Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    La 1,5 ai masaj și cu manuala.....

    ???????? adică?
    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

    Comment


    • Sunt colegi care au probleme cu vibrațiile la 1,5 dci și dacia refuza sa le schimbe ambreajul ca este consumabil/utilizare defectuoasa. Și la mine la 1,2 a mai dat vibrații ambreajul, dar au dispărut în neant asa cum au aparut.

      Comment


      • Și-i mai făceau și reclamă că ai mașină fără pedala de ambreiaj cu NUMAI 600 euro in plus și că de acum ambreiajul este piesa sub garanție!
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Iar începem...
          Prin ce se aseamănă JS3(TCe/K7M) și TS4(dCi), știe cineva?
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by bolovan View Post
            Colegii cu easy-R puteti pune un filmulet cu 5 min prin oras? Sa vedem cum schimba etc?
            Si cu incredere...postati si pe topicul de consum (evident, cu poze )
            Ceva aproximativ.
            Cu loganul prin București la ora de vârf.Imi cer scuze pentru perioadele fara sunet, mi le-a cenzurat youtube din cauze legate de copyright-ul melodiilor pe ...

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Iar începem...
              Prin ce se aseamănă JS3(TCe/K7M) și TS4(dCi), știe cineva?
              Calitatea lubrifiantului....
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Faptul că ai dCi și implicit un TL4(Duster 4x2) robotizat(TS4) nu te scapă de probleme (ba chiar mai grave ca la JS3)

                Peste JS3 a trecut deja un OTS, din fericire doar cele cu motor K7M fabricate (și) la Mioveni
                Last edited by t0rquemada; 13 March 2017, 01:41.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Deci prin aceasta de aseamănă: existența inevitabilă a problemelor!
                  Cinste lor, pe mama lor!

                  Mai bine mă întorc la Dacia 1300!

                  Și în ce constă gravitatea problemelor la TS4?
                  Last edited by tipicarul; 13 March 2017, 01:55.
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • Deci din cate putem observa, fiabilitatea loganului 1 consta, prin faptul ca ca e realizat din parti mecanice simple, la fel cum erau masinile prin anii 90.
                    Cat le pui ceva piese mai complexe si ajungi masinile din ani 00", deja ai probleme cu gramada.

                    Comment


                    • Scuze, am uitat sa specific...cu motor de 0.9TCe. Cu dCI mi-am cam facut o idee.

                      Comment


                      • Am pus un mic filmulet cu doua secvente referitoare la trepidatii.. se poate si auzi cum da in nas destul de tare..cel putin in prima parte
                        Last edited by alexandru102; 15 March 2017, 19:59.

                        Comment


                        • Prima data a facut urat rau de tot ....ce porcarie de cutie! In trecut se laudau c-ar fi testat-o vreo 2-300 k ! unde ?? in laborator ? Un clip de genul asta imi este suficient sa vad cum se comporta cutia incat sa nu-mi doresc easy-r!
                          Last edited by prometheus; 15 March 2017, 20:02. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Trepideaza urat tare!

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              Sunt colegi care au probleme cu vibrațiile la 1,5 dci și dacia refuza sa le schimbe ambreajul ca este consumabil/utilizare defectuoasa. Și la mine la 1,2 a mai dat vibrații ambreajul, dar au dispărut în neant asa cum au aparut.
                              Si eu am avut trepidatii la pornire precum aris, chiar am fost la reprezentanta sa vad daca il schimba ( mi au zis ca fiind trecut de 2 ani de Cand am masina, ei plateau jumatate de ambreiaj si eu jumatate)
                              Pana la urma nu l am schimbat, si nici nu mai face figuri
                              Nu credeam ca si cutia automata face figuri

                              Comment


                              • Nu's de ce dar acolo cred ca problema-i mai complicata...face prea rau masina. Ambreajul de la vechea mea masina, nici la 200k km nu facea asa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google