Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Întreb, deoarece sunt mașini la care nu se schimba și pompa la schimbarea distribuției. Nu știu dacă se aplica și la dacia.
    În Austria, plătești pentru fiecare în parte. Dacă schimbi amândouă, plătești pentru amândouă!
    Doar schimbul de ulei cu toate filtrele mi-au cerut acum 2 ani 600 euro! Am mai spus despre asta în alte postări.
    La distribuție cred ca cer mia de euro!

    Comment


    • Ia și citește din nou ce am scris eu și fă abstracție de prețurile în Ron date de mine.

      Comment


      • Salutare !...detin Logan 1,2 16 v 75 cai , fara AC din 2014. Dupa 8 ani , m-a lasat bateria de 40Ah si am inlocuit-o cu 55Ah. Problema este ca in vara cand am, facut revizia am schimbat curelele accesorii , dar vanzatorul nu mi-a dat curele originale si acum am problema cu incarcarea , cureaua fiind mai lunga cu 1 cm . OK , m-am interesat si curele originale sunt , dar la un pret ”piperat”. Cea pentru alternator costa undeva la 270 lei , asta la reprezentatnta , iar la magazin e aprox.250 lei . Intrebare ...ati folosit alte tipuri de curele in aceiasi configuratie ?...se pare ca la modelul meu nu am intinzator si cureaua trebuie sa fie elastica !? Multumesc !

        Comment


        • Acu 2 ani am schimbat termostatul că ramase blocat pe inchis, am pus calorstat by Werner. Acu am constatat că la mers extraurban, termostatul rămâne deschis si când se mai incalzeste deschide la 87 grade. Ieri am mers cu mașina si temperatura a oscilat intre 83-87 grade. Cand am ajuns in parcare am lăsat un pic la ralanti si a ajuns la 99 grade, a pornit gmw si a scăzut la 92 grade. Cei care aveti mai multă experiență, este o problemă cu termostatul si cam ce marcă recomandați de cumpărat?

          Comment


          • Originally posted by nelu_242000 View Post
            Trebuie sa ma uit pe fisa de service, dar nu cred sa îmi scrie despre ele. Pana la distribuție mai am 20k km, o sa vad atunci ce si cum.
            Acum la 100k km începe sa se audă un pic la rece, sunetul ala de distribuție, dar numai dacă e capota deschisa. Sau o fi cureaua de accesorii?
            La 1.5 90 cai, se schimba și pompa de apa odată cu distribuția, ssu doar dacă e problema?
            La primul schimb, am păstrat pompa originală si ar fi mers si la al doilea, dar am schimbat conform cutumelor din popor.
            ​​

            Comment


            • Apropo de probleme, ghicește cineva ce are mașina asta ? (E rezolvată deja)
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Bateria dusa.

                Comment


                • Da, bateria era dusă 4v, dar și cu bateria schimbată face la fel - mai încearcă
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Siguranta arsa de pe panoul bateie, senzor curent, alternator cu probleme.Grupul acela de erori ara ta lipseste o tensiune de12v. Ce tensiune nare bateria schimbata? Banuiesc ca masina nu porneste.

                    Comment


                    • De fapt cum a ajuns bateria la 4V?

                      Comment


                      • Mașina pornește, greu, dar porneste
                        Contează cum a ajuns bateria la 4V? Nu - mai încearcă
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by old_radu View Post
                          Salutare !...detin Logan 1,2 16 v 75 cai , fara AC din 2014. Dupa 8 ani , m-a lasat bateria de 40Ah si am inlocuit-o cu 55Ah. Problema este ca in vara cand am, facut revizia am schimbat curelele accesorii , dar vanzatorul nu mi-a dat curele originale si acum am problema cu incarcarea , cureaua fiind mai lunga cu 1 cm . OK , m-am interesat si curele originale sunt , dar la un pret ”piperat”. Cea pentru alternator costa undeva la 270 lei , asta la reprezentatnta , iar la magazin e aprox.250 lei . Intrebare ...ati folosit alte tipuri de curele in aceiasi configuratie ?...se pare ca la modelul meu nu am intinzator si cureaua trebuie sa fie elastica !? Multumesc !
                          Salut, da.
                          găsești curele gates pe la 55 lei bucata, întinsă foarte tare.
                          O sa caut și codurile originale cu dimensiuni.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Apropo de probleme, ghicește cineva ce are mașina asta ? (E rezolvată deja)
                            Cam asta s-a ales din bietul nostru forum, un "concurs" interactiv, de "pilde" și "ghicitori". Dar nu ne mai fierbe,omule , ca n-am dormit cu toții, toată noaptea, lumineaza-ne.

                            Comment


                            • Originally posted by EmanuelO View Post
                              Salut, da.
                              găsești curele gates pe la 55 lei bucata, întinsă foarte tare.
                              O sa caut și codurile originale cu dimensiuni.
                              Omul a zis ca nu are intinzator!
                              Poate foarte bine Conti 34k751elast 68 ron sau Skf vkmv4pk908 43ron, Hutchinson ...
                              ​​​​​​

                              Comment


                              • Mufa ecu contacte oxidate, Ce tensiune este in circuit dupa pornire ?Nu cumva functioneaza tot pe baterie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google