Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am circulat, dar fie era zapada foarte tasata, fie nu era deloc zapada ( drumuri dezapezite foarte rapid ). Niciodata n-am mers pe un sol afanat atat de bine ( incat sa se "scufunde" masina 2-5 cm in primele minute de stationare ! ). Oricum, mai mult am vrut sa testez capacitatile masinii - sa stiu daca sa abordez sau nu anumite rampe

    Comment


    • La deal funcționează ok, după cum au testat Oti și Midnighte, problema era la plecarea de pe loc pe plat, pe noroi/zăpadă/mocirlă când ai nevoie de balans(pentru că împotmolit), iar mașina nu te lasă pentru că de obicei accelerezi peste 2000rpm.

      Există posibilitatea de adăugare buton esp off, dar trebuie învățat și calculatorul ca are buton.

      La Sandero RS există butonul dar comută între 3 moduri diferite*: on/on50%/off

      * adică așa:
      on: ESP/ASR activ ca la noi.
      on50%= ESP activ, ASR off și poți scârțâi roțile față până rămâi fără cauciucuri/ poți derapa dar controlat altfel intervine ESP
      off= ESP/ASR inactive, oldschool
      Last edited by t0rquemada; 21 October 2015, 09:58.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Deci e flolositor esp-ul;))

        Comment


        • Foarte folositor, vezi tu la iarna, cum mai iesi din sleauri de gheata si zapada
          Trebuie sa umblii cu un tractor in portbagaj sa te scoata la nevoie

          Comment


          • După 18 pagini și aproape 6 ani de prezență pe piață a modelului unii tot nu fac diferența între ESP(Sistemul de control dinamic al traiectoriei )* și ASR(controlul tracțiunii)

            *Acesta asigură stabilitatea vehiculului în condiţiile cele mai dificile, precum evitarea unui obstacol, pierderea aderenţei în viraj sau şofatul pe o şosea alunecoasă - scrie ceva de plecarea de pe loc ? LOL
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Intr-adevar, ASR-ul e cel care te impiedica sa pleci de pe loc iarna, taindu-ti puterea la roti. La manuala din cate am inteles daca stai sub o anumita turatie poti derapa in voie, la automata mi se pare mai greu de facut asta (iarna trecuta am ramas in zapada destul de mica din cauza ASR care imi tot taia puterea la roti)

              Comment


              • E clar atunci,cand da zapada,las masina acasa!Si inca ceva,la revedere drifturi pe zapada...inseamna ca din punctele astea de vedere,era mai bine cu Clio din din 2002)

                Comment


                • Referitor ASR :
                  In concediu de vara am experimentat, din păcate, un drum comunal in rampa, cu strat proaspăt și gros de pietriș (piatra de râu, maricica, fara nisip, înțelegeți voi). Din fericire insa, am experimentat și funcția ASR. Într-o situație asemănătoare si cu panta mai mica, Matizul meu anterior mai sa se îngroape. Acum, cu ASR pe Sandero parca am urcat cu cremaliera, asta a fost senzația. După ce am simțit că patineaza, instinctiv am redus turația și apoi cric-cric-cric. Super OK. Așteptam cu interes zăpadă.

                  Comment


                  • Nu cred că e cazul să ne panicăm degeaba din cauza ASR. Am experimentat deja iarna trecută și zăpadă destul de multă si n-am întâmpinat nicio dificultate în sensul să rămân înzăpezit pe undeva sau alte probleme ba din contră este foarte util zic eu pentru a fi utilizat în scopul pentru care a fost făcut dacă ținem cont că Logan/Sandero nu sunt mașini concepute pentru a fi utilizate în condiții de teren dificil.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google