Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar ei nu stiu ca la motorul de 1.2 mai mult de 3.6 l nu se pune ? durere la basca pentru ei !!
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Unii stiu de 3,75 L, altii de 4 L, te doare capul. Daca in carte scrie 4L, ei atat pun.

      Comment


      • Nu am stat tot timpul, exact in momentul cand voiam sa discut cu dl macanic, au venit cei de la caroserii sa discut problema cu portiera care se freaca de cheder si inginerul cu garantia la balamale sa-mi explice cum au anulat reparatia (schimbatul balamalelor). A ramas in plop, este o poveste mai complicata....am reglat personal portiera........
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Originally posted by Oti View Post
          Garnitura aia este calcaiul lui Achile sau cuiu lu'Pepelea. Este de fapt garnitura buson ulei.
          Pentru garnitura aia nu există cod separat la motorarele de pe X52, vine la pachet cu bușonul 8200062947 12,23e+tva
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Inseamna ca pentru toti posesorii de X52 cu D4F la revizie ar trebui sa vina de acasa cu o amarata de saiba de 2 lei , asta ca sa nu se recurga la tot felul de "improvizatii".Bravo Dacia ! sau platesti 55 de lei si te faci si cu un buson nou nout.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Exact, nu exista cod separat si au pus garnitura conducta cu apa (busonul intra mai greu, este mai groasa, se gasesc garnituri pt instalatii la seturi, trebuie cautat). Daca intrebam de pret cred ca cedam nervos si iarasi cercul vicios. Tot la acelasi pret ajungeam, eu ma asteptam la mai mult, dar cica am un discount cu ocazia zilei de nastere a "propietaresei".
              Eu consider ca 340 lei este ok pt pastrarea garantiei. Mai ales la "istoricul" motorului de 1.2 (D4F).
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Pretul este foarte ok, numai ca pe mine personal ma deranjeaza politica asta adoptata de Dacia , pentru o amarata de saiba apar tot felul de complicatii de ambele "tabere".
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Uite că nu e ok, am cel puțin 2 repere fără cod în dialogys și împerecheate cu alte repere:

                  ex1: un dop, care vine doar în coleția de ușă(în care sunt și agrafele pentru fața de ușă ce au cod separat) 70euro
                  ex2: simering turbo spre intercooler dCi vine doar cu conducta 189euro

                  lista poate contina
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by aris86 View Post
                    Unii stiu de 3,75 L, altii de 4 L, te doare capul. Daca in carte scrie 4L, ei atat pun.
                    ma iertati daca am sarit peste discutie, dar de unde se stie ca nu se pune mai mult de 3,6-3,7L in 1.2 ?

                    Comment


                    • Ideea este ca in bidonul de 4 l de ulei sa ramana cateva sute de ml de ulei dupa revizie, si eu am bidonul cu uleiul ramas de la ultima revizie

                      Comment


                      • Manualul zice de 4L, dialogys zice de 4L (ambele cu schimb de filtru ulei), de unde apar 3,6L chiar sunt curios (document oficial = manual, dialogys, notă tehnică, fișă de întrețiere)
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Nu se scurge tot uleiul la schimb. La mine au pus 3,75 L si tot a fost peste.

                          Comment


                          • La un schimb de ulei este imposibil sa scoti tot uleiul din motor , din acesta cauza daca pui 4 l nivelul va fi peste maxim pe joja , ideal este un 3.6 l cu schimb de filtru de ulei.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Asa o fi. Cand am cump masina, nivelul uleiului pus de fabrica indicat de joja este acelasi cu cel cand au pus 4L de ulei la prima revizie si la a doua, samd. Nu este valabila informatia ca ramane ulei in motor, cantitatea nu depaseste 100ml, insesizabil pe joja. Tineti cont ca la golire uleiul este cald si este 5W40, destul de subtire. Oare indica joja aiurea? este loc in baie? tolerantele la nivel sunt mari? Ce sa fac? sa dau jos 0,4L sau sa las asa, cum am facut si anul trecut? Forteaza ceva pe acolo, garnituri, supape....ce spun cei care au vazut un motor de 1.2 desfacut?
                              Cred ca trebuia postat la threadul cu particularitatile mot de 1.2. Scuze!
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Am facut si eu azi revizia de 1 an, am platit 438 lei.
                                Mi-au pus ulei ELF 5W40, in bidon au ramas ~300 ml.

                                Desi am putini km parcursi, aprox. 2800, mi-au schimbat si filtrul de polen. Filtrul nou era alb ca laptele, cel vechi era cenusiu spre negru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google