Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Normal! Dar este și mai ieftină decât L1! Și la achiziție și la mentenanță!
    Last edited by tipicarul; 24 March 2017, 00:51.
    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

    Comment


    • Originally posted by Fanez View Post
      Logan 2 are fiabilitate de L2, n-are cum sa aiba fiabilitate de alta masina.
      Eu am descoperit ca atunci cand directionezi aerul in habitaclu are mai multe pozitii decat cele desenate. Sunt trepte intermediare si se simte.
      aia fiindca in logan intra aerul de peste tot. ce trapa ?! aia e vax albina. loganul beneficiaza de aer "dolby surround".

      @ tipicarul la piese e mai scumpa deoarece e model nou. asa au fost toate la inceput, apoi preturile au continuat sa scada.
      si nu e mai scumpa decat L1, doar are ceva dotari in plus care se platesc, dar nu inseamna ca si functioneaza bine acele dotari.
      acum platesti navigatie, esp, ceva airbaguri in plus, cutie de viteze ca a ta, despre care n-am auzit lucruri bune...etc
      eu unul n-as merge pe cutia "automata" de pe logan.

      https://www.4 tuning.ro/inovatii-auto/am-condus-dacia-logan-cu-transmisie-automata-cum-functioneaza-cutia-pilotata-easy-r-de-la-dacia-30691.html
      Last edited by B997NDL; 24 March 2017, 01:23. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Eu nu mă refeream la piese ( reparații), mă refeream la consumabile (mentenanță). Cea mai mare parte sunt în garanție, deci piesele
        ar trebui sa le plătească Dacia. Nu prea mă dau în vânt după profesionalismul de la fortiuning! N-am zis că este mai scumpă decât L1!
        Last edited by tipicarul; 24 March 2017, 01:46.
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post
          aia fiindca in logan intra aerul de peste tot. ce trapa ?! aia e vax albina. loganul beneficiaza de aer "dolby surround".

          @ tipicarul la piese e mai scumpa deoarece e model nou. asa au fost toate la inceput, apoi preturile au continuat sa scada.
          si nu e mai scumpa decat L1, doar are ceva dotari in plus care se platesc, dar nu inseamna ca si functioneaza bine acele dotari.
          acum platesti navigatie, esp, ceva airbaguri in plus, cutie de viteze ca a ta, despre care n-am auzit lucruri bune...etc
          eu unul n-as merge pe cutia "automata" de pe logan.

          https://www.4 tuning.ro/inovatii-auto/am-condus-dacia-logan-cu-transmisie-automata-cum-functioneaza-cutia-pilotata-easy-r-de-la-dacia-30691.html
          @B997NDL: man, Easy-R chiar e o cutie decenta si pana acum n-am auzit lucruri rele despre ea...
          Chiar link-ul pe care l-ai dat ca exemplu contrazice parerea ta.

          Sent from my SM-G920F using Tapatalk

          Comment


          • dar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
            si n-am incredere intr-o cutie "automata" inventata de romani. o struto-camila.
            s-ar putea ca timpul sa scoata la lumina multe defecte.

            Comment


            • P.S. nu vorbesc strict "din auzite", am fost la test-drive si am testat-o vreo 30 minute in toate regimurile.
              Singurul mic "hic-up" e la senzorul de kick-down, in 2 trepte:
              - daca o accelerezi mai tare, retrogradeaza o treapta ca sa-ti dea cuplu si se simte chiar ok, deloc deranjabil;
              - in schimb, daca apesi pedala la podea, retrogradeaza 2 trepte si intr-adevar, te smuceste un pic... dar pana la urma, sa fim seriosi, cam asta se intampla si la o manuala, daca cobori dintr-odata 2 trepte.
              In rest, schimba chiar frumos vitezele... nu la nivelul unei cutii automate cu dublu ambreiaj, dar la 500 Euro, e mai mult decat decent.

              Sent from my SM-G920F using Tapatalk

              Originally posted by B997NDL View Post
              dar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
              si n-am incredere intr-o cutie "automata" inventata de romani. o struto-camila.
              s-ar putea ca timpul sa scoata la lumina multe defecte.
              Neutral are, in schimb nu are Parking, cred ca la asta te refereai.
              Cum am mai zis, la 500 Euro nu poate sa aiba toate functiile uneia de 1000+ coco. E un compromis cu care multi s-au impacat deja linistiti... parca mai tare te doare mana sa dai vreo 30 bulioane in plus decat sa tragi frana de mana de cateva ori.
              Cat despre fiabilitate, timpul va decide... dar sincer, nu mi-as face griji.
              Asa era lumea reticenta si la aparitia motoarelor 0.9 TCE, si totusi, dupa 5 ani deja, inca n-am auzit de ceva probleme grave la ele.
              Ca si contra-exemplu, vezi motoarele 1.2 TSI din grupul VAG (Volkswagen, Skoda) lansate prin 2010: din primul an, au avut numai probleme, in special cu distributia... mda, se intampla si la case mai mari.

              Sent from my SM-G920F using Tapatalk
              Last edited by ViperX; 24 March 2017, 02:45. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by B997NDL View Post
                dar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
                si n-am incredere intr-o cutie "automata" inventata de romani. o struto-camila.
                s-ar putea ca timpul sa scoata la lumina multe defecte.
                Conceptul este al ZF! Ai auzit de numele ăsta ?

                Pentru unii tot ce-i românesc, pute!
                Daca aveți mirosul atât de fin, mergeți sclavi pe plantație la italieni! Kktul ălora va miroase a lavanda!
                Last edited by tipicarul; 24 March 2017, 03:45. Reason: Automerged Doublepost
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  dar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
                  si n-am incredere intr-o cutie "automata" inventata de romani. o struto-camila.
                  s-ar putea ca timpul sa scoata la lumina multe defecte.
                  Confirm cele mentionate de tipicarul: cutia robotizata pilotata automat (aka "struto-camila") nu a fost inventata de Dacia... nu suntem noi asa mari inventatori, stai chill
                  Tehnologia exista de ceva timp; de exemplu, Peugeot si Citroen le-au folosit pe modelele lor inca din 2010.

                  Sent from my SM-G920F using Tapatalk

                  Comment


                  • Renault a pus așa ceva în 2001 pe Twingo!
                    Hai să ieșim din off topic!
                    Last edited by tipicarul; 24 March 2017, 04:18.
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by ViperX View Post
                      @B997NDL: man, Easy-R chiar e o cutie decenta si pana acum n-am auzit lucruri rele despre ea...

                      Chiar link-ul pe care l-ai dat ca exemplu contrazice parerea ta.

                      Sent from my SM-G920F using Tapatalk

                      Cat despre fiabilitate, timpul va decide... dar sincer, nu mi-as face griji.
                      Sa te scot din ignoranta, de ce sa ne incurcam cu alte site-uri. Ultimele pagini sunt concludente.

                      Last edited by mr.K; 24 March 2017, 09:21.

                      Comment


                      • Mda, L2 arata mai bine ca L1, dar a pierdut la fiabilitate, asta e clar, nu are rost sa ne imbatam cu apa rece. Iar cu Easy-R, deja s-a schimbat un ambreaj pe garantie dupa cateva mii de km si la altii trepideaza, situatia nu este tocmai roz. Fiecare vede ce vrea si nu ii poti schimba parerea, chiar daca e neagra, el tot alba o vede, ca in filmul ”doua lozuri”.

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          dar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
                          Si cine te opreste sa o lasi in drive si sa opresti motorul? Asa ramane in viteza ca una manuala.

                          ~~~

                          Ar fi interesant la discutia asta cu cutia Easy-R o statistica: cati au avut probleme din multele exemplare vandute. Altfel vorbim de cateva cazuri razlete ce nu reprezinta neaparat o regula.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • cu o mica mentiune aris, dpmdv e o masina fiabila L2, eu sunt multumit ... Consider ca beneficiez de multe chestii, ma consider si norocos in acelasi timp ca nu am nicio problema din cele cu care se confrunta colegii nostri pe forum ... Doar o sterg de praf
                            Am doar 10mii km ce-i drept, astept sa vad cand or incepe si pe capul meu belele

                            Comment


                            • @gugu, daca o tii in garaj pe post de bibelou, normal ca nu ai probleme, ia incepe sa circuli cu ea si apoi om mai vedea. La 50000 km am schimbat si burduful la cutia de viteza, acu trebuie sa vad de unde vine scartaitul la ambreaj ca sa-l ung .

                              Comment


                              • "Fleacuri" de genul dupa 50kkm imi apare o picatura de ulei pe la burdufurile de planetare sunt probleme consacrate si la masinile Renault, si la alte marci celebre si scumpe, nu numai la Dacia!
                                Decat sa duc masina la dealer ca sa-mi schimbe pe garantie burduful de planetara si sa consatat ca imi goleste uleiul din CV intr-un bidon taiat de apa ud/murdar, dupa care sa mi-l puna asa contaminat la loc in cutie, mai bine circul cu burduful ala plangaretz si am grija sa nu scada nivelul in cutie pana iese din garantie, dupa care il schimb la un service de incredere sau mi-l schimb singur!
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google