Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. Ce căutai cu mașina pe malul unei ape curgătoare?
    2. La plecarea de pe loc, nu depăsești 2000rpm și ieși - exemplificare min 1.02 din reclama

    ...După 5 ani, încă nu se face deosebirea între ASR și ESP
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • ce cautam uiite na-m gasit macdonaldsu si m-am dus cu copii la picnic na !
      asta e problema ce cautam eu cu masina pe malu girlii ? Nu scrie in carte ca n-am voie

      Comment


      • @george.sce, sofer profesionist nu neaparat inseamna si bun dupa cum tu bine exemplifici. Daca nu iti cunosti masina si nu stii sa folosesti anumite functii nu inseamna ca ele nu sunt bune.

        ASR mai mult te ajuta decat te incurca in situatiile de genul celor expuse de tine.

        Sent from my Mi A1 using Tapatalk
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Problema e că te-ai pus într-o situație din care nu ieșeai nici cu un 4X4 cu troliu, dar ai pretenția ca o mașină 4X2 pusă pe burtă să iasă la apăsarea unui buton - așteptăm cu interes Logan KITT edition
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Deci inca odata intreb : se poate anula mizeria asta numita ASR ESP ESC sau cum vreti voi so numiti ???

            Comment


            • Se pare ca pentru o persoana "am predicat in desert". Ma bucur ca doar pentru o singura persoana. Sa traiti baieti .

              Comment


              • Normal ca se poate anula, ii scoti siguranta sau mufa de pe unitate. Dar nu e cazul, daca ai cauciucurile potrivite si nu bagi masina in locuri care depasesc capacitatile ei de trecere si aderenta mergi fara probleme. Daca ai pretentii de masina cu tractiune integrala si te aventurezi in anumite locuri mai dificile poti avea nevoie de cal sau alt animal de tractiune.

                Comment


                • Originally posted by georgstelsib View Post
                  Se pare ca pentru o persoana "am predicat in desert". Ma bucur ca doar pentru o singura persoana. Sa traiti baieti .
                  Ai dreptate.

                  Si ca sa fiu on topic, colegul a descoperit ca are "ASR ESR ESC"

                  Comment


                  • Originally posted by georgstelsib View Post
                    Draga coleg , nu cred ca circuli in conditii mai speciale ca mine , in zona de munte cu ninsori abundente si pe drumuri unde merge uneori doar calul iar prapastia este undeva la 30 cm de tine. Cu ESP-ul On am urcat (acum cateva zile) unde a urcat doar calul cu o caruta usoara , si doua Suzuki Samurai 4X4. . Acel hulit ASR si ESP nedecuplabil de catre "maestii volanului " de pe site-ul nostru m-au ajutat sa ajung unde am avut nevoie . Mentionez ca Stepway-ul meu este echipat cu pneuri CrossClimate , la fel de hulite de catre cei care nu le au. Am impins le deal masini nemtesti cu cauciucuri dedicate de iarna , dar fara folos . Eu am mers "triumfator" cu pedala la fund in treapta I , dar cu viteza foarte mica ( de ziceam ca acusi acusi se opreste motorul ) fiindca ASR-ul nu permitea accelerarea si patinarea rotilor. Nu mai spun de ESP , cat te bucura ca nu-ti permite sa o iei spre prapastie.
                    Va spun doar atat . Teoria -i teorie dar totusi practica e practica . Si asta conteaza .Restul sunt elucubratii de birou . Nu v-as dori ca sa va tataie fundul in situatii limita . Ce vreau sa va transmit ? Inginerii proiectanti sunt mult mai destepti decat noi utilizatorii. Si asta spre norocui nostru fiindca se adreseaza in special soferilor cel mai putin dotati si mai ales a situatiilor limita.
                    Dar noi, noi suntem cei mai grozavi soferi , noua nu ni se poate intampla nimic rau . Asa este ? Sau poate nu-i asa .
                    Multe vorbe pentru nimic.
                    Am zis eu ca nu e util ESP+ASR?
                    Am zis ca la Renault exista ESP OFF.
                    Buton pus de aceeasi ingineri pe care ii preaslavesti mai sus.
                    E nasol sa crezi ca le stii pe toate si-i mai inveti si pe altii.
                    Te rog eu, vezi de sareta ta si nu ma mai invata pe mine, n-ai tu km cu fata cati am eu cu spatele. Cu toate astea, nu vreau sa te invat nimic, pentru simplu fapt ca nu vreau/nu-mi pasa.

                    Comment


                    • Pe care model (Clio4/Captur/Kaptur4x4) cu T4/T4VS ai buton ESC/ESP OFF ?! chiar sunt curios.

                      Ai doar buton RS pe Sandero RS, cu 3 nivele: 1-standard, 2-ASR off + ESP 100%, 3-ASR off + ESP 25% - deci chiar și pe Sandero RS ai ESP activ permanent
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Eu unul le-as lua talonul celor care incearca sa dezactiveze sistemele de siguranta (bine, si celor care merg cu proiectoarele de ceata pornite).
                        Mi se par foarte ok sistemele ASR/ESP. M-am distrat intr-o zi pe zapada tragand si eliberand frana de mana repede...am vazut cat de frumos se stabilizeaza masina.
                        M-am distrat activand/neactivand ASR-ul din turatie. Am bagat la cap ce a zis torquemada pe forum cu turatia de 2000 rpm. Mie imi plac aceste sisteme.

                        Pot blama 2 lucruri la dacia: S&S care nu paote fi dezactivat cu buton cu retentie si pornirea stergatorului spate...insa nici macar ala nu e chiar asa de rau.

                        Mai e o chestie, nu uitati ca puteti cumpara cu 10-12 kEUR o masina "tipla" din Germania cu vreo 100-150 k Km "reali".

                        Comment


                        • Duster și dokker au buton de ESP OFF și este foarte util când vrei sa urci un deal pe mocirla, cu ESP nici la primavara nu mai urci.

                          Comment


                          • Domule K
                            Pana si pseudimul ales spune ceva.
                            De multe ori ti-am citit postarile si in multe situatii ti-as fi da "like " daca exista un astfel de de buton . Exista un proverb: " degeaba vaca da lapte mult daca la sfarsit rastoarna galeata" . Esti un copil mare , capricios , poate frustrat , care nu accepta ca cineva poate sa-l mai corecteze , sa-l mai traga de maneca . Autosuficienta aceasta nu prea o sa-ti gaseasca un loc in societate . Negi orice , nu accepti mai nimic decat fixurile tale . Pacat , mare pacat . Am observat cu tristete ca "te iei in bete" cu oricine , in baza unei logici schioape si nu accepti argumentele nimanui. Ai alte calitati care sa te faca remarcat nu neaparat cea de "Gica Contra".

                            Acum pentru ceilalti colegi :
                            PS. Ce te faci daca ai dezactivat ESP-ul , uiti de aceasta si ulterior intri intr-o situatie in care ESP-ul ti-ar fi putut salva viata ?
                            Last edited by georgstelsib; 15 February 2018, 08:51.

                            Comment


                            • @georgstelsib
                              Te rog ca pe viitor sa fii mai atent pe ce forum intrii. Aici esti pe LoganClub si toti userii s-au nasuct cu volanul in mana. Nimeni nu are nevoie de ASR, ESP, ABS si alte asemenea litere. Astea sunt pentru soferii slabil. Aia cool, dezactiveaza tot, scot si centurile si merg cu anvelope de vara iarna....

                              Lasand gluma la oparte, cred ca ai dreptate...insa nu vei putea convinge ceilalti utilizatori.

                              Comment


                              • Una peste alta, legat de ștergător care pornește automat la mersul înapoi, iarna când geamul e înghețat se recomanda ca înainte de a pleca de pe loc sa ai toate geamurile curățate gheață și în cazul ăsta nu se rupe nimic.... și cu praful pe luneta la fel, se presupune ca ar trebui sa se mențină luneta curata... deci automatizarea e corect pusă din putul meu de vedere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google