Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lantul de distributie are prostul obicei sa se intinda.

    Comment


    • Masina 2003 km 210.000
      Sofer fara mila masina de firma
      De data asta lantu nu a avut nici o vina
      Dar se pare ca asa se schimba ca sa beneficieze de garantie lucrarea
      Problema a fost la variator
      sigpic

      Comment


      • Ce putea sa ii facă, sa o mănânce, ca înțeleg ca nu o menajeze de gropi, ca nu le poți evita pe toate, România nu e plina de autostrăzi, ca să mere non stop cu 180 km/h.

        Comment


        • Turata la greu, mers extrem de sportiv. Pe petecele de autostrada mers cu pedala in podea. Mare agresitivate cu pedala de acceleratie. Ai ramane uimit ce impact urias are asupra motorului.
          In schimb, ce ma nedumireste...sunt mult mai dese cazurile in RO de lanturi schimbate...decat prin tarile cu apa calda...cu atat mai mult cu cat doar vo 5% din productia de motoare se vinde in RO...

          P.S. Se pare ca motoarele din generatia 2012-2013 sunt mai sensibile.

          Comment


          • Poate 2013, oricum 1 lanț la 210000km nu e o chestie majoră, altii vor schimba 5 distribuții

            A schimbat:
            - 130C12345R - lanțul+patine+întinzător - 203,52euro -poza 1, reper1
            - 130253326R - defazor arbore came - 110euro - poza 2, reper1
            - 130423HD0A - garnituri defazor - 3,58euro x3 - poza 2, reper7
            - 132707588R - garnitură capac culbutori - 31,86euro - poza 3, reper1
            - 135654672R - garnitură trecere 9,30euro - poza 3, reper4
            - 13510ED000 - simering arbore cotit 14,71euro - poza 4, reper1
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Vorbiti de parca lantul ala de distributie transmite cuplul la roti.
              Daca ar fi asa, s-ar rupe toate curelele de distributie din start.

              Comment


              • t0rquemada fara suparare...dar pe viata...in seamna pe viata...Acum...dupa cum spuneam...se pare ca motoarele din 2012-2013...ca mai noi n-am auzit.

                Comment


                • Sintagma Renault e Lifetime, acum define lifetime:

                  - 100000km
                  - a mașinii
                  - a ta
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Avand in vedere ca sunt frecvent curele de distributie care se schimba la 210.000 km si role care merg 420.000 km si sunt considerate consumabile atunci pe viata inseamna macar cat aceste repere. Nu 100.000 km. Pe de alta parte avand in vedere esecurile majore pe zona de lanturi de distributie ale BMW, VW, AUDI, NISSAN, atunci lantul de la Renault e slabut dar nu chiar dezastruos. Costurile de schimbare mi se par uriase, asta chiar o eroare. La fel de mare ca ambreiajul de la cutia automata pe benzina.

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      Turata la greu, mers extrem de sportiv. Pe petecele de autostrada mers cu pedala in podea. Mare agresitivate cu pedala de acceleratie. Ai ramane uimit ce impact urias are asupra motorului.
                      In schimb, ce ma nedumireste...sunt mult mai dese cazurile in RO de lanturi schimbate...decat prin tarile cu apa calda...cu atat mai mult cu cat doar vo 5% din productia de motoare se vinde in RO...

                      P.S. Se pare ca motoarele din generatia 2012-2013 sunt mai sensibile.
                      Nu cred ca e făcut din plastilina, ca să nu reziste la turațile garantate de producator, atunci sa limiteze motorul la 5000 rot/min.
                      Deocamdată doar cele din 2012/2013 au început sa ajungă la 100000 km, vedem mai departe.......

                      Comment


                      • Ma indoiesc ca doar cele din 2013. Mai ales prin tarile cu apa calda...deja sunt care se duc spre 200.000Km. (eu in putin peste doi ani deja am aproape 60k km...si este masina personala)
                        Stop...motorul poate turatii si sdarcini...alea sunt maxime...in mod normal nici macar la 50% din specificatii nu este folosit motorul.
                        Nu's ce motor rezista 10.000 km de autostrada cu acceleratia in podea...
                        De fapt...nici cu acceleratia in podea pe autostrada nu ajunge motorul la "capacitate" maxima.
                        Pana acum se pare ca cele cu probleme sunt cele forjate din anii 2012/2013. Probabil in utilizare normala nu ai probleme cu lantul...Nu-i asa de fiabil ca 1.4/1.6MPI...dar se tine bine.

                        Comment


                        • Cred ca ești conștient ca e o diferență între mașini produse pentru România și cele din Europa de Vest, poate acolo sa fie mai rezistente. Oricum e diferența și între clio si Logan. Zilele trecute la export, am văzut un tren cu duster și doar 2 vagoane cu mcv și sandero. În vest nu prea ajunge 0,9.....

                          Comment


                          • Asta cu diferenta intre export si Romania ma amuza, crezi ca sunt 2 linii de ansamblare diferite ?

                            Sunt facute la gramada, cum ai norocul.

                            Comment


                            • Nu sunt diferente. Cantitatiile sunt prea mici ca sa fie facute diferit.
                              Iar 0.9 se produce cam vo 300.000 bucati pe an din cate stiu eu...si cam toate merg spre export (nu sunt puse doar pe dacia)

                              Comment


                              • S-ar putea sa va inselati , cred ca exista cel putin o echipa special creata pentru export care executa asamblarea componentelor muuult mai atent, imi aduc aminte de vechea masina a familiei - Dacia 1310 MLS cu rezervor de 65 l(parca , oricum mult mai mare decat rezervorul standard ce se punea atunci) ce era pozitionat in spatele banchetei , era masina destinata exclusiv pentru export , erau masini care se asamblau cu grija mai mare fata de cele date catre cosumatorii romani , batranu a pus mana pe ea dintr-o conjunctura norocoasa.
                                Cred ca si tabla este tratata altfel penttru cele de export , la masina veche n-am avut rugina in praguri sau usi comparativ cu ce se vedea cum apare rugina la altele, si era masina de peste 20 de ani ! repet lauta de noua , faza cu atentie speciala pentru masinile de export.
                                De atunci si pana acum poate ca s-a schimbat ceva si toate masinile la ora actuala se fabrica fix la fel pentru toata lumea , nu neg .
                                Last edited by prometheus; 4 October 2018, 16:12.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google