Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by andrei.bosie View Post
    Salut colegi,

    Asta seara am observat ceva depuneri in zona sugerata.
    Am curatat si am iesit la o plimbare si observ ca se prelinge ulei.

    Trebuie sa schimb tot ansamblu furtun intercooler sau doar partea din plastic ?
    Logan 2, 1.5DCI 2014 ~ 93.000 km

    Ceva idei ?
    Te apuci de bricolat, daca o sa cauti pe forum o sa vezi cum au rezolvat altii.
    Furtunul ala e jecmaneala curata sa dai atatia bani pe el.

    Comment


    • Eu am intrebat [emoji85] nu am afirmat [emoji16]. Deci mai bine il lasa asa fiindca nu garanteaza nimeni ca dupa o perioada nu apare iar si respectiva scurgere nu reprezinta o problema.

      Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

      Comment


      • Am intrebat la colegii din Turcia si ei la fel mi-au spus sa las asa si sa curat periodic.
        Last edited by 77sky; 23 September 2018, 09:02.

        Comment


        • Salut, dupa un drum dus de 250 km pe valea oltului, a treia zi cand m-am intors spre Bucuresti tot pe valea oltului am simtit un zdranganit pe partea stanga in mers cand aveam 2100-2200 ture (motor 0,9 gpl fabrica 3000 km cand am auzit prima data faza, am mers doar pe benzina cei 500 km dus-intors). Zdranganitul nu era o vibratie si nici un zgomot banal de usa (greieri etc), era clar doar la intervalul acela de turatie. De la 2300 nu se mai auzea.
          Sa dezvolt: mergeam cu 2800-3000 ture (nu cand urcam) schimbam si cobora la 1900-2000 ture iar dupa aceea se simtea/auzea zdranganitul. Cand urcam stateam mai sus pe la 3300-3500 si cobora mai sus de intervalul cu zgomot asa ca nu auzeam.
          Am cautat pe net dar am gasit ceva de la motoare de prin 2005-2008, nimic de la 0,9.
          A mai avut cineva asa? Momentan o sa vad daca se mai aude si o sa ma duc sa intreb la reprezentanta.

          P.s.: am remarcat zgomotele caracteristice motorului, turbinei, am invatat ce e ok sa se auda, am auzul foarte fin asa ca mi-am dat seama ca era ceva diferit (mergeam si fara muzica).
          Last edited by iatagan; 17 September 2018, 10:53.

          Comment


          • Originally posted by andrei.bosie View Post
            Am intrebat la colegii din Turcia si ei la fel mi-au spus sa las asa si sa curat periodic.

            n ai ce sa i faci, eu am schimbat pe garantie vreo 3 bucati si degeaba, tine o perioada probabil pana se umple conducta de ulei si dupaia supureaza din nou... o stergi si cam aia e rezolvarea, oricum nu te gandi ca iti curge pe acolo cine stie ce cantitate de ulei... sunt doar niste vapori care in contact cu praful se cam impanzesc prin toata zona aia de la imbinare.
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • Salut, ma confrunt cu o situatie ciudata la logan

              Cand speli parbrizul in mers, apa sare de pe parbriz si se prelinge pe stalpul A (cel de la sofer) si daca ai geamul deschis iti curge in masina.

              Chederul de la parbriz nu mai are o margine interioara ridicata cum avea vechiul logan, acum e dreapta si apa se prelinge peste cheder acolo lejer.

              Comment


              • Asa "face" mai toate. Nu e bug e feature :-)))

                Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Se rezolva cu deflectoare de aer.

                  Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by Silviu View Post
                    Asa "face" mai toate. Nu e bug e feature :-)))

                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                    Asta inseamna ca iarna ai premize sa iti inghete usa?

                    Comment


                    • Nu am patit pana acum sa înghete usa
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by raulz0r View Post
                        Asta inseamna ca iarna ai premize sa iti inghete usa?
                        Din moment ce lichidul de parbriz nu ingheata iarna, nu ingheata nici ce pica pe usa .

                        Inca niste detalii in plus la problema mea de mai sus:
                        Se aude zgomotul la 2000-2100 ture DOAR cand ating foarte putin acceleratia ei merg constant asa (de exemplu in treapta 4 la 60 km/h dar se intampla si in a 3-a si in a 5-a). Daca apas mai tare sau iau piciorul nu mai face. Am remarcat ca pe gpl cand merg nu se simte asa ceva, DOAR pe benzina face. De asta nu am remarcat pana acum pt ca am mers 3000 km mai mult pe gpl iar daca eram pe benzina aveam radioul pornit cu muzica. Plus ca am remarcat pe drumul de intoarcere prin valea oltului deci la coborare asa ca apasam mai incet pe pedala (la dus apasam mai tare si stateam la 2500-3250 ture).
                        Are cineva idee?

                        Am si o inregistrare facuta aseara noaptea:

                        Este vorba de minutele 00:42 - 00:56 si 01:35 - 01:46.
                        Eram pe benzina, mai tarziu am cuplat pe gpl in aceleasi conditii si nu se auzea...
                        Last edited by iatagan; 19 September 2018, 10:17. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • salut ,am si eu o intrebare am cumparat un Sandero lovit si printre altele avea si compresorul de AC lovit sa inlocuit cu unul cu doua mufe una neagra la ambreiaj si alta gri situata in spatele compresorului masina este din 2015 diesel adusa din belgia ,la cuplarea ambreiajului compresorul nu raceste intrebarea mea este daca si mufa gri trebuie legata si unde compresorul original era cu o singura mufa va rog mult daca aveti o solutie

                          Comment


                          • Azi am întâlnit si eu problema cu rezervorul. Am alimentat 35l si mai aveam cam 20. Nu a sarit pompa cand am alimentat. Am crezut ca nu am depasit limita de 50 l, dar am avut de fapt vreo 55 in rezervor.
                            Nivelul a stat la maxim 180 de km. A scazut prima linie si am mai mers inca 70 de km. Am oprit masina, am pus iar contactul si surpriza...nivelul e din nou la maxim . CB spune intial ca pot parcurge 1050 de km....acum zice ca pot dor 840 si nivelul e tot la maxim

                            Comment


                            • Originally posted by Amiralul View Post
                              Azi am întâlnit si eu problema cu rezervorul. Am alimentat 35l si mai aveam cam 20. Nu a sarit pompa cand am alimentat....)
                              Si eu cu rezervorul pe jumatate plin(25l) am alimentat cu 31 l. Posibil sa se fi "decalibrat" pompele de la benzinarii? Sau au oferte "cumperi 30 la pret de 35"?

                              Comment


                              • Soft tablou de bord scris la Cluj ? ( sau la Iasi ... ? )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google