Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uite, dom`ne,ce oameni răi şi invidioşi, ce să mai spun, fără comentarii... !

    - Dacia Logan este autoturismul cu cele mai multe defectiuni in circulatie pe strazile din Germania, potrivit TUV 2010. Un Logan din noua nu trece verificarea tehnica obligatorie in Germania,...

    Comment


    • articol din 2010...

      nu mai cita ultimul post!
      Last edited by Seba; 19 November 2017, 18:59.

      Comment


      • @bogdan și aris
        Este clar ca unele componente pot fi clar incadrate în cele 2 categorii insa: lanțul de distributie, o siguranta automata dintr-u tablou electric, sau alte componente care trebuie schimbate la un anumit număr de cicluri pot fi usor incadrate într-o categorie sau alta.... Cel putin dpdv contabil.

        Comment


        • Originally posted by Cavaleru View Post
          articol din 2010...
          Asta e din 2017.



          @sebibv, lantul de distributie NU se schimba la un anumit rulaj, conform manualului Dacia.
          Cureaua de distributie se schimba, lantul nu.

          Lantul poate fi privit ca piesa de schimb, nicidecum un consumabil.
          Economic, iesi mai bine cu 2 schimburi de curea (120k) decat cu un schimb de lant (90-100k).
          Last edited by mr.K; 19 November 2017, 17:49.

          Comment


          • Originally posted by Cavaleru View Post
            articol din 2010...
            n-am citit până la capăt, pumnii în cap merg la cei care promovează prostiile astea în presă... şi mai ţipă că dau faliment ...

            Comment


            • Eu am luat masina in 2010 si pot spune ca articolul e fix apa de ploaie, efectiv jurnalistii cu pricina bat campii..
              Astfel, dupa aprox 7 ani si jumatate, masina mergea impecabil fara vreo problema mecanica sau de alt tip, nici chiar rugina. Intretinerea a fost conform manualului (si putin mai mult: ceara cavitati la 3 ani, ceara caroserie de doua ori pe an, doar piese de origine, BATERIA ORIGINALA)..fara scurgeri de ulei, fara martori luminosi, fara interventii la ITP, fara alte probleme.
              Si am avut motorul de 1.2 16v.
              Acum cand vad acelasi articol, merg pe ideea "cainii latra, caravana trece"..nemtii si ceilalti europeni importa la greu Dacia, iar "meseriasii" nostri importa cazanele din afara, pe ideea ca "nu conteaza cati km au , ca sunt facuti in afara" si "masinile din afara nu se strica"..
              Am luat acum un Prestige cu motor de 1.0 SCE la un pret super decent, cu garantie, cu multe dotari fata de precedentul (precedentul Loganera varianta Kiss Fm), cu un consum jenant de mic, si chiar nu este "lesinata", isi face treaba cu brio.

              Comment


              • Doar ca masinile tale n-au intrat in acea statistica TUV.
                Pare ca in Romania Dacia nu se strica.
                Last edited by mr.K; 19 November 2017, 20:48.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Economic, iesi mai bine cu 2 schimburi de curea (120k) decat cu un schimb de lant (90-100k).
                  La 120.000 Km in medie se schimba mai mult de doua kituri de distributie. Probabil da cu virgula doi si ceva, daca nu chiar 3.0. Intervine factorul timp. Ma refer la cei 4 ani in care, tot in medie, o masina nu face 60.000 Km. In plus la aproape orice Logan vandut la mana a doua, indiferent de kilometri, noul propietar schimba imediat macar cureaua de distributie, daca nu tot kit-ul. Exista o teama (justificata) ca se poate rupe cureaua. La motoarele cu lant nu cred ca la 120.000 Km se schimba IN MEDIE un lant. Cifra probabil ca este subunitara. La revanzare cu siguranta noul propietar nu se repede sa schimbe lantul de teama ca o sa se rupa fara avertisment.
                  Last edited by abc; 19 November 2017, 22:03.

                  Comment


                  • Nu toti merg precum dumneata, doar 5000 km/an. Eu am schimbat cureaua de distributie la 60k intotdeauna, n-a apucat sa faca 4 ani.
                    2 schimburi de curea distributie costa mai putin decat un schimb de lant, care e aprox. 2000 de lei.
                    Nu amestecam accesoriile, alea le tratam separat, oricum la L2 sunt de 2 ori mai scumpe ca la L1.
                    Iar lantul, repet, e pe viata. Doar ca e o viata asa, mai scurta.
                    Last edited by mr.K; 19 November 2017, 22:09.

                    Comment


                    • Mai este cineva pe Forum care a schimbat lant de distributie la 0.9?
                      sigpic

                      Comment


                      • Pe forum nu cred, ca n-a ajuns nimeni la 90-100k, in afara de tine.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Nu toti merg precum dumneata, doar 5000 km/an. Eu am schimbat cureaua de distributie la 60k intotdeauna, n-a apucat sa faca 4 ani.
                          2 schimburi de curea distributie costa mai putin decat un schimb de lant, care e aprox. 2000 de lei.
                          Nu amestecam accesoriile, alea le tratam separat, oricum la L2 sunt de 2 ori mai scumpe ca la L1.
                          Iar lantul, repet, e pe viata. Doar ca e o viata asa, mai scurta.
                          E adevarat ca in acest caz eu nu sunt un exemplu bun dar consider ca trebuie sa ne referim la medie nu la cazuri particulare. Eu zic ca rulajul mediu pentru un Logan in tara noastra este sub 15.000 Km/an. Se adauga aici problema inlocuirii distributiei la revanzare in cazul motoarelor care au curea. OK tratam separat problema accesorilor numai ca la schimbarea kit-ului de distributie sau doar a curelei se schimba obligatoriu si cureaua sau curelele (1.2) de accesorii. Nu mai pun la socoteala deranjul pentru operatia in sine: vizita la service (daca nu se face la revizie), vazut/cautat oferte materiale+manopera. Aici pe forum suntem toti pasionati de masini dar in viata reala multi propietari nu deschid capota la motor. Pana si lichidul pt. parbriz e completat de baiatul de la benzinarie.

                          Nu-i mai pun la socoteala pe cei care la fiecare schimb al distributiei schimba si pompa de apa - asa preventiv.
                          Last edited by abc; 19 November 2017, 22:37. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Am inteles, tu preferi lantul, oricum nu o sa atingi cu nicio masina pe care o sa o ai acel prag cand e posibil sa intervina problema, iar lantul nu imbatraneste precum cureaua.

                            Parerea mea e ca dai degeaba bani pe masini, la ce rulaj ai, dar fiind banii tai, n-ai decat sa faci ce vrei cu ei, pacat de locul de parcare ocupat cuiva care chiar ar avea nevoie de masina.

                            Comment


                            • Prefer motoarele pe benzina (cat mai mici ca putere si cilindree si cat mai simple d.p.d.v. tehnic). Lant sau curea? Nu stiu ce sa zic. Sa fie fiabile, silentioase, cu intretinere simpla si bani cat mai putini. Eu am invatat ca enorm conteaza sa ai propria masina de care sa dispui cand ai nevoie, chiar si in situatia in care pentru o perioada de timp mai lunga sau mai scurta ai masina de la firma. Este de preferat sa nu depinzi de nimeni.
                              Last edited by abc; 19 November 2017, 23:09.

                              Comment


                              • La cat folosesti tu masina, fix imobilizarea in service cateva ore ca sa schimbi cureaua de distributie te afecta.
                                Cred ca iti permiti sa astepti si lantul, 1-2 saptamani, doar ca nu va fi cazul, duci masina la Rabla pana apuci sa-l uzezi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google