Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca incarci/inlocuiesti bateria trebuie doar sa bagi codul navigatiei, in rest totul va reveni la normal, nu trebuie sa resetezi nimic.

    Comment


    • Am repornit mașina după ce m-a încărcat altcineva prin cabluri. Erorile din bord s-au stins singure, urmează să alerg mașina mai des și să schimb bateria cu una mai mare după ce se scoate starea de urgență. Mulțumesc
      Dacia Logan II, 1.2 16V, Prestige & Securite Pack

      Comment


      • Nu știu dacă ,o baterie mai mare te ajuta, alternatorul e dimensionat să încarce un anumit Nr de amperi. Daca pui una mai mare s-ar putea sa umbli cu ea încărcată numai la 90% din capacitatea ei și să o "termini" înainte de termen.

        Comment


        • ce vorbest? Nu are nici o legatura capacitatea bateriei cu puterea alternatorului (exceptand faptul ca se va incarca intr-o perioada mai lunga de timp).

          Comment


          • Originally posted by danLaza View Post
            Nu știu dacă ,o baterie mai mare te ajuta, alternatorul e dimensionat să încarce un anumit Nr de amperi. Daca pui una mai mare s-ar putea sa umbli cu ea încărcată numai la 90% din capacitatea ei și să o "termini" înainte de termen.
            Se poate pune si bateria cu capacitatea cea mai mare care incape in locas, in speta cred ca una de 90Ah.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Daca nu ai start/stop, recomand pentru drumuri scurte sau rare, baterie de capacitate cat mai mica posibil la curentul de pornire actual. Asa bateria va ajunge cat mai repede sa fie incarcata. Unei baterie pe Pb nu-i place sa stea intr-o stare semidescarcata (cele EFB / AGM sunt afectate mai putin daca nu sunt incarcate in totalitate dar sunt folosite la start/stop). O baterie de capacitate mare se incarca in totalitate destul de greu daca nu faci drumuri lungi/ nu folosesti redresor.

              Comment


              • Azi s-a aprins martorul asta. Din ce vad in manual, este in stransa legatura cu revizia. Cheia aparuse de vreo luna in CB, si abia azi a aparut si martorul asta. Fix maine masina face un an. E asa cum zic eu sau poate fi altceva?

                Tot maine ma programasem la Service pentru revizia de 1 an + verificare SS care nu a intrat deloc anul asta + verificare AC care iar nu mai da randament + verificare spoiler spate la imbinare cu aripa unde e sarita vopseaua... (clasica problema).

                De-asemenea in fisa de intretinere scrie ca la 1 an se inlocuieste DOAR uleiul si f de ulei. Cel de polen si de aer apar la 2 ani.... fiind in programul "5 ani fara griji" sunt sigur ca doar asta vor inlocui, iar pentru polen si aer imi vor cere bani extra. ) Dar ma scot in al 4-a an cand tot pe fisa apar curele, bujiile, lichidul de racire si lichidul de frana. )
                Attached Files

                Comment


                • Da, asa e, e legat de revizie; la un an se aprinde martorul portocaliu, dupa ce in prealabil ai avut cheita in bord cateva saptamani.
                  Filtrul de aer si habitaclu sunt foarte usor de schimbat, le poti face singur daca nu vrei sa le platesti la service.

                  Habitaclu:


                  Aer:
                  This video shows how I changed the air filter of 2015 model Dacia Duster 1.5, 4x2 diesel SUV. (OEM Part No 165467674R)

                  Filmarea e pe un Duster, dar filtrul de aer e identic cu ce ai tu.

                  Comment


                  • Originally posted by Maskatu View Post
                    Azi s-a aprins martorul asta. Din ce vad in manual, este in stransa legatura cu revizia. Cheia aparuse de vreo luna in CB, si abia azi a aparut si martorul asta. Fix maine masina face un an. E asa cum zic eu sau poate fi altceva?

                    Tot maine ma programasem la Service pentru revizia de 1 an + verificare SS care nu a intrat deloc anul asta + verificare AC care iar nu mai da randament + verificare spoiler spate la imbinare cu aripa unde e sarita vopseaua... (clasica problema).

                    De-asemenea in fisa de intretinere scrie ca la 1 an se inlocuieste DOAR uleiul si f de ulei. Cel de polen si de aer apar la 2 ani.... fiind in programul "5 ani fara griji" sunt sigur ca doar asta vor inlocui, iar pentru polen si aer imi vor cere bani extra. ) Dar ma scot in al 4-a an cand tot pe fisa apar curele, bujiile, lichidul de racire si lichidul de frana. )
                    ai o poza? si mie mi-a sarit vopsea la imbinare, dar eu am impresia ca mie mi-a lovit-o usor cineva.

                    Comment


                    • Originally posted by Maskatu View Post
                      Azi s-a aprins martorul asta.

                      Pana electronica ! Nasol moment !

                      Unple portofelu si fuguta la DACIA/RENAULT service autorizat

                      { [ ( sau cauta un coleg cu un blustut si tableta sa ti reseteze intervalu de servis ) ] } Yuppy !

                      Comment


                      • Nu e nici o pana electrica! S-a scris deja mai sus despre ce e vorba si mai scrie si in manual!

                        Comment


                        • Salut. Revin.

                          Am fost la Cobalcescu,de unde am si luat masina, pentru revizia de 1 an . Referitor la probleme semnalate mai sus:

                          S-au verificat si ac si s-a constatat ca a pierdut 150 Grame (stiam eu ca nu mai baga bine ca inainte). De data asta nu au mai inlocuit teava de tur ca prima data (fusesem la Dacoserv prima data) ci doar au completat cu freon...acum sa vedem cat tine. Probabil tot 4-5 luni.

                          S-a verificat si ss si s-a constatat ca bateria nu era incarcata pentru ca nu prea s-a mai mers cu masina in ultima vreme, si culmea, tot azi a inceput sa intre pana sa ajung la service. )

                          S-a verificat si vopseaua sarita de la bara spate la colturi si se poate rezolva pe garantie prin retus local dar trebuie lasata masina 2-3 zile.

                          Pentru detalii despre revizie, voi scrie in topicul Revizii Logan ll.

                          Multumesc

                          Comment


                          • In urma reviziei de 2 ani, am constatat că borna de masa a frecat de carenajul rotii stânga față și a rezultat asta:
                            Attached Files

                            Comment


                            • Nici nu mai ma mira.... la cate bube dastea sunt prin toata masina, zici ca am luat masina cu logica inginerilor din anii 1980, nu 2018-2019.

                              Nu se repara pe garantie? Ar trebui sa schimbe cablul ala...

                              Comment


                              • S-a inventat banda izoler intre timp de cind face astia masinile la pitesti !

                                Si de geaba izolezi ce sa izolezi cablu de masa fata de tabla caroseriei ?

                                Izolezi decit doar pentru sa dea bine in poza pe care se uita acolo
                                Last edited by george.sce; 18 May 2020, 11:47.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google