Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum ca a venit zapada sa testam asr-ul
    Se vedem cine se plange de el ca a ramas inzapezit din cauza ca nu poate fi dezactivat.
    Eu am facut destule teste si este destul de permisibil in cazul in care vrei sa faci balans la masina
    sigpic

    Comment


    • Acum doua zile, mi s-a activat esp-ul cand am vrut sa plec de pe loc. Ce-i drept, jos era iarba, apa si deasupra zapada. Ne-am urcat 5 persoane in masina si nu am reusit sa plec. Am ramas doar eu in masina si am dat in spate, dupa care cu a 2 am reusit sa pornesc foarte usor. E o functie utila, daca stii cum sa o utilizezi. E bine ca nu te lasa sa o accelerezi cat vrei si sa te scufunzi cu masina, calcand acceleratia de zor, fara a reusi sa te pui in miscare.

      Comment


      • Eu am la Kia ESP off.
        In 90% din cazuri ESP ul te ajuta (de fapt ASR u) si chiar simti ca masina trage f bine si pe zapada-gheata.
        Dar cateodata simti nevoia sa ii dai off- de exemplu cand esti in zapada afanata si vrei sa iesi de acolo prin balans eventual si cu 2 prieteni care te imping.
        La fel si in cazul unei liniute- cu ESP ul on- pedala la fund -pe la 5,000 ture iti cam taie un pic acceleratia.
        Nu ar fi stricat sa ii fi pus si Dacia un buton Off.
        Cat costa.. 20 lei ?
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • ...am mai spus-o si probabil am deranjat pe cineva , dar continui sa-mi mentin parerea.
          ...in orice situatie , deci si in cazul ESP-ului conteaza foarte mult "piesa" dintre volan si scaun
          ...o spun in mod general , nu fac referire la nimeni si tare mi-ar place sa nu mi se stearga si aceasta postare !
          ...am intalnit situatii , in general la urcarea pe munte unde era gheata sub zapada proaspat cazuta si am inceput sa pierd controlul directiei din cauza tractiunii .
          ...masina derapa si din aceasta cauza in loc sa urc pe un viraj de dreapta , am inceput sa cobor spre stanga.Conduceam un Golf 6 ce are posibilitatea anularii ASR si dupa ce am anulat ASR-ul a fost mai "dramatic". Am reusit sa plec de acolo cu ASR-ul activat si cu ajutorul unei singure persoane care a impins masina pana in varful rampei(15-20m).
          ...concluzia mea este ca totul depinde de situatia de moment corelat cu calitatea "piesei" dintre volan si scaun .

          Comment


          • "Cat costa.. 20 lei ?"
            @eugenmanea
            Nu e vorba de bani, cat despre faptul ca Dacia trebuie sa ramana cu dotari limitate, minime. Altfel si-ar da singuri cu tesla si clio nu s-ar mai vinde.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Nu s-ar mai vinde masini din gama renault, nu numai clio. Daca si dacia ar avea functiile minime de la renault, s-ar duce in picaj vanzarile companiei mama.

              Comment


              • Originally posted by old_radu View Post
                ...am mai spus-o si probabil am deranjat pe cineva , dar continui sa-mi mentin parerea.
                ...in orice situatie , deci si in cazul ESP-ului conteaza foarte mult "piesa" dintre volan si scaun
                ...o spun in mod general , nu fac referire la nimeni si tare mi-ar place sa nu mi se stearga si aceasta postare !
                ...am intalnit situatii , in general la urcarea pe munte unde era gheata sub zapada proaspat cazuta si am inceput sa pierd controlul directiei din cauza tractiunii .
                ...masina derapa si din aceasta cauza in loc sa urc pe un viraj de dreapta , am inceput sa cobor spre stanga.Conduceam un Golf 6 ce are posibilitatea anularii ASR si dupa ce am anulat ASR-ul a fost mai "dramatic". Am reusit sa plec de acolo cu ASR-ul activat si cu ajutorul unei singure persoane care a impins masina pana in varful rampei(15-20m).
                ...concluzia mea este ca totul depinde de situatia de moment corelat cu calitatea "piesei" dintre volan si scaun .
                old_radu scz de off-topic, dar sunt curios - de ce scrii cu ... tot timpul?

                Comment


                • ...hmmmm , nu stiu , nu m-am gandit
                  ...scriu astfel pe diferite forumuri de aprox. 10 ani
                  ...probabil din cauza ca sunt putin mai "nonconformist" sau asa incerc sa par ? !

                  Comment


                  • Nu pari nonconformist, pari a fi unu' care habar n-are sa scrie corect doua fraze in limba romana.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Văd încă confuzie.
                      la plecarea de pe loc te ajută doar ASR-ul
                      în mișcare ESP-ul te ține pe traiectoria impusă, ASR te ajută să nu patinezi/pierzi aderența.

                      Butoane?
                      La B98(Clio 4) care e pe aceeași platformă electronică T4 nu avem buton de ESP off.
                      La X87(Captur) a aparut un fel de "selector de esp" Extended grip la care trecerea dintr-un mod în altul se face fix la 40Kmh - sună cunoscut nu?
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • @ t0rquemada

                        ...se intampla ca si in timpul miscarii , ASR-ul sa nu te mai ajute
                        ...exemplu concret este situatia ce am prezentat-o mai sus , adica pe o rampa in cazul in care intalnesti brusc gheata acoperita cu zapada prospat cazuta , ASR-ul nu a mai facut fata
                        ...si bineinteles ESP nu poate exclude ASR !

                        @ all

                        This video explains the ESP functioning.See more in http://www.bosch-esperience.com

                        Comment


                        • La tine e caz particular, în condiții normale te ajuta.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • La majoritatea masinilor se poate ori ASR dar ramane partial activ
                            Cel putin la Mercedes singura diferentza este ca nu mai reduce cuplu motor dar de blocat roata care patineaza tot o blocheaza
                            Idem Q7


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            sigpic

                            Comment


                            • Nu mai despicati firul in patru cand cineva spune "fara ESP".

                              La Renault toate functiile (ABS, ASR, AFU, etc) sunt controlate de calculatorul de ESP, care este unul singur si este montat langa blocul hidraulic. Asa este de 15 ani, nu de ieri. Tot de acolo se da comanda pentru aprinderea avariilor in caz de frana puternica, etc.

                              Si da, un buton de ESP off este util pe vremea asta, asa cum au toate modelele Renault mai vechi.

                              Comment


                              • Poate calculatorul de ABS, că restul funcțiilor ESP, ASR, HSA sunt software.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google