Nici asta nu e, mai ales că sunt crăci diferite pe tensiuni diferite și crăcile se ramifică și ramificațiile merg ok - mai încearcă.
Recapitulând, NU e de la:
- Bateria dusa.
- Siguranta arsa de pe panoul bateie, senzor curent, alternator cu probleme.Grupul acela de erori ara ta lipseste o tensiune de12v. Ce tensiune nare bateria schimbata? Banuiesc ca masina nu porneste.
- Mufa ecu contacte oxidate
Încă un indiciu, fost taxi, mașină de leasing.
Recapitulând, NU e de la:
- Bateria dusa.
- Siguranta arsa de pe panoul bateie, senzor curent, alternator cu probleme.Grupul acela de erori ara ta lipseste o tensiune de12v. Ce tensiune nare bateria schimbata? Banuiesc ca masina nu porneste.
- Mufa ecu contacte oxidate
Încă un indiciu, fost taxi, mașină de leasing.






(sau poate senzorul presiune ori cel pozitie ax came)
....
, ...si tinand cont si de celelalte oricum masina pare (a fost) una "neingrijita"
(dar bine ca s-a "rezolvat" asta
, probabil vor apare si altele
)...
, iar ca "regula" cu "pe aproape" inainte de a se schimba orice componenta este bine sa se faca verificarile necesare \prealabile....
atunci multumim pentru banalitatea de șering noligi si toate "indiciile" oferite "cu pipeta" si asa cum am scris anterior bine ca s-a "rezolvat" problema asta tehnica, iar daca doresti sa oferi alte detalii atunci bine, daca nu iarasi bine si
....

Comment