Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se fac +90000 km în condiții speciale (vezi forumul), cu 135Nm și 90CP în condițiile date de întreținere.
    Se face tuning la motor, doar soft.
    Se fac încă vreo 3000km în aceleași condiții speciale, cu 160Nm și peste 100CP și pică lanțul

    Deci 0,9TCe va ține mult și bine la utilizatorul obișnuit.

    Fără o sursă oficială(excludem: mi se pare, am auzit că, se zice, bla bla bla) afirmația
    Originally posted by mr.K View Post
    Nici ce zice service-ul Renault nu se pune, ca lunar 2-3 motoare 0.9 tce/service vin la schimbat lantul.
    are valoarea prafului de pe tobă
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Comparativ cu ce zice un service unde intra sute de masini lunar, iti dai seama ce valoare are ce spui tu. Zero taiat in patru.
      Ce motor e asta incat 10CP in plus sa-l dea peste cap?
      Pai 1.2tsi are 86CP, 105 CP. 1.0 ecoboost are 100, 125.., 1.2 tce e 120, 125, 130CP.
      0.9 tce nu are o marja de toleranta?

      Oricum, ca de la asta a plecat, contesti ca un 5w40 e mai potrivit decat 10w40 la 0.9 tce? Ca eu concluzia asta am tras-o.
      Last edited by mr.K; 5 October 2017, 13:57.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        S

        Fără o sursă oficială(excludem: mi se pare, am auzit că, se zice, bla bla bla) afirmația

        are valoarea prafului de pe tobă
        Aşa e, încă o dată ai perfectă dreptate, fără o dovadă concretă, adică o scanare după listingul de dynotest, 100cp şi 160 Nm sunt exact ... praful de pe tobă, maistre !

        Comment


        • Deci eu cunosc 2 masini 0.9 tce cu probleme la lant
          Una este a mea care are soft de la 105.000 km si una care nu are soft si a schimbat lantul la 97.000 km in garantie
          Dupa mine softul nu are mare influenta asupra lantului

          Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • 10w40 a apărut în "oferta" de schimb ulei la 0,9TCe, după ce au primit in recomandările cu privire la consum ulei la 1,2TCe și îl oferă implicit.

            La 0,9 TCe trebuie ulei ce respectă RN0710, 5W40 se încadrează restul nu. Oricum orice TCe e livrat cu 5W30 (RN0700 adică doar aspirate)

            Oricum, la tine mașina nu a avut o viață ușoară, deaia zic că mașina ta e caz special, în plus e din primele loturi ca și a mea.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              10w40 a apărut în "oferta" de schimb ulei la 0,9TCe, după ce au primit in recomandările cu privire la consum ulei la 1,2TCe și îl oferă implicit.
              Ei ofera 10w40 la orice motorizare când mergi in service cu benzinarele (1,2, 1,4, 1,6 si 0,9 TCe). Practic daca le zici de 5w40, primul lucru pe care il spun: costa mai mult.

              Comment


              • Așa și ce, îl furi sau îl plătești ?!
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Te fura ei, si la 5w40 si la 10w40.

                  Comment


                  • Presupun ca cele doua masini de care vorbeste @Stoicanu au schimbat uleiul la limita maxima de km. recomandata de producator(20000). Poate si acest lucru contribuie la uzura lantului.

                    Trimis de pe al meu V2_Viper_X_plus folosind Tapatalk

                    Comment


                    • e si lantu` asta la fel de "garantat pe viata" ca si "ambreiaju` infailibil" de la easier

                      Comment


                      • Culmea ca am avut N47 pana acuma cateva luni si nu am schimbat lantul de distributie, pentru ca nu aveam de ce sa-l schimb. Masina avea 150K.

                        Daca crapa lantul in ea (eu fac revizia la 10K) asta e, mai cumpar una, no harm done.

                        Comment


                        • Sunt in service cu Daciuta, va tin la curent cu evolutia reviziei de patru ani . Pana acum am ajuns la vreo 2800 ron. Suma include, pe langa revizie, discuri frana si placute noi, bielete antirului (caci una era cam obosita) , schimbarea anvelopelor. Va fac o poza la deviz cand termin, cine stie , pote mai apare ceva

                          Comment


                          • Alea sunt extra, intră la consumabile datorate șoferului.

                            Testul CLiP e inclus în preț, în caz că îl facturează separat
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by razvanCC View Post
                              Sunt in service cu Daciuta, va tin la curent cu evolutia reviziei de patru ani . Pana acum am ajuns la vreo 2800 ron. Suma include, pe langa revizie, discuri frana si placute noi, bielete antirului (caci una era cam obosita) , schimbarea anvelopelor. Va fac o poza la deviz cand termin, cine stie , pote mai apare ceva
                              Treci la gume de iarna?

                              Comment


                              • @torqe Nu stiu ce insemna test clip, dar avand in vedere ca habar nu aveau ca trebuie sa schimbe si bujiile nu ma astept sa-l primesc.

                                @aris Daca tot sunt in service am zis de ce nu... Oricum dimineata e frig, iar daca e si ud pe jos mai simt mai in siguranta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google