sensor indicate problems with the timing chain.​

                        Comment


                        • Originally posted by epuru View Post
                          Salutare! Acum cativa ani am avut o problema cu blocul de lumini (maneta din stanga de semnalizare, faruri, claxon, etc) in sensul ca nu mergea claxonul cand eram pe faza scurta. Nu mi-am batut capul prea mult ca era masina in garantie si s-a inlocuit imediat.

                          Acum am inceput sa am iar probleme cu piesa care mi-a fost montata atunci. La anumite miscari, intr-o anumita pozitie mi se stinge faza scurta (se stinge si martorul din bord de faza scurta). Uneori se intampla cand ating maneta sa semnalizez sau sa dau flash-uri sau sa comut pe faza lunga. E o anumita pozitie care nu ii place. Banuiesc ca e un contact imperfect sau vreo lipitura "uzata" undeva in blocul de lumini.

                          Este reparabil blocul de lumini, se poate desface si ajunge in interior? Sau sa ma gandesc deja la unul nou? Merci!

                          Comment


                          • Salut!

                            ​​​​​​De o săptămână/doua aud un zgomot(ca niste bătăi) când rulez cam cu 15-20 km/h pe un drum neasfaltat (cu pietriș și mici denivelări). Mă gândesc la o cauza posibilă ca fiind pivotul. Daca se constata a fi acesta voi schimba brațul.
                            La voi cam cat au durat piesele originale? Menționez că mașina are in jur de 66-67 k km si 3 ani jumate.

                            Mulțumesc.

                            Comment


                            • La Logan I din zona articulatiilor de pe fata, prima data cedeaza de obicei capatul de bara, daca nu-ti bati joc de masina, tin si 100k, banuiesc ca aceeasi schema se aplica si la Logan II, primul suspect, capatul de bara.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • prometheus chiar am incercat sa merg cat mai ok, singurele gropi le-am luat fara sa le vad... Pe drum neasfaltat merg zilnic 300 m, poate de aici sa fie problema. Ideea e că doar pe acest drum se aude un zgomot aproape metalic când dau peste pietre/denivelări. Menționez că pe asfalt sau alte denivelări de pe drum nu se aude nimic.
                                Zgomotul a început acum 2 săptămâni deodată... Mă gândeam la bieletele antiruliu dar par in stare buna.
                                Atașez doua fotografii
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google