Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mergi pe capul lor pana rezolvă. Nu vor să te ajute, faci reclamație la Anpc. Pe forum, nu îți înlocuiește nimeni piesa.

    Comment


    • Salut,pete albe că varul am și eu la sudura țevilor,dar cred că este de la soluția de sudura sau când se verifică dacă ține presiunea.
      AC-ul funcționează bine.... deocamdată,mașina face un an

      Comment


      • Originally posted by Maskatu View Post
        Piesa e cea incercuita cu rosu. Petele albe apar unde e mufa, in cercul albastru... Simptome... baga aeru nu foarte rece ca inainte si la un moment dat iese tot freonul si nu mai baga deloc aer rece.
        Salut, la masina mea din mai 2018 (cea maro, 0.9 tce gpl fabrica) dar si la una din noiembrie 2018 (cea alba, 0.9 tce) nu vad acea piesa incercuita de tine cu albastru. De cand ai masina?
        Attached Files

        Comment


        • Din ce vad eu in poze, pare montata invers(vezi aerisitorul)

          Comment


          • Piesa incercuita cu albastru este ramificatia catre valva de conectare la instalatia de incarcare cu freon (sau cum se numeste.. !!!). La masinile tale este "mutata" deasupra filtrului de deshidratare (dopul e gri, nu mai e negru). Cred ca are legatura cu ce spunea torque mai sus, referitor la grosimea -implicit rezistenta- peretelui tevii unde e sudata. Parerea mea ca amator!

            Comment


            • Originally posted by iatagan View Post

              Salut, la masina mea din mai 2018 (cea maro, 0.9 tce gpl fabrica) dar si la una din noiembrie 2018 (cea alba, 0.9 tce) nu vad acea piesa incercuita de tine cu albastru. De cand ai masina?
              Poza pusă de Maskatul, prima din postul tău e de pe un 0,9 TCe Euro 5 !
              Celelalte 2 sunt de pe un 0,9 TCe euro 6 !

              Problema e la îmbinarea acelei tevi (924540516R pentru 1234YF și 924549799R pentru R134a) pe compresorul de AC, materialul e prost și cedează
              .
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Logan 0.9 TCe, iunie 2019.
                AC-ul isi face treaba. Deocamdata
                Attached Files

                Comment


                • Care model de conductă este mai bun

                  Comment


                  • Cum adică care? Nu sunt elemente interschimbabile* între euro5 (R134a) și euro6 (1234YF) freonul fiind diferit, compresoarele AC* sunt diferite, conducta spre habitaclu e diferită

                    euro5 10/2012 - 05/2015
                    euro6 06/2015 - prezent
                    *primele loturi euro6 au fost mai ciudate
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Întrebam care cedează prima,@Maskatul are mașina din 2018 dacă nu greșesc așa că nu este din primele loturi

                      Comment


                      • Si la mine sunt ceva pete dar nu le-am luat in seama. 0,9 TCe, Euro 6, iunie 2017. Astept revizia a treia sa vedem ce or sa zica. Nu s-ar simti ceva in neregula la climatizare. In contractul "Dacia Extenso" scrie ca "Inlocuirea componentelor de uzura ce tin de utilizarea normala autovehiculului si de kilometrajul sau ......." , (intre altele si agentul frigorific), nu sunt acoperite de acest tip de garantie. Ramane de vazut daca calitatea slaba a realizarii imbinarilor poate fi invocata ca si cauza imputabila constructorului.
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 24 April 2020, 20:31.

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post

                          Poza pusă de Maskatul, prima din postul tău e de pe un 0,9 TCe Euro 5 !
                          Celelalte 2 sunt de pe un 0,9 TCe euro 6 !
                          Din cate tin minte, Maskatu si-a luat masina dupa jumatatea anului 2019...

                          Comment


                          • Salut,
                            Am o problema la un Logan II - masina a stat 2 saptamani pe loc, iar acum nu mai reusesc sa o pornesc.

                            La primul contact raman aprinsi martorii luminosi:
                            - Martor luminos multifuncţional portocaliu
                            - Airbag portocaliu
                            - Martor ABS portocaliu
                            - Martor luminos pentru control gaze eşapament portocaliu
                            - Martor ESP portocaliu

                            Totodata MediaNav s-a deconectat si acum cere un cod.

                            Prima mea banuiala este ca bateria s-a descarcat, dar ciudat ca nu apare martorul bateriei aprins deloc, in schimb am alti martori aprinsi in bord.
                            Vreo idee ce ar putea fi?
                            Dacia Logan II, 1.2 16V, Prestige & Securite Pack

                            Comment


                            • bateria 100%, de aia ai toti martorii aprinsi si medianavul si-a pierdut memoria.

                              Comment


                              • Si daca se inlocuieste bateria, sa ma astept ca martorii isi vor reveni singuri sau oricum este nevoie sa ajung in service pentru o resetare de erori?
                                Dacia Logan II, 1.2 16V, Prestige & Securite Pack

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google