Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts


  • E normal... până nu dai și alte date: consumatori suplimentari (alarmă), S&S dezactivat prin metode artizanale, e prima "comă" ?

    Recomandat înainte de orice, reîncarcare și testare cu aparat dedicat(StateOfHealt,SOCharge și rezistență internă) abia analizare opțiuni.


    @ https://www.loganclub.ro/forum/member/60659-danlaza, Treaba e așa: Când susții o chestie falsă, care în final o devedești tot tu ca fiind falsă dar t0rquemada e de vină, deși a explicat de la început care e soluția, te poți aștepta la consecințe - iar povestea respectivă o consider închisă, deși o mai dezgroapă unii total aiurea.

    P.S. Chiar contracost nu ai acces la tot ce e pe Renault așa că informațiile pot fi "traced" la accesare.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by McDan View Post
      Salutare,
      deci are cam 3 ani de folosinta, baterie Rombat din fabrica
      INTREBARE: Chiar moare asa repede bateria? KM in bord doar 21000
      Tu crezi ce vrei si pe cine vrei bateria aia a gata, rombat i-a junge 3 ani cit vrei sa tina.
      Ia o baterie calumea,75 A decit Varta sa scrie pe ea.

      Comment


      • Doar o remarcă...75Ah e peste ce îi trebuie... afectează cu ceva?

        Comment


        • Originally posted by george.sce View Post
          Tu crezi ce vrei si pe cine vrei bateria aia a gata, rombat i-a junge 3 ani cit vrei sa tina.
          A mea de 40 Ah are 4.5 ani si se tine bine.

          Originally posted by george.sce View Post
          ... decit Varta sa scrie pe ea.
          Dai decat un strat
          Last edited by DannyMC; 3 October 2019, 10:31.

          Comment


          • Durata medie de viata a unei baterii este din punct de vedere statistic 3-4 ani. Cu statistica este ca in vorba aceea ca daca eu mananc doua paini pe zi si tu nu mananci nici una inseamna ca in medie amandoi mancam cate o paine pe zi.
            Cat despre capacitate, cu cat mai mare, cu atat mai bine si cu atat mai scump. Verifica doar sa incapa in tavita de la masina si sa fie EFB.

            Comment


            • Revin cu detalii noi... azi am fost la mecanic, si pistonul 2 e topit.
              "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." ALBERT EINSTEIN

              Comment


              • Bateria se schimba daca pica cand inca mai ai garantie la masina? Sau intra la consumabile?

                Comment


                • Varianta finala la un pret bun cu montaj cu tot 420 lei...Varta Blue EFB 65Ah 650A D54 Start&Stop
                  Sa vedem cum se va comporta...

                  @
                  Maskatula mine a verificat chiar daca eram in anul 3+1 de extragarantie.... Raspuns are doar 24 luni....Deci nu se schimba

                  Comment


                  • Originally posted by spumosu' View Post
                    Revin cu detalii noi... azi am fost la mecanic, si pistonul 2 e topit.
                    Ai GPL pe el ?

                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Sa fii sigur, la 100 000 de km in numai 2 ani, e indubitabil. Gazu' pe 1.0 SCE, e ca "apa pe gasca".

                      Comment


                      • Originally posted by McDan View Post
                        Salutare,
                        Ieri am patit urmatoare "buba" nu a mai pornit (e prima data in 3 ani cand patesc asta)... in primul filmulet apare bateria cu app. 12 v, dau sa pornesc si moare complet, apoi in al doilea apare code radio...dau sa pornesc iar si moare complet
                        Masina ca si productie Logan II 09.TCe SL din 06.2016....dar ea a fost cumparata in 10.2016... deci are cam 3 ani de folosinta, baterie Rombat din fabrica
                        INTREBARE: Chiar moare asa repede bateria? KM in bord doar 21000
                        Daca e sa fie bateria moarta, ce marca mai acatarii sa iau, pentru ca am vazut la Start&Stop trebuie o baterie mai "speciala" EFB?
                        Km putini, consumatori mari, de exemplu servodirectia electrică, drumuri scurte și bateria nu a putut sa se încarce. Eu am schimbat bateria de 40 Ah la 4 ani, becurile ingenau la pornirea motorului.

                        Comment


                        • Într-adevăr...km 26000 făcuți in 3 ani cu 75% in oraș și drumuri de maxim 1... 2 km...

                          Comment


                          • McDan Sandero-ul meu are 3 ani și 3 luni 25500km dar până acum nu am avut asemenea probleme. In toți acești ani am făcut 3 drumuri de Grecia și 3 de Austria,în rest km făcuți în oraș,2,5km dus și tot atâta întors.

                            Comment


                            • McDan , o baterie mai mare decat cea dimensionata din fabrica va avea dezavantajul in cazul tau ca va sta mai tot timpul aproape goala pentru ca alternatorul nu o va putea incarca nici macar ca pe cea originala de 40 Ah.

                              Comment


                              • Recomand exide de minim 53-55 Ah, e mai mult decât suficient pentru ascuțitoare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google