Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum tot ce are certificare TUV pică la RAR (adică dacă zice RAR că nu e bun poate să aibă și mama certificării) rezultă o știre de kko - fără a mai lua în calcul și sursa, la fel de gri, a știri
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Ma voi baza mai mult pe fiabilitatea masinii mele si pe istoricul meu cu Dacia.
      Dupa cum exprimam mai sus, am oarecare dubii despre aceste clasamente.

      Comment


      • Originally posted by Midnighte View Post
        Ce inseamna sa fie stire la a 7-a mana

        Numarati voi ce locuri are de fapt Dacia
        Tot de la coada sunt locurile.
        110, 126 si 129 din 134 de tigai, numai pentu loganistii feroce pot parea locuri onorabile.
        Avand in vedere ca bezinarele E5 si E6 Dacia se chinuie sa porneasca la 10 grade, cred ca topul ala reflecta foarte bine realitatea.
        Last edited by mr.K; 14 November 2017, 22:37.

        Comment


        • ITP e "mama la revizie" in Romania. Pentru ce ne stresam?

          Comment


          • Nu cred ca in Germanica iei TUV-ul de acasa, cum faci ITP-ul in Romania, trimiti numa' actele si spaga.
            Dar asa ne place noua sa ne dam artisti, altii sunt prosti, noi, romanasii, suntem cei mai buni din Europa, da' nu ne vede nimeni.
            Si clasamentul ala sigur e masluit, nine eleven-u' e pe primul loc pentru ca Porsche a dat spaga realizatorilor.
            Nu sunt nemtii cel mai corect si cinstit popor din lume, dar clar ca-s mai corecti si mai cinstiti decat romanii.
            Acum urmeaza sa aud cum ne invidiaza ei pentru succesul Loganului.
            Doar Dacia cumpara stiri pozitive pe sume modice la fomistii din presa. Iar daciotii le savureaza, minunandu-se ce masina trasnet si-au tras in fata colibei.
            Pacat ca ploua in ea (in masina, nu in coliba). Si nici nu porneste intotdeauna din prima.
            Last edited by mr.K; 14 November 2017, 22:55.

            Comment


            • Asta e din categoria testelor germane în care se răstoarnă cu Loganul. Probleme sunt la toate mașinile dar sunt unii care fac spune pe aici mai rău ca motorul de Dacia. Am un amic cu o Toyota Corola cu nici 40.000 și ia picat nu știu ce volanta și sonda din cauză că "nu a mers sport" cu ea că sa se mai curețe că așa se face la diesel. Cică așa "face toate". Total piese plus manopera 2800 Ron. Deh pe astea străine nu le vede nimeni...

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Nu cred ca in Germanica iei TUV-ul de acasa, cum faci ITP-ul in Romania, trimiti numa' actele si spaga.[emoji38]
                Corect. ITP in Iasi nu treci cu TUV.
                Nu stiu cu ce spaga ai trecut tu...

                Comment


                • Asa e, nimeni de la RAR Romania n-a luat spaga.
                  Numai aia de la TUV primesc spaga. In marci est germane.
                  Fane, in Romania n-ar mai circula 99% din taxi-uri daca nu s-ar lua spaga la revizii.
                  Nu mai zic si de restul de flote. In ROmania nicio statie ITP/RAR nu isi pierde autorizatia pentru ca nu-si face treaba.

                  Eu nu stiu cum naiba a fost omologat Logan fara ABS, ala nu frana cum trebuie de nou.
                  Nu ca ultimele modele ar rupe gura targului la frane.
                  Last edited by mr.K; 14 November 2017, 23:55.

                  Comment


                  • Numarul de kilometrii raportati in acel tabel este cel putin dubios. Este o medie sau mediana a celor min. 500 de masini testate (cum se specifica in descriere)? Iar daca tin cont strict de vechimea in ani atunci clasamentul este complet inutil.

                    Oricum cei de pe site spun ceva interesant:

                    But imagine how people use models in different ways.
                    Desi statistica o fi corecta (strict pe partea de evaluare), relevanta acesteia lasa de dorit. Mai ales daca compari datele intre 2-3 si 4-5 ani.

                    In lipsa de mai multe informatii eu sunt rezervat in a-l lua in seama `asa cum este livrat`.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • De Kia sportage am citit și eu ca sunt multe cu probleme în România și iată ca topul reflecta realitatea. De ce n-ar fi și la Dacia sau unii dintre voi sunteți atașați și mândrii de mașină și nu credeți ca fierul e fier și oricând se poate strica. Un pic de obiectivitate nu ar strica, dacă or fi avut și ei probleme tehnice cu mașina și le-au raportat, normal ca este o bila neagra la producător.
                      Sa lăsăm jos mândria și sa ne vedem de lungul nasului, ca nu va da Dacia dividente sa o lăudați și în culcare și seculare și la orice ora când va trezește din somn și sa răspundeți care e cea mai buna mașina și voi sa spuneți Dacia.

                      Un neamț face km într-un an cât face un roman în 3/4 ani și apoi, romanul spune ce mașina bună are el. În 3 ani și 50000 km am schimbat destule piese pe garanție. La 60000 km am schimbat volanul.
                      Last edited by aris86; 15 November 2017, 09:09. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • De obicei nu sunt de acord cu @mr.K, pentru ca este mai mereu gica-contra, dar de data asta ii dau dreptate in ceea ce priveste spaga la RAR/ITP si modalitatea de obtiniere. In Romania, cred ca mai bine de 50% dintre masinile SH aduse de afara (sau cele inmatriculate in BG) au probleme serioase care le-ar face sa pice RAR-ul, dar cu toate astea sunt inmatriculate si circula fara probleme. Pot descrie cu lux de amanunte si cu exemple concrete, dar nu este topicul potrivit pentru asta. In ceea ce priveste fiabilitatea Dacia, care a scazut in timp, DA, sunt 100% de acord ca asa este. Sunt (mai bine zis, am fost) unul dintre cei care au sustinut Dacia in orice discutie care denigra Dacia, dar avand in vedere ca am condus si conduc Dacia, in fiecare zi, din 2006 (toate modele moderne, de la Logan incoace, atat masini personale cat si de la munca), am observat ca incidenta defectiunilor a crescut de la generatie la generatie, IN SPECIAL LA LOGAN. De remarcat ca nu este vorba de defectiuni majore, care sa "puna masina pe butuci", dar pica piese care pana acum nu intrau in discutie (ex concrete din exprienta personala: balamale usi, inchidere usi, rulementi roti, schelet metalic scaun, planetare, RUGINA, becuri iluminare bord/plansa bord, termocupla, izolare interior/apa in masina). Parerea mea este ca o masina trebuie sa ramana fiabila fara sa stai sa o bibilesti in fiecare zi, sa o "ungi cu vaselina pe la incheieturi", in a fiecare saptamana, sa nu ii pui husa in parcare in fiecare seara, ci doar sa faci reviziile corect si la timp, si sa nu iti bati joc de ea, adica utilizare normala. Daca pica piesele de pe ea, la o utilizare normala, fiabilitatea iese din discutie. Acum, nu dati cu pietre, este doar pararea mea, raportat le ce am observat.

                        Comment


                        • offtopic:
                          m3dic911 asta-i foarte adevarat. Problema-i alta: este o situatie generala, nu doar la dacia, cam la toate masinile de pe piata caltiatea a scazut...chiar si la modele premium/lux vezi defecte hilare. De asta mi-am si luat dacia...nu am gasit o masina care sa aibe putine probleme...sau sa fie cat de cat fiabila...la un pret rezonabil (sa-mi permit sa cumpar masina fara sa o simt ca si cost)...iar peste 6-7 ani, la urmatoarea masina...o sa am aceasi dilema: ce-mi iau si sa n-aibe probleme...si sa nu ma omoare la buzunar. Practic prin asta castiga dacia: probleme in limitele normale...dar macar nu dai o caruta de bani pe masina.

                          Comment


                          • foarte corect. la fiabilitatea altor marci nu m-am gandit. m-am raportat la masinile cu care am interactionat in principal

                            Comment


                            • Intotdeauna loganistul se uita cu un oarecare dispret si la capra S Klasse, ca si aia mai face raie cateodata.
                              Ala care a dat 100 de mii de euro pe o masina, sigur mai are cel putin 1-2 masini cu care sa se plimbe, nu da la cheie la 0.9 tce pana porneste, ca sa ajunga la job in dimineata aia.

                              Comment


                              • Aris86, nu e vorba de mandrie. Eu unul sunt de acord cu tine, fierul e fier si toate se strica. Cu totii stim cam pe unde se afla Dacia in orice clasament. Insa delirul stimatului nostru coleg mi se pare din ce in ce mai ridicol. Spaga la ITP se da/ia pentru orice masina, in special pentru cazaturile aduse din afara. Nu ca am conta asa de mult in ochii nemtilor incat sa incerce sa saboteze Dacia insa sunt persoane/interese care incearca sa apere o tara/brand. De aceea nu mi se par tocmai ok topurile astea. Asta nu inseamna ca Dacia e de fapt in top. Tot vorbim de nemti ca fac nu stiu cati kilometrii pe ani si masinile sunt ok, dar oare avem drumurile lor? Dar oare facem reviziile ca la carte? Dar din moment ce dai 14-15 mii pe o masina nu cumva are piese mai de calitate care tin mai mult decat cele de pe o masina pe care o iei si la 6 mii de euro? Mi se pare ca noi comparam mere cu pere...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google