Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si aici se arata si mai clar cum se introduce filtrul pentru a bajbai cat mai putin:

    http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/montaj-fitru-polen-in-habitaclu-la.html

    Comment


    • Le-am vazut si pe astea...eu am reusit sa pun filtrul la loc mai repede ca italianul .
      Una peste vad ca oamenii se chinuie de pe partea pasagerului sa bage filtrul...
      Este mult mai usor si mai comod sa schimbi filtrul de habitaclu intrand in masina pe la sofer
      Adica: dai scaunele in spate, stai pe scaunul soferului si te apleci peste scaunul pasagerului pentru a schimba filtrul. Astfel ai o pozitie comoda pentru a efectua manevrele de schimbare.
      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • Originally posted by anduvirgil View Post
        Ideea este ca in cazul unui filtru montat gresit/invers (unu cu "muschi" poate) ajunge praf sau alte elemente pe vaporizator care in timp o sa miroasa.
        Cu primul filtru nu am avut probleme in acelasi conditii de utilizare si km parcursi, de aceea suspectez montarea total gresita a acestuia.
        Identic am pățit și eu ; primul filtru fără probleme, în aceleași condiții si schimbat la 12k si ceva, iar asta , nou, a inceput sa miroase dupa 3-4 luni ( 3-4 mii km). Suspectand ca ar fi imbacsit, am decis sa-mi bag nasul si l-am desfacut, dar , surpriza, nici pic de mizerie, filtrul era curat dar montat invers, cu lamelele pe orizontala. Filtrul a fost montat în reprezentanta la revizia de 1 an. Adevarul e, ca intra mai usor asa.

        Comment


        • Cum s-a rezolvat problema?!
          Ati schimbat filtrul, igienizat instalatia?!
          Astia ar trebui reclamati la dacia, ANPC...dar de unde sa stii ca nu fac ce trebuie...vezi si uleiul de motor folosit.
          Nici nu vreau sa ma gandesc ce pot face cand nu stai pe langa masina.

          Last edited by anduvirgil; 23 September 2019, 20:14.
          Logan 0.9 TCe 2018

          Comment


          • Pur si simplu am repozitionat filtrul, cu manuta mea si la anul, le spun "pas "la această operatie. Problema a mai persistat o perioada, acum nu am mai simtit ,dar si timpul s-a racit.Toate consumabilele au fost aduse de mine, de origine, am stat lângă masina pana cand mi-a zis sa merg sa sa definitivez actele, daca ma grabesc (era normal, asteptam de 1 ora si jumate). Cand am revenit după 10 min, filtrele erau schimbate si uleiul pus. Problema e ca am extenso si mai am de suportat încă 4 revizii .(revizia de 2 ani include si igienizarea)
            Ps: mare atenție la revizii si temele facute.
            Last edited by alex1ioan; 23 September 2019, 20:51.

            Comment


            • Filtrul nu miroase. Nici nu indeparteaza semnificativ mirosul de la AC. Primele modele de Logan nu aveau deloc habitaclu, la fel Solentza sau Supermova. Cred ca iti miroase instalatia de AC.

              Comment


              • Posibil mizeria(frunze, praf etc) sa fi căzut pe vaporizator, datorită poziționării greșite?

                Comment


                • Exact. Asta ar fi cauza.
                  Frunze mai putin zic, mai repede praf care in contact cu umezeala se lipeste.
                  Daca mirosul a disparut insemana ca depunerile s-au curatat.
                  Important este si modul de folosire al AC...adica ar trebui oprit inainte de oprirea masinii pentru uscarea radiatorului. (La vechea masina asa faceam)
                  La mine urmeaza o igienizare AC si schimbare filtru habitaclu.
                  Logan 0.9 TCe 2018

                  Comment


                  • Depinde si despre ce miros vorbim. As cam fi de acord cu Valioglu ca mizeria din afara nu miroase in filtru ca sa se poata spune ca mirosul intra din exterior. Mai exista si informatia de mai sus ca mirosul se accentueaza pe recirculare. Sa aflam si ce tip de miros este. Daca este unul ranced, nu are treaba cu mizeria patrunsa din afara ci cu bacterii din interior. Se intampla si la AC-urile de camera. In anumite carti de utilizare scrie ca pentru a evita incarcarea cu ciuperci si mucegai, instalatia trebuie uscata inainte de oprirea instalatiei. In cazul celor de camera, la venirea toamnei si oprirea AC-ului din ciclul de racire, se trece pe "dry coil" adica pe un ciclu de incalzire pentru a usca vaporizatorul. Eu, la masina nu am "dry coil" dar opresc AC-ul cu cateva minute inainte de sosirea la destinatie si trec doar pe ventilatie cu aport din afara de aer. In felul acesta ma asigur ca nu las instalatie umeda in care sa creasca chestii.

                    Cred ca trebuie sa procedezi la un igienizat mai profund in starea actuala.

                    Comment


                    • Mirosul ,era(asa vreau sa cred) cateva secunde la pornirea a.c , după care dispărea subit. Miros de sosoni. Cu a.c oprit, nu mirosea a nimic. Cand nu uit, opresc si eu a.c si las pe ventilatie.
                      Last edited by alex1ioan; 23 September 2019, 22:04.

                      Comment


                      • Salut baieti! Am logan 1.0 Sce din 2017 cu 101548km. Ieri la un drum in afara orasului pe la 130km/h s-au aprins martorii check engine, ABS si ESP si masina a pierdut puterea. Acum merge in 2 cilindri. Am schimbat bujiile si am testat cu alte bobine, dar nu s-a schimbat nimic. Martorii stau aprinsi doar in sarcina. Ce credeti ca poate avea?
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 24 September 2019, 19:58.
                        "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." ALBERT EINSTEIN

                        Comment


                        • 1 rateu cil2 - more transitions than a specified Number
                          2 releu gmv1 scurt la masă
                          3 senzor pozitie axa came admisie - semnal neplauzibil
                          4 senzor MAP - voltage outside the expected range
                          5 nespecificat
                          6 rateu distructiv cil2
                          7 lamda aval circuit deschis
                          8 releu gmv1 circuit deschis
                          9 injectie Two or more input parameters compared for plausibility
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Eu presupun ca problema e de la MAP sau senzorul de pe axul cu came. Dar unde e pozitionat cel de pe axul cu came?
                            "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." ALBERT EINSTEIN

                            Comment


                            • E reperul evidențiat cu galben
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Pe unde se face admisia de aer in aeroterma pe recirculare?
                                Vreau sa puns spray-ul cat mai aproape de aceasta.
                                Logan 0.9 TCe 2018

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google