Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by piroman22 View Post
    In 2013 o masina cu motor de generatie noua, turbo pe benzina sa vina cu ulei de prima umplere 10w40 mi se pare o porcarie! Parerea mea este ca cine v-a spus asa ceva habar n-are ce vorbeste, si la diesel la care era "interzis" in trecut ulei 5w30, de 2 ani incoace se pune aceasta norma ca ulei de prima umplere, daramite la benzinare la care se pune de ani buni!
    Sau chiar asa de zgarciti au ajuns astia de la Dacia ca baga 10w40 de prima umplere si apoi te incarca cu 700-1000 de lei o banala revizie la o masina low cost!
    Masina vine din fabrica cu 5W30.Nu mai scrieti povesti.
    La prima mea revizie s-a pus 5W30 DaciaOil(Total).Nu exista revizie la benzinar cu un cost 700 ron.

    Comment


    • Si eu zic la fel.
      Si e normal sa dea mai multe echivalente de ulei ca nu cred ca cei din Siberia vor folosi acelas tip de ulei ca cei din Africa.
      Pentru Romania sa ales varianta de mijloc adica un 5w30.
      Pe timpul veri se poate folosi si un 10w40 dar nu l-as recomnda in anotimpul rece.

      O banala revizie la Opel Astra 1.4 benzina costa 650 ron cu -10%.
      am schimbat si placulete si a sarit la 1450ron.
      Asa ca Dacia inca sta bine la preturi.
      Last edited by stoicanu; 4 November 2013, 22:46. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • Maine merg la revizie si eu. Sunt curios ce ulei o sa imi puna si cat va costa revizia.
        Revin maine pe topicul dedicat reviziilor.
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • [QUOTE=Rac;1529059]Masina vine din fabrica cu 5W30.


          Putem sti pe ce te bazezi cand faci aceasta afirmatie ?

          Comment


          • Aveti thread dedicat uleiurilor. Va rog sa discutati acolo!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Originally posted by TOMMKAT View Post
              O mica intrebare. Azi dimineata am vrut sa pornesc masina dar aceasta a refuzat sa o faca. Primea curent , electromotorul invartea , dar masina nu o vrut sa porneasca sub nici o forma. Dupa vreo 15 minute o pornit in sfarsit. Facea ceva in genul ca nu recunostea chipul de pe cheie. Este prima oara cand face asa ceva. Masina este noua are o luna. Aseara intr-adevar o fost o ceata f groasa si o umezeala f mare in aer. O mai patit cineva sa ceva. Am fost la reprezentanta , am facut teste pe calculator nici o eroare totul era normal. Restul zilei masina o mers perfect si pornea la 1/4.
              Eu am patit de 2 ori pana acum, si tot asa in service mi-au sus ca "nu iese nimic pe calculator". Aceleasi conditii atmosferice si in cazul meu. Poate face condens pe undeva...

              Originally posted by Bazilman View Post
              Mai oameni buni nu reusesc in nici un chip sa ma impac cu un asa zis "delay" intre momentul accelerarii si raspunsul masini. Se poate "face" ceva in aceasta privinta ?
              Accelerez si masina reactioneaza dupa o intarziere iar cand o face o face necontrolat. Eu chiar eram laudat si ma laudam cu un mers cursiv acum ...smuncitura dupa smuncitura.
              Si eu am aceasta problema, in special in vitezele a I-a si a II-a. Parca da in gat. Daca i-ai dat de cap te rog sa imi spui si mie. (si eu tot dupa SN plang ;) )
              Last edited by tibik; 26 November 2013, 13:48. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Eu am vrut sa montez chestia asta, dar mi s-a parut cam scumpa si nu stiu daca e intr-adevar asa eficienta cum se lauda, puteti incerca.

                Comment


                • Salut,

                  Am luat de curand un logan 2, 1.2 16v si am sesizat o chestie deranjanta. Cum am ridicat masina de la dealer la plecarea de pe loc fiind un pic subturat am auzit un zarnait ca de plastic desfacut. Acasa cand am intrat pe straduta unde locuiesc fiind drum pietruit am auzit din nou aceeasi poveste. M-am uitat pe sub ea, am tras de toate plasticele, nimic desprins. A mai avut cineva simptome de genul asta?

                  Comment


                  • Parca a mai avut un coleg cu un 0.9 o problema asemanatoare si a zis ca era de la carcasa filtrului de aer.
                    sigpic

                    Comment


                    • Desi nu ma asteptam la tipul acesta de defectiune,iata ca am patit-o la Dokker.
                      Din diverse motive independente de utilizator,instalatia electrica a scaunului fata a luat foc !A luat foc pana in bord ,inclusiv la panoul de sigurante!
                      Am pornit incalzirea scaunului,a iesit fum si gata !Fire topite,siguranta arsa,nimic nu mai functioneaza la scaune !
                      Am mers de doua ori la reprezentanta iar marti vine o comisie de la uzina.Probabil sistemul de incalzire al scaunului stanga fata este defect !
                      Macar sa ia dracului foc cand va avea 300.000 km.Atunci nu imi pare rau,iau banii de la asigurator pe polita casco.Acum la aproape 40.000 de km....
                      Prevad o inlocuire a instalatiei electrice,a scaunului,a panoului de sigurante,etc,etc.Operatiune ce va costa cca 1000-2000 euro cu manopera cu tot ,suportata de producator!
                      Oricum mi-am dat seama ca scaunele incalzite sunt o mare porcarie la Dacia Renault.Departe de performantele si caracteristicile scaunelor incalzite de la alti producatori !
                      Nota mea este 1 pentru optiunea "scaune incalzite" .Nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga aceasta optiune in momentul de fata !
                      Am facut prostie sa aleg scaunele incalzite !
                      Last edited by Rac; 7 December 2013, 13:59.

                      Comment


                      • Nasol ... mai ales ca vorba ta este inca noua.
                        Dar totusi poti sa ne detaliezi cum anume s-a intamplat? erai in mers sau in stationare etc etc ... nu de alte dar si eu mai am obiceiul sa mai las scaunele pornite si in stationare cand nu sunt pe langa masina si nu vreau sa ma trezesc cu surprize.
                        La fel de ciudat e cum de nu a sarit siguranta? ...
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • RAC, sa stii ca chiar ma gandeam sa cumpar o husa cu incalzire in scaun strict pt drumurile scurte din orash pe timp de iarna si dupa cum ne-ai relatat m-a lasat rece ideea, asa ca NO OFENSE dar nu ma mai intereseaza, poi daca firele fac scurt si siguranta nu se arde, atunci ori a fost prea mare si nu era calibrata pe instalatie, ori firele sau topit si fiind conductor siliconic nu au apuca sa se atinga. In fine ideea am retinut-o, daca nici din fabrica nu e ok, atunci after market - NO WAY ! STIMA

                          Comment


                          • Evenimentul s-a desfasurat asa:
                            Plecat de acasa dimineata la -7 grade,pornesc scaunele ,se incalzesc,merg 4-5 km iese fum(mai mult miros) in habitaclu.Aerisesc,merg mai departe,scaunele nu mai functioneaza.Am intuit siguranta,nu m-am gandit la instalatie.Seara caut siguranta,o gasesc arsa.Pun siguranta noua de 15 A la loc si nu mai functioneaza nimic !
                            Desfac capacul bordului,ma uit pe instalatie vad un fir topit !In locasul sigurantei la un pin,vad plasticul topit !
                            Am plecat a doua zi la reprezentanta.Cand au auzit aia de foc,imediat au bagat masina,au desfacut,au analizat ,au dat scaunul jos,nu mai vroiau sa-mi dea masina.Le-am spus:Mai fratilor, masina produce,daca sta la voi imi "sta norocul" nu o pot lasa mai mult de o zi ,cu riscul sa ia foc in drum.Arde si gata,da-o dracului de rabla !!Full casco,no problem !Au spus ca pe toata perioada reparatiei imi dau masina la schimb.Acum sa vedem !
                            Instalatia de la scaun arsa in acelasi mod(un fir topit) pe toata lungimea cablajului(izolatia temperata,topita).
                            Fiind vorba de rezistenta ce se incalzeste,termostat ce previne supraancalzirea instalatiei,un consum mare de curent,nu recomand sub nici o forma lucrari artizanale pentru aceasta imbunatatire.Nu este de joaca cu posibilitatea de "foc la c*r",in spuma poliuretanica !Arde cotetul zici ca este din paie,este 80% plastic la interior,te uti ca prostul la peisaj !
                            Last edited by Rac; 7 December 2013, 23:34.

                            Comment


                            • ... si totusi ceva nu se leaga. Ca sa topesti un fir pe de-a lungul sau e destul de complicat. In mod normal un scurt circuit acolo duce automat la arderea sigurantei. Faptul ca acel fir s-a topit pe toata lungimea sa inseamna o subdimensionare a sa. Chiar daca la final ai un consumator gen rezistenta electrica asta nu ii da voie sa se topeasca asa. Se mai pune problema amperajului dar si aici e poveste mai lunga. Sunt tare curios care este concluzia celor din reprezentanta.
                              Stiu o gramada de colegi care si-au montat astfel de huse originale si nu avut nicio problema de genul asta.
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment


                              • @Rac - treaba cu incalzirea in scaune nu este artizanala, ce ai tu pe masina se pune si din fabrica. Eu am incalzire de origine pe un ph1 de 4 ani si nu am avut probleme. Fiind o instalatie consumatoare se recomanda cabluri de dimensiune mai mare, o izolare perfecta si evitarea pozari pe parti metalice ale cadrului scaunului. Sa speram ca o rezolva si nu mai ai probleme.

                                STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
                                sigpic
                                The MVP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google