Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta după cb. În realitate e alta, mai mult.

    Comment


    • Originally posted by Maskatu View Post
      Deci una peste alta e normal sa merg 300 km si sa consum 17 L cu prima pavele de sus. ) E din categoria "asa face toate".
      Da, e normal sa mergi chiar si 300 de km pana se stinge prima pavela daca ai alimentat pana la "buza" rezervorului. Este verificat de mine la un 1,5 dCi din 2010 care avea doar kilometraj general si kilometraj partial dar in schimb se putea accesa un asa-zis "meniu ascuns" unde puteai vedeai cati litri de combustibil mai aveai in rezervor. Desi pusesem undeva spre 55-60 de litri la care s-au adaugat si cei cativa litri existenti deja, afisajul arata ca am doar 50 de litri. Daca imi aduc bine aminte am mers asa mai mult de 250 km de ajunsesem sa cred ca s-a stricat indicatorul de combustibil.
      Last edited by gabrieln1960; 4 June 2020, 17:51.

      Comment


      • Cam la toate masinile cosumi ceva mai mult pana incepe sa coboare arate indicatorul - sau sa scada prima pavela. Am intalnit chestia asta incepand cu Dacia 1300, Logan 2005, 2006, Subaru, VW.
        Am fost in octombrie cu un Duster diesel 4x4 la bulgari si de la Bucuresti la Sofia nu a scazut nicio pavela. Doar dupa ce am mai facut vreo 40 de km prin Sofia a scazut o pavela. Cu doua pavele scazute am bagat 21 de litri dar vreo doi au curs pe jos si am miscat si inclinat masina ca sa intre cat mai mult. Nu fac asta de obicei, dar plecam spre Bucuresti si oricum consumam din plin la drum.
        Deci chestia cu scazutul greu prima pavela e des intalnita, dar se pare ca Dacia exagereaza un pic in ultima vreme cu chestia asta. Arata cam aiurea cantitatea de carburant din rezervor.

        Comment


        • da' mai potoliti-va, bre!
          dita' rocket-science -- e din cauza formei rezervorului -- si paharul de bere fix la fel se goleste (paharul, nu halba, ca sa fim intelesi)!
          hai! sa facem treaba!

          Comment


          • Saptamana trecuta am fost la revizie, si mi-au schimbat placutele de frana ca aparent erau tocite. Toate bune si frumoase, pana 2 zile mai tarziu cand bordul mi se face pom de craciun, si apar martorii luminosi de: averitizare presiune pneuri, abs si esp, si inca unul care sincer nu stiu cum ii zice dar tot legat acolo cu presiunea din pneuri e conform manualul tehnic. (toti portocalii nu rosii)

            Merg inapoi la Dacia, si le zic ca tot apar si dispar martorii astia aleatoriu, si ii intreb daca are vre-o legatura cu ce au facut cand au schimbat placutele de frana. Raspunsul clasic: ca nu are ce sa aiba, au dat un reset si m-au trimis la drum dupa ce au re-ajustat presiunea in roti.

            Minunea o tinut 4 ore si dupa iara o aparut vestitul pom pe bord. Am sunat din nou la ei, si sunt programat pt joi la inca o inspectie. Numai ca acuma 2 ore cand am vrut sa plec cu masina din parcare, refuza sa ma lase sa o bag in Drive (aparea ca sunt in viteza a 8-a cand masina are 6 lol) si aparea martorul de frana de mana trasa (rosu).

            Desigur ca astia de la Auto Europa(Timisoara) nu lucreaza azi, si noroc ca mi-a venit idea sa o imping putin si dupa sa ii dau iara cheie si m-a lasat sa plec. Nu sunt mecanic, dar cel mai probabil e vre-un senzor ce da kicks, ca masina in sine se comporta bine in rest.

            Voi reveni cu update, dupa ce mai dau inca o tura la service. Sincer sunt profund dezamagit de calitatea serviciului unui reprezentant Dacia, am mers cu ea la revizie si am plecat cu ea stricata...

            Comment


            • Trebuia sa filmezi bordul ca să le arăți, te filmezi și pe tine, ca să nu zică ca e de pe net.

              Comment



              • au pus minutza pe ceva si au "ajustat" ei un fir, o mufa... curios ca nu porneste si ti-a "stricat" display-ul cutiei. devine interesant!


                Comment


                • Sa ne ti la curent care a fost solutia!

                  Comment


                  • Originally posted by Orednas View Post
                    ...apar martorii luminosi... (toti portocalii nu rosii)...
                    Cand am patit eu asa, tot dupa un schimb de placute si revizie, au zis ca e vorba despre un senzor de ABS. L-au schimbat si s-a rezolvat problema. Beculetele erau aprinse de cand au dat-o jos de pe rampa, au vazut cand voiau sa scoata masina din hala.

                    Comment


                    • Salut!
                      De cand am pus anvelopelele de vara pe masina (puse la reprezentanta) imi apare martorul de presiune pneuri - masina are TMPS indirect.
                      Am fost la verificare presiune la o vulcanizare si mi-au zis ca am 2.2 SF/ 2.3 DF/ 1.9 DS/ 2.3 SS - am restetat ca la carte SET TP (clar ca presiunea nu era ok).
                      Dupa 100 de km imi apare iar martorul, ma duc la alta vulcanizare si imi zice ca am 2.2 SF/2.1 DF/1.9 DS/ 2.6 SS (din nou varza presiunea) au introdus 2.2 pe toate rotile, am restetat SET TP. Azi dupa 60 km pe autostrada imi apare din nou martorul, opresc la o benzinarie verific ochiometric rotile, resetez si plec.
                      Aveti idee ce se intampla cu rotile mele?
                      Chiar atat de proaste sa fie manometerele acestea sau am o problema la ABS?
                      Alti martori nu mai am in bord.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • Nu știu cât de omologate sunt pistoalele la vulcanizare, dar ar trebui ca cele din reprezentante sa fie.
                        Apropo, verificarea roților se face până în primele 5 minute de rulare, apoi se încălzește aerul în ele.
                        De obicei dimineața ar fi indicat.

                        Comment


                        • Da. Verificarea am facut-o dupa maxim 4 km de mers.
                          Excludeti o problema a ABS-ului?

                          Comment


                          • Problema o ai de la mentinerea presiunii in cauciucuri si vine ori de la jante deformate ori de la ventile. Daca cauciucurile se dezumfla in mod egal martorul de presiune pneuri nu se aprinde nici macar daca coboara toate sub 2.
                            De ce ai avea probleme la ABS daca se aprinde martorul de presiune pneuri?

                            Comment


                            • Am mentionat ABS ul pentru ca stiu ca acesta masoara numarul de rotatii ale rotilor si astfel se detecteaza abaterea de la valoarea initiala salvata-m-am gandit la o eroare de citire. O sa incerc mai intai la o vulcanizare unde nu am intampinat probleme de genul, iar mai apoi apelez/pierd timpul in reprezentanta. Multumesc.

                              Comment


                              • "masina are TMPS indirect" - "De ce ai avea probleme la ABS daca se aprinde martorul de presiune pneuri?"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google