Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atunci era alta mancare de peste: cosuti minime cu muncitorii...nu plateai taxe pentru ca era a statului etc. Deci iti permiteai sa ai linii separate. Acum nu-si mai permit. Cel mult se poate face urmatoare schema: componente individuale care se testeaza...cele care sunt in parametrii...dar la limita...se pun pe masini pt romania. Dar si asa...ma indoiesc ca isi permit sa depoziteze atatea compoente.
    Sa nu uitam, romania este o piata mica pt dacia...iar spatiu de depozitare costa enorm.

    Comment


    • Se întâmplă și în prezent dar la o scara mai mica, în fine, fiecare crede ce vrea...

      Comment


      • Asta cu masina pentru import si export e din acceasi categorie cu aia "cunosc eu pe cineva la Dacia, imi dai VIN-ul si o ansambleaza mai cu grija "... Sa fim seriosi, produsul este acelasi pentru toata lumea. Diferenta se poate face pe urma, prin service-uri sau prin atitudinea constructorului fata de cleintii nemultumiti.

        Comment


        • Ma repet
          La masina in cauza nu latul este vinovat
          sigpic

          Comment


          • Asa cum pentru Basescu s-a putut comanda un Duster "Special" , asa sa credeti ca si masinile pentru export au alta calitate , deci se poate.

            Stoicane nu era de vina lantul ci altceva din sistemul de distributie ceea ce din nou , o alta masina cu interventie pe partea de kit distributie care cica-i garantat pe "viata" , sau mai bine zis lantul/kit-ul de distributie este garantat pe toata durata de viata a garantiei.
            Last edited by prometheus; 4 October 2018, 17:50.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Pe viata cui e garantat ? Fierul e fier, se uzeaza, si omul la fel se hirbuieste, despre ce viata vorbim ?
              sper ca nu desore viata de apoi

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                ...o alta masina cu interventie pe partea de kit distributie
                Defazorul axei cu came e dupa tine interventie la kitul de distributie?!

                Comment


                • Are legatura cu distributia.
                  Deci se poate si mai rau decât lantul întins sau patine bulite, defazorul e mai scump.

                  Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Si daca face parte din sistemul de distributie inseamna ca nu se pot defecta piese?

                    Comment


                    • La mine distributia inca #rezista eroic. :P

                      Comment


                      • Originally posted by DannyMC View Post
                        Si daca face parte din sistemul de distributie inseamna ca nu se pot defecta piese?
                        Bah, da' agresiv te-ai mai facut!
                        Stai calm, normal ca se pot defecta piese. Am vazut ca la Renault orice piesa se poate defecta, mai ales din cele lifetime.[emoji38]

                        Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
                        Last edited by mr.K; 4 October 2018, 21:52.

                        Comment


                        • Sa dea life time mai bine pe easy-r... Ca, la distributie nu cred ca e problema...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Momentul când scriem din inerție:

                            Originally posted by mr.K View Post
                            Are legatura cu distributia.
                            Deci se poate si mai rau decât lantul întins sau patine bulite, defazorul e mai scump.

                            Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
                            Originally posted by t0rquemada View Post
                            Poate 2013, oricum 1 lanț la 210000km nu e o chestie majoră, altii vor schimba 5 distribuții

                            A schimbat:
                            - 130C12345R - lanțul+patine+întinzător - 203,52euro -poza 1, reper1
                            - 130253326R - defazor arbore came - 110euro - poza 2, reper1
                            - 130423HD0A - garnituri defazor - 3,58euro x3 - poza 2, reper7
                            - 132707588R - garnitură capac culbutori - 31,86euro - poza 3, reper1
                            - 135654672R - garnitură trecere 9,30euro - poza 3, reper4
                            - 13510ED000 - simering arbore cotit 14,71euro - poza 4, reper1
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • avem astfel:
                              3 bucati ("pe viata") = 200 euri
                              1 bucata = 110 euri
                              deci: avem inertie, nu gluma

                              Comment


                              • Eu nu lucrez pentru Renault/Dacia, deci imi permit sa fiu obiectiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google