Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da clar ... ala e ulei acolo. cum spuneam si mai sus problema e ca nu ar trebui sa ai ulei acolo.
    Faptul ca uleiul e negru, sau ca e prea scazut ... nu e o foarte mare problema. Uleiul din prima strigare - pus de fabrica - de obicei are in compozitia sa diveri compusi chimici care au rolul de a si curata eventualele reziduri ramase in procesul de fabricatie ... e o teorie mai lunga aici ... insa faptul ca ai ulei in acel loc nu e bine.
    Deci nu mai pierde vremea si fuguta la reprezentanta.
    Bafta
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • Originally posted by raducu38rar View Post
      ... si este peste nivelul maxin cu 4-5 mm.
      Florine, la el nu se pune problema ca e scazut ci dimpotriva. Oare ce a dus la cresterea nivelului ?
      "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
      "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

      Comment


      • da ... am citit dupa aceea mai atent ... probabil ca a fost prea mult pus din fabrica.
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • Poate s-au imperecheat moleculele si s-au mai inmultit.
          Daca nu a scazut apa in vasul de expansiune nu este nici o problema.
          Poate au gresit cantitatea de ulei si motorul avand mai mult decat ii trebuie incepe sa il arunce pe unde poate.
          Este o varianta .
          sigpic

          Comment


          • Am observat ca de ceva vreme ,la drumuri mai proaste,imi vibreaza geamul dinspre pasager.Daca l deschis un pic sau il presez cu mana,se linisteste.Is geamuri electrice.
            Sa ma obisnuiesc cu greierasu sau sa ma duc in garantie?Mi e ca pierd timpu degeaba si o sa aud celebra replica"asa fac toate dom le.Ce am mai observat este ca,dupa ce geamu ajunge la capac de cursa cand e inchis,dupa o secunda se aude un pocnit puternic,iar geamul de la sofer nu face la fel in aceleasi conditii

            Comment


            • Teoretic daca ce ai scris "Ce am mai observat este ca,dupa ce geamu ajunge la capac de cursa cand e inchis,dupa o secunda se aude un pocnit puternic" e repetabil, indiferent de conditii (masina urcata/s-au nu pe bordura, portiera deschisa/inchisa) poti sa te duci la garantie.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Si la mine se vede pata de ulei la furtun, pe acolo trage aer si furtunul in spate se bifurca si intra undeva in motor de unde cred ca trage vapori de ulei.
                Si eu aveam din fabrica ulei peste maxim cu 4-5 mm, dupa 5000 km era negru si l-am schimbat. Mi-a pus 3,5 l si a fost la max la joja, acum am 10000 km si nu e negru inca.
                Geamul de la pasager cand il inchid pocneste ca si cum s-ar crapa, nu stiu ce freaca acolo geamul.

                Comment


                • Originally posted by ciresel View Post
                  Am observat ca de ceva vreme ,la drumuri mai proaste,imi vibreaza geamul dinspre pasager.Daca l deschis un pic sau il presez cu mana,se linisteste.Is geamuri electrice.
                  Sa ma obisnuiesc cu greierasu sau sa ma duc in garantie?Mi e ca pierd timpu degeaba si o sa aud celebra replica"asa fac toate dom le.Ce am mai observat este ca,dupa ce geamu ajunge la capac de cursa cand e inchis,dupa o secunda se aude un pocnit puternic,iar geamul de la sofer nu face la fel in aceleasi conditii
                  Ce Logan este?
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by M.FLORIN View Post
                    Asa ceva e si la mine - ceara scursa de pe undeva.
                    Aia sunt vapori de ulei. Si la mine au aparut pe la furtunul de la turbina, dar am fost in service si le-am aratat si a ramas sa ma duc saptamana viitoare sa rezolve problema.

                    Si inca ceva important. Saptamana asta, luni, am primit o scrisoare de la uzina prin care mi se cerea sa ma prezint cat mai repede cu masina in service pentru a se verifica daca o conducta de frana atinfe de teava de admisie de la turbina, spuneau ei in scrisoare ca au avut astfel de probleme ce au dus la scadere nivelului lichidului de frana. Asa ca ATENTIE LA LICHIDUL DE FRANA. Cu ocazia asta le-am aratat si locul pe unde ies vapori de ulei.
                    sigpic

                    Comment


                    • Pai da Mihai ... la diesel sa zicem ca e mai normal - cat de normal poate fi sa arunce uleiul pe langa un furtun - pentru ca exista turbina, gaze recirculate etc; unii ar putea spune ca si la 0.9 tce ar fi normal ... desi la benzina nu se recircula gaze arse ci turbina aduce aport de aer ... dar la un motor simplu, aspirant, mie nu mi se pare prea normal.

                      Eu nu am primit scrisoare de la uzina - nu cumva se refera doar la dieseluri? ...
                      Flo (Stoicane) tu ai primit ceva de genul asta?
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • Nu stiu daca numai la diesel, dar pot spune ca la service-ul unde am fost eu nu se mai prezentase nimeni cu o asa scrisoare.
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu stiu daca asta se incadreaza la "probleme tehnice" sau daca asa ar trebui sa se intample.
                          Am observat ca in momentul in care caldura este oprita (ventilatie 0), pe instalatia imi este distribuita caldura. Daca modific pozitia butonului spre rece, se raceste si aerul.
                          Asta se intampla in mers cand caldura/aerul rece este oprit.
                          Cand zic ca am oprit caldura /aerul rece, ma refer la faptul ca am oprit ventilatia (sper ca procedez bine).

                          Comment


                          • Originally posted by igor06 View Post
                            Nu stiu daca asta se incadreaza la "probleme tehnice" sau daca asa ar trebui sa se intample.
                            Am observat ca in momentul in care caldura este oprita (ventilatie 0), pe instalatia imi este distribuita caldura. Daca modific pozitia butonului spre rece, se raceste si aerul.
                            Asta se intampla in mers cand caldura/aerul rece este oprit.
                            Cand zic ca am oprit caldura /aerul rece, ma refer la faptul ca am oprit ventilatia (sper ca procedez bine).
                            Asa trebuie sa se intample. Este normal si corect, nu are nici o problema masina.
                            sigpic

                            Comment


                            • Ok, multumesc pentru raspuns

                              Comment


                              • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                                Nu stiu daca numai la diesel, dar pot spune ca la service-ul unde am fost eu nu se mai prezentase nimeni cu o asa scrisoare.
                                Sunt curios oare daca prin contul de pe MY DACIA apare aceasta scrisoare.
                                Eu unul mi-am facut cont acolo de vre-o doua saptamani ... la mine nu apare nimic in sectiunea "alertele mele", acolo unde, cica, iti apar eventualele operatiuni tehnice in care este inrolat codul VIN al masinii.
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google