Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am sunat si mi-a zis ca a venit piesa. Maine dimineata las masina in service si o iau seara. L-am intrebat la telefon sa-mi spuna si mie cum se numeste piesa mai exact. Mi-a zis ca e trecuta in sistemul lui "mecanism ambreiaj". Ambreiaj nu are cum sa fie ca ala e peste 3000 de lei. Nu stiu cum au ei trecute deumirile pieselor in sistemul lor, in fine. Revin cu amanunte in zilele urmatoare.

    Comment


    • Pai nu stiu pentru ca sunt niste habarnisti... Cum zicea colegul pe pagina anterioara, schimba pana cand rezolva problema. Curios cum au ajuns ei la concluzia ca este fix piesa asta.

      Originally posted by NeMar View Post
      Pai ce sa mai accept ca deja le-am dat avans 1000 de lei si au comandat piesa. Si daca nu e de la acel senzor, tot il vor schimba
      Am inteles asta de la inceput. Am spus ca ar fi meritat sa faci INAINTE un mic research, acum faptul este consumat... Eu unul nu m-as grabi cu aruncarea unor astfel de sume fara sa intreb in stanga si in dreapta, mai ales ca le platesti, nu-s pe garantie.

      Apropo, imi raspunde si mie cineva pentru postarea de sus?

      Logan 2019, 40k km. Am avut probleme cu AC la inceput... s-a dus tot freonu si au inlocuit conducta de TUR. Dupa 1 an a mai pierdut 200 grame. Acum pare ca nu a pierdut pentru ca are momente cand baga strong. Cei de la reprezentanta dau vina pe senzorul vaporizator sau cum ma-sa se numeste, ala de la pedale de dupa mocheta.

      Au zis ca schimba dastea pe banda rulanta si ca de la el e posibil ca uneori sa bage si alteori sa nu bage rece rece. Au zis ca il comanda si ma suna cand vine piesa ca e perioada aglomerata, ca vine greu...


      Pareri? Oricum e pe garantie... nu platesc nimic.

      Comment


      • Cred ca ești singurul cu ac-ul pe aici. Cine ii mai știe pe ăștia ce și cum.

        Comment


        • Despre AC si probleme cu acesta s-a mai tot discutat pe forum, vezi ex si putin mai jos un topic de vreo 20 pagini: https://www.loganclub.ro/forum/forum...78#post3663678
          (inclusiv problema colegului din octombrie 2021), dar nu numai....

          Comment


          • Salut, revin cu noutati. Am luat masina din service, s-au efectuat - control functionare calculatoare si inlocuire actuator de ambreiaj. Cost total cu manopera - 2052 lei. Reperul piesei inlocuite - 260566650R. Incerc sa atasez si niste poze ale piesei inlocuite.
            Attached Files

            Comment


            • Ieftin.
              Citez : Pana la urma e un ra**t de senzor.

              P.S. Faci o autopsie la cel vechi (sper că l-ai recuperat, altfel se vor bucura alții de el, proaspăt reparat).
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Asta e, totusi sunt dezamagit, la o masina care nu are nici 4 ani jumate (are 4 ani si 5 luni) si mai putin de 40 de mii de km (39.910) sa inlocuiesti actuatorul la cutia asta robotizata....ma rog. Pai piesa veche e cea din poze, am gasit-o in masina, mi-au pus -o acolo, corecti ce mai! )))) Nu stiu ce sa fac cu ea, o s-o arunc sau...o vrea vreunul dintre voi?? Asa, ca prima impresie dupa schimb, trepidatiile sunt tot acolo (lucru firesc, ca nu s-a inlocuit ambreiajul..) dar schimba mai bine, mai lin, nu mai zmuceste la schimbarea treptelor. In rest, la fel.

                Comment


                • Nu stiu la astea de pe Dacia care este "buba" (si sincer nici nu doresc sa "descopar") dar la o alta marca se duceau "carbunii" la ambele actuatoare Magnetti Maranelli (cutie si ambreiaj cam in acelasi timp) cam pe la 100-150k km, era o problema binecunoscuta, multi fosti colegi de forum le-au desfacut si inlocuit (cost cativa zeci de lei si desigur dupa demontare\montare a trebuit si reprogramare) si apoi au mers cu ele mult si bine...

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Ieftin.
                    Citez : Pana la urma e un ra**t de senzor.

                    P.S. Faci o autopsie la cel vechi (sper că l-ai recuperat, altfel se vor bucura alții de el, proaspăt reparat).
                    Pana la urma a fost ok pretul. Cam atat costa peste tot. Probabil adaosul mare este la piesele mai ieftine (vezi placute 150 la piese auto vs 250 la reprezentanta). Ma bucur ca te-au rezolvat.

                    Comment


                    • Salut. In urma unei fanari de urgenta m-am ales cu un huruit intermitent care isi mareste ritmul odata cu cresterea vitezei de deplasare. Alte simptome nu are masina, nu trage stanga/dreapta, nu vibreaza volanul. Este la fel ca tacanitul unei pietre in anvelopa numai ca este un huruit. Este posibil sa fi ovalizat un peneu? Am verificat acasa momentan rotile, le-am dat jos (nu au galme nu sunt strambe) am verificat manual si jocurile rotii(nici un joc), am rotit de ele si nu se aud zgomote suspecte. Astept parerile voastre daca ati intalnit asa ceva. Multumesc!

                      Comment


                      • N-am patit asa ceva insa un huruit la rulare, pot fi semne si de rulment busit, poate ca invartitul rotilor cu mana pe elevator nu-ti dezvaluie inca problema.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Cu ceva vreme in urma, aveam un zgomot suspect care isi marea cadenta proportional cu viteza... era o eticheta (din aia cu cod de bare) de pe planetara care se dezlipise dintr-un capat.
                          La un huruit mai pronuntat, e posibil sa fie un rulment.
                          Last edited by unicu; 13 June 2022, 10:17.
                          Logan 1.2 16v 2012

                          Comment


                          • Catalin12345
                            Sa nu fie de la disc/placute frana.

                            Comment


                            • Huruitul este asemanator celui unor anvelope de iarna mai zgomotoase, doar ca sunetul este ritmic si nu continuu. Luni am programare in service. Revin cu detalii.

                              Comment


                              • Salut, stiti ceva de vreo problema cu ultimele modele de 0.9 tce, dupa 2019, cu distributia? Am inteles ca ar fi destule cazuri in care lantul bate prematur, la km putini (40,60 80) si se poate ajunge chiar si la ruperea distributiei. e vorba strict de cele dupa 2018 2019.

                                Multumesc.
                                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google