Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu pana acum am reusit sa ma catar cu masina pe toti nametii de pe locurile de parcare necuratate (cam 15cm de zapada cel mult). Deci unde e problema?

    Comment


    • 15cm e exact garda la sol a L52, (probabil zăpadă mare înseamnă 50cm-1m condiții în care doar cu un Kamaz te mai miști).
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Am sa ma inzapezesc sa vedem unde e problema


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Unde am facut eu testul era gheata nu zapada batatorita dar cred ca a prins putina aderenta partea dreapta si a aruncat masina afara din gaura.
        Fara ASR nu mai arunca nimic


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by stoicanu; 6 January 2015, 08:58. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • Un test ca lumea se face atunci cand ai nevoie de puterea maxima a motorului, turatie joasa ca sa nu intre ASR sau mare ca sa actioneze , deci o panta cu zapada, nu mare, suficient 10-20cm, dar sa fie afanata, pufoasa, nu inghetata ca atunci ai aderenta mai mare, dar pana la urma e bine sa fie orice fel de zapada, e bine pentru inceput unghiul pantei sa fie in jurul a 10grade (asa "vad" eu mai bine "ochiometric" inclinarea). Bafta.....daca stiti o alta situatie cand ai nevoie de putere mare si din cauza aderentei nu iese treaba.....asa, pe orizontala ai mai multe sanse.....
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • A inceput sa ninga in Piatra Neamt, poate am noroc cand ies cu masina sa nu gasesc curatata zapada la strand sa fac o proba, de data asta iau camera cu mine.....
            Attached Files
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Am ramas si eu sambata impotmolit in zapada ca am intrat in zapada destul de mare...cam 20-25cm si asr + balans m-au ajutat foarte mult. Deci ASR+ESP sunt foarte bune pe masina si chiar am simtit cum ASR-ul infrana rotile pentru a ajuta.

              Comment


              • gata...am reusit sa fixez camera foto pe bord. m-am speriat degeaba, la 7000km parca sa produs un declic la masina sau in capul meu, merge mai bine. Dificultatea traseului este sub 50% fata de ce intalnesc pe drumurile comunale, un incepator le face fara probleme, zapada este de grosime aprox 5cm, temp ext -2-3 grade, deci am portiuni de zapada inghetata de grosime mai mare si portiuni de gheata (polei) sub zapada de azi. Primul film este versiunea cu partile importante, filmul 2 este versiunea integrala. In fotografii luate de pe google maps este locul unde am fost azi, cine le are ochiometric sa spuna ce unghi are panta mai ales in partea finala.
                film1: https://www.youtube.com/watch?v=q56wLyl2pCw

                film2: https://www.youtube.com/watch?v=PKrBNvE6h3c
                Attached Files
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Intrebare
                  Daca nu avea ASR ai fi reusit sa pleci in rampa aia asa cum nu ai reusit sa pleci nici cu ASR?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                  • Nu stiu ce sa zic, fara ASR mai mult ca sigur in strand pierdeam controlul, la rampa, ASR+ESP m-a ajutat sa tin controlul si din inertie am reusit sa o urc, cand am oprit masina pe varf (posibil ca unghiul sa fi fost de 20 grade - nu mai am curaj sa fiu categoric) si am vrut din nou sa urc ASR mi-a taiat din putere, eu acceleram ca disperatu in tr1, cred ca daca adoptam alta strategie as fi putut sa urc si in conditile alea, la un moment dat era cat pe ce.....
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Incearca sa accelerezi si sa pleci in tr II.

                      Comment


                      • Gata cu testele iarna asta....am profitat de pretul benzinei, in plus a inceput sa miroase a ceva ars prin masina, filmele urmatoare o sa fie din activitatea de zi cu zi.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • A ambreiaj poate?
                          Ideea e clara: cel putin pe gheata fara ASR rotile se duc in van...accelerezi si dai in ea degeaba rotile se invart in gol (sau cel putin una din ele..stiti ca daca o roata se invarte in gol, cealalata nu are cuplu deloc pe ea).
                          In schimb cu ASR rotile se invart uniform si amandoua odata- si asa ai mari sanse sa iesi din belea.
                          Imi aduc aminte de raposatul Oltcit care avea frana de mana pe fata. Dc cumva o roata era pe gheata si se invartea in gol, cealalalta stand...trageam la jumatate frana de mana si aveam un 'ASR manual '
                          Last edited by eugenmanea; 6 January 2015, 15:18.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Mai e o metoda daca ramaneti blocat pe undeva eu am folosit-o la manastirea Prislop pt ca nu puteam nici sa mai urc, iar in spatele meu era un maldar de zapada, drumul era f ingust.
                            Am tras frana de mana si am virat dreapta si masina a intors ca un carucior de la kaufland

                            Comment


                            • La diperare incerci orice, daca va spun ca in varf cand am dat un pic cu spatele si am pus frana, am simtit cum masina se duce la vale ca o sanie, ma luat toate alea....., stiam de grilajul de fier ca o sa ma opreasca, daca va uitati la film obs ca nu era nici o urma de masina, am urcat vara pe drumul acela, iarna nu am mai facut-o pana acum.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • @ Oti: În concluzie e bun sistemul ESP-ASR (era bine dacă aveai activat și HSA) ?
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google