Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc mult pentru raspuns! Sper ca pe viitor sa nu fie o problemă, de aia am întrebat. Da masina are stop-start.
    Last edited by 77sky; 21 January 2020, 18:48.

    Comment


    • Originally posted by danutz89 View Post
      Salutare baieti! A mai patit cineva ca tensiunea alernatorului in mers sa fie oscilanta? Uneori este 11 si ceva alteori 12 si ceva mai rar 13 si 14,5, uneori se duce chiar in 15,1. este vorba de logan 2 1.5 dci 2016. iar cand se intampla asta farurile sunt chioare si cand iau de volan stanga dreapta se vede in lumina farurilor cum oscileaza.
      Din cate am inteles asa sunt din soft, incarca numai cand si cat este nevoie. De obicei incarca pe franare sau can nu mai accelerezi si mergi din inertie, cel putin asa am observat la a mea.

      Comment


      • Multumesc mult pentru raspuns !
        Last edited by 77sky; 21 January 2020, 18:47.

        Comment


        • Salut. Cred ca Dacia ar trebui sa treaca la consumabile si blocul de lumini. Prima data l-am schimbat pe garantie in 2017 ca se stricase claxonul. Acum in 2020 s-a stricat din nou pe faza scurta/lunga, cand vrea sa mearga cand nu. Din pacate am iesit de pe garantie si este destul de mare pretul in reprezentanta la el(vreo 720 lei cu tot cu manopera). De unde pot cumpara unul tot original? Pe net am gasit bloc lumini OE la ~300 lei dar nu stiu cat de fiabile sunt. Bloc lumini cu proiectoare Logan 2 MCV

          Comment


          • Ti-au spus de la vreo reprezentanta pretul ala?

            Comment


            • Pe blocul de lumini mi-a cerut vreo 630 lei si restul manopera. In reprezentanta am intrebat. Tg-Jiu

              Comment


              • Foarte mult si piesa si manopera! La Serus in Bucuresti, anul trecut prin Octombrie am primit oferta cu 350 piesa si 40 manopera.

                Comment


                • Asa am zis si eu. Prima data in garantie am avut pe factura piesa si manopera in jur de 520 lei totalul. De data asta nu am ce sa mai zic. Nu stiu de ce difera atat de mult piesele de la o reprezentanta la alta, stiu ca fiecare isi pune cat vrea la ele dar parca e prea de tot.

                  Comment


                  • La prima manifestare ambele defecte pot reparate. Am făcut acest lucru la mai multe blocuri de lumini. La clacson poți sa faci reperatia de mai multe ori. La faza scurta nu trebuie folosite becuri cu putere mai mare decât cea specificata, apare defect iremediabil.

                    Comment


                    • Becuri au fost originale pe masina , nu am schimbat nimic pe ea. Acum vad ca nu s-au mai oprit de vreo 2 zile dar eu sunt in cautare de bloc sa nu ma trezesc cu vreo surpriza intr-o noapte.

                      Comment


                      • Zilele astea am avut surpriza sa constat ca dupa executarea unui viraj volanul nu revine in axul masinii. Daca nu il aduc in pozitie ma invart in cerc pana raman fara benzina. Vreo idee?

                        Comment


                        • Probabil s-a dereglat geometria rotilor. Dacă nu greșesc ,,unghiul de fuga,, este responsabil pentru revenirea rotilor directoare in pozitie dreaptă.

                          Comment


                          • Eu cred ca este din caseta de directie,este prea strânsă cremaliera

                            Comment


                            • Verifica și presiunea din roti. Am mai păți și eu asa și aveam sub 2 atmosfere.

                              Comment


                              • Presiunea in roti este un factor, pe la 1.9 bari oricum ar trebui sa avertizeze TPMSul. Mai probabil aliniamentul rotilor, unghiul de fuga si mai ales reglajul casetei de directie.

                                @
                                ugabrielu , uite ce a spus si altcineva legat de asta:

                                Am fost la service pentru geometrie, a ieșit totul ok. Concluzie, acest Logan 0.9 tce trebuie sa-l ajuți din volan la ieșirea din viraj ca să meargă drept. Am vazut destule logan 0.9 în acest fel. Atât poate acest model de logan. Este videoclip postat acum cateva zile si pe youtube cu un logan stepway nou cu 5000 km,0.9 tce care face la fel. Deci, atentie, am spus că se rotește volanul la iesirea din viraj, dar nu suficient de repede si trebuie ajutat să revină mașina să meargă drept. Să nu aud că al vostru logan 0.9 tce la ieșirea din viraj îți dă volanul peste mâini că nu cred. Atat poate acest sistem gepda…”

                                Bine, si geometria asta depinde de cum\unde este facuta.
                                Apoi depinde si de “sensibilitatea” fiecaruia insa e clar ca cele electrice sunt mai OK decat GEPDA asta de care s-a tot discutat si pe aici. Am avut “gioarse” care se manevrau mult mai usor decat Sanderica.
                                Eu am avut alt pitic legat de servodirectie: nu sesizam diferenta odata cu cresterea vitezei. Acum mai bine de un an am fost in reprezentanta (suspectam reglajul sau chiar softul) dar nu am primit un raspuns clar si am lasat-o asa. Apoi m-am obisnui cu ea desi uneori si in viraje la viteza mica sesizez un comportament diferit.
                                Legat de soft acum am ceva date (capturi atasate), pare a fi ceva si aici, mai ales boostul. Dar pana la urma totusi si servodirectia asta (asa cum este) e acceptabila.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google