Mcv 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sorin1983 View Post
    pe unde a fost spoita cu negru era deja ruginita?
    Se vede rugina si pe prinderea tobei intermediare, poza 1.
    Astept sa apara suporterii marcii care vor sustine ca asa e normal.

    A fost putina lume din partea presei, fiind lansarea de presa.
    Pai s-o cumpere presa frate, daca publicul nu vor sa-l informeze.
    Presa de obicei se invita la un drivetest international, in tarile cu apa calda.
    Nu se face ceva de genul asta, pe sest. A fost si ceva haleala?
    Last edited by mr.K; 29 May 2013, 10:38.

    Comment


    • Azi am fost la reprezentantul local dacia, foarte amabil dar nu stia nimic. Zicea ca poate azi afla ceva oficial. Nu inteleg care e secretul. Ma depaseste politica lor. Toata presa scrie ca de pe data x se poate comanda si ei nici macar nu au lista de preturi, nu au masina sa o vada clientul, nu au informatii. Ca daca intreb de ceva tehnic orice vanzator de masini din romania zici ca il injur de mama. Nu ii intereseaza ce vand si nu stiu sa isi vanda marfa de aia nu le merg vanzarile. Am avut impresia ca eu trebuia sa il informez pe el. Total neprofesionist. Dezamagire maxima si din pacate asa sunt toti. Ei vand culori, optiuni si doar clientului hotarat. Sa informeze si sa te faca sa crezi ca ai facut o afacere nu. Poate o vizita la targ la baietii care isi castiga painea vanzand sh ar misca ceva. O specializare si acolo ei fac diferenta vand niste cazane pe roti si tu esti convins ca ai facut afacer secolului. Vanzatorul face diferenta.

      Comment


      • oare de ce-or fi dat spoiala aia neagra pe sub ea si pe la rotule? o fi ruginit? si vad ca pe sub ea nu e dat pe tot planseul...

        Comment


        • E murdarit de vopsea neagra si materialul ala de protectie termica. Se vede ca e dat in stil amatoristic stratul ala negru, cu un spray ceva. Ce naiba or fi vrut sa ascunda, ei stiu.
          Attached Files
          Last edited by mr.K; 29 May 2013, 11:52.

          Comment


          • Nu stiu daca a fost haleala; nu sunt ziarist, dar am aflat de aici de pe forum ca are loc pe 28 lansarea si de la niste amici din domeniu am aflat unde, asa ca m-am dus si am intrat fara probleme.

            Sincer, cred ca este normal sa fie separata lansarea/ conferinat de presa, pentru ca pozele ar trebui facuta in liniste, nu cu 100 de oameni in jurul masinii si inautrul ei.
            Vr fi si portile deschise cat de curand.

            Comment


            • Originally posted by djxhouse View Post
              Au aparut preturile pe http://www.daciacars.co.uk/
              preturile fiind intre 6.995 si 10.795lire sterline.

              mai sa fiu a ....
              in Romania la 1.5dci 90CP emisiile fiind de 103gm/km
              in UK pentru MCV este de 99g/km
              "New Logan MCV will be available with the 1.5 dCi diesel engine, producing 66 kW (90 hp). The 1.5 dCi is the Renault group’s best selling power unit, renowned for reliability, performance and environmental credentials. Recent optimisation brings further enhancements to acceleration, and fuel consumption remains among the lowest in this segment, at 74.3mpg for a very low environmental impact of 99 g/km of CO2." LINK

              Daca in Romania era sub 100g/km atunci taxa mediu era 0euro.
              asa taxa fiind de 53 euro
              Dar ce sa faci, bani pt statul.
              Ce interesant nu?
              HOPAAAAAA...Ai punctat bine. Nu stiu cati s-ar uita la asa ceva, dar sa le puna din burta e prea de tot. Au facut asta ca sa intre pe piata lor.

              Comment


              • era un topic cu verificari la o masina noua, cand primesti masina la dacia se pare ca trebuie s-o duci direct la tester si pe elevator de noua.
                ce garda la sol? daca era mai sus faceai paris -dakar fara probleme

                Comment


                • Inca o surpriza ce se transmite la toata gama.

                  Comment


                  • Cred ca o sa creasca pretul de acum, ca are 4 stele. T

                    Sandero a pierdut puncte însă la testul de impact lateral cu stâlpul, acolo unde protecţia la nivelul pieptului şoferului a fost considerată slabă.
                    Vedeti zona colorata cu maro la nivelul pieptului. Sanse mari sa muriti.

                    La impactul posterior, care măsoară nivelul de siguranţă oferit de scaune şi de tetiere la nivel cervical, Sandero a reuşit un rezultat mediocru.
                    Sanse mari sa ramaneti in viata dar cu gatul rupt cu tetraplegie.

                    Orcum, o surpriza mare ca a reusit sa ia 4 stele, avand in vedere ca structural Logan si Sandero sunt contruite pe aceeasi platforma B0, de la Logan 1.

                    A cantarit ESP-ul probabil si influenta Renault.
                    Last edited by mr.K; 29 May 2013, 13:12.

                    Comment


                    • acum sa vedem carcotasii, e aranjat NCAP-u, e masluit... Cei care cand a aparut erau 100% siguri ca nu are cum sa ia 4 stele
                      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                      Comment


                      • Nu e nicio carcoteala, doar ca nu inteleg cum aceeasi cutie de tabla ce a luat 3 stele e ridicata la 4 stele de un ESP.

                        Oricum nu sunt viitor client Dacia, deci poate sa aiba pe hartie si 173 de stele, ca nu ma intereseaza. Tot ce trebuie sa conteze in mintea clientilor e ca in accidentele ce apar la TV sau le intalniti pe drum, Loganurile apar facute piftie si pasagerii de obicei grav raniti daca nu gata decedati.

                        Poate sa spuna cineva ca nu e aceeasi platforma, B0? Sau ca a suferit ransforsari superioare, sau au fost alte materiale folosite? Multumesc.
                        Last edited by mr.K; 29 May 2013, 13:18.

                        Comment


                        • mr.K, iti arat si flocusuri ca ale tale cu decedati pe loc, iti arat si Mercedesuri si BMW-uri, asa ca lasa-ma! stelele alea conteaza la viteze de oras 50-60 km/h, la viteza de autostrada orice masina se face praf si riscul de deces e mare.

                          Da, scuzele mele, te-am confundat
                          eu ie Mercedes vs zid/tir/cap de pod si Logan vs zid/tir/cap de pod ;)
                          clar la logan vs mertan, pierde loganul.
                          Last edited by Razvy; 29 May 2013, 13:48.

                          Comment


                          • N-am Flocus, ma confunzi cu PCH.
                            Cat despre Mercedes vs Logan, ia vezi care traieste, Huidu cu familia sau ailalti?
                            Rezulta ca stelele alea sunt marketing, daca se fac la viteza unei babe alergand sa prinda postasul.

                            Eu sunt sigur ca un SUV cu 3 stele EuroNCAP face praf Sandero ala de 4 stele, precum si un Megane de 5 stele.

                            Eu am inca, o curiozitate: totusi, va puteti da cu parerea de ce a fost vopsit partial in negru pe dedesubt, MCV-ul ala ?
                            Last edited by mr.K; 29 May 2013, 13:50.

                            Comment


                            • eu unu ma bucur ca e mai bine, dar era loc de mult mai bine. macar la siguranta sa fi fost exceptional. ca la alte capitole sunt probleme si nu doar la dacia la toata lumea. criza asta le-a afectat profitul tare rau, au taiat peste tot si se vede.
                              in poze se vede treaba facuta pe jumatate si in ultimul moment. eu ii concediam imediat pe cei care au lasat masina de la lansarea oficiala sa iasa asa pe poarta. lipsa de respect fata de clienti, fata de sine. nu te prezinti asa e ca si cum ai merge la un interviu de angajare cu jumate de costum calcat, neras si nespalat. ce impresie si-ar face angajatorul, in cazul de fata ce sa cred eu cumparatorul cand acolo unde se presupune ca trebuie sa fie totul mai mult ca bine apare asa. cand imi primesc masina la ce sa ma astept, sa fie doar pe jumate vopsita si restul sa imi dea la bidon sa termin acasa ca ei nu au avut timp.
                              ps: sa nu mai prestati poze asa sub fusta ca nu e frumos, se vede urat cu chiloteii murdari.
                              Last edited by ionutprodan; 29 May 2013, 13:56. Reason: lipsesc litere

                              Comment


                              • Uitati aici Fiat 500 (5 stele) vs Q7 (doar 4 stele)
                                http://www.youtube.com/watch?feature...v=6pVF1Wr7GLQ#!
                                Steaua aia in plus a Fiatului nu conteaza. De unde rezulta ca numarul de stele conteaza poate la 2 masini de aceeasi clasa.
                                Daca acel Q7 are 4 stele, Fiat 500 ar merita o stea.


                                in poze se vede treaba facuta pe jumatate si in ultimul moment.
                                Problema e alta. Masina aia e nou nouta, abia fabricata. Masina de showroom. Ce cauta vopseaua aia acolo?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google