Originally posted by sebibv
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
la un diesel are cineva idee de uramatoarea problema? Daca ridic dreapta fata pe cric si invart cu mana de ea, se aude ca un "click click click" continuu si usor, mentionez ca sunetul vine de undeva de unde intra planetara in cutie, exclus sunet de placute, rulement roata... multumesclaureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
Acum nu stiu daca d-ta stii zgomotul specific (in aceste situatii, cu o roata suspendata) diferentialului; daca in mers nu sesizezi nimic anormal, atunci n-ai motive de ingrijorare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Am mai spus asta: 0.9 Tce merge sacadat la 1000 rot/min. Motorasul porneste un pic mai greu la rece fata de restul motorizarilor pe benzina din gama Dacia. Daca il lasi sa se "linisteasca un pic" dupa pornirea la rece, nu o sa mai tremure la plecarea de pe loc.Originally posted by sebibv View PostDar ati incercat, cand sunteti opriti, sa accelerati pana pe la 1200 rpm (cu masina scoasa din viteza)?
La mie vibreaza destul de puternic...
Al meu nu tremura la semafor, ba din contra, parca toarce ca un diesel cand atinge temperatura optima de functionare.
Tce consuma putin si trage bine. Comparativ cu dci 90hp.....daca pun soacra si purcelul in masina, dci nu prea simte, pe tce il doare.
Lasati ECO OFF in sezonul rece....eu nu il folosesc.
Comment
-
Cutia de siguranțe, mai precis prinderea ei de armătura borduluiOriginally posted by bogdan_cj View PostLa 1200 rpm am si eu ca un fel de bataie in bord(stanga) in zona stalpului.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Astazi am scos masina din parcare (am avut un drum mai lung)...si chiar am fost atent la vibratii. In scaun nu se simte. Se simte o vibratie usor mai mare cand motorul este cald...dar nici in volan, nici in scaun...parca in podea se simte. Cred ca se simte in scaun daca esti balonat.
@Amiralul fata de vechiul 1.4 (2004)...nu porneste mai greu. Porneste la fel. Eco merge toata iarna...nu vad de ce sa-l dezactivez in oras.
Comment
-
Ceva nou în această problemă? N-am observat să se fi răspuns.Originally posted by mihaipoto View PostSalut! Am o problema la un Logan 1.0, are cam 250 km dar am observat ca din cand in cand oscileaza acul vitezometrului la relanti. Nu face totdeauna iar cand pornesc de pe loc isi revine. In rest functioneaza normal. A mai avut cineva aceasta problema?
Comment
-
Pentru eventualele zgomote greu localizabile la Logan II , Sandero , Stepway, taiati o bucatica de cauciuc dintr-o camera de bicicleta si-l puneti la imbinarea capacului cutiei de sigurante ( bord stanga). Pentru siguranta , mai taiati un dop de cauciuc in jumatate si plasati-l in dreptul cutiei de sigurante intre cheder si plansa de bord .
Comment
-
Ai cumva o poza cum ai facut?Originally posted by georgstelsib View PostPentru eventualele zgomote greu localizabile la Logan II , Sandero , Stepway, taiati o bucatica de cauciuc dintr-o camera de bicicleta si-l puneti la imbinarea capacului cutiei de sigurante ( bord stanga). Pentru siguranta , mai taiati un dop de cauciuc in jumatate si plasati-l in dreptul cutiei de sigurante intre cheder si plansa de bord .
Comment
-
Este normala urmatoarea situatie:
Cu masina pornita, scoasa din viteza, nu reusesc sa mentin o anumita turatie, de ex 1500 rot, daca apas foarte putin acceleratia, turatia creste incontinuu.
Motor 0.9 tce, la cealata masina cu motor 1.2 nu era o problema.
Comment
-
Acelasi comportament il am si eu in jurul a 1200 rpm: se simte o vibratie mai puternica in masina.Originally posted by sebibv View PostDar ati incercat, cand sunteti opriti, sa accelerati pana pe la 1200 rpm (cu masina scoasa din viteza)?
La mie vibreaza destul de puternic...
Spre exemplu:
- accelerez pana in 2000 rpm si apoi eliberez pedala de acceleratie;
- cand acul turometrului trece de la aprox 1200 la 1000 rpm se simte vibratia;
- apoi instant dispare.
Este din seria "asa face la toate" ?
Comment











Comment