Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dokker/Lodgy au alt bloc ABS fără HSA , Duster are altă versiune de soft pe ABS în versiunile 4x4 unde ai buton.

    Oricum cu buton, ESP-ul e oprit până la 30km/h după care se reactivează
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Mi se par foarte ok sistemele ASR/ESP. M-am distrat intr-o zi pe zapada tragand si eliberand frana de mana repede...am vazut cat de frumos se stabilizeaza masina.
      Ia uite.
      Oricum cu buton, ESP-ul e oprit până la 30km/h după care se reactivează
      ESP OFF e util la viteze mici, plecari de pe loc.
      N-am spus ca trebuie dezactivat total, de fapt nici nu ai cum sa o faci.


      Nimeni nu are nevoie de ASR, ESP, ABS si alte asemenea litere.
      Daca nu stii la ce foloseste ESP OF, e normal sa scoti ironii din astea.

      E amuzant sa vezi afirmatii cum ca nimeni nu isi mai dorea altceva pe masina, doar pentru ca Dacia nu ofera din motive de buget.
      Corect ar fi: daca ne permiteam, cumparam o masina cu de toate.
      Last edited by mr.K; 15 February 2018, 09:51.

      Comment


      • Am simțit lipsa ON/OFF la ESP săptămâna trecută când am fost prin Maramureș, m-am chinuit pe niste dealuri până mi-a iesit limba
        Eu cred ca am ceva experiență, permis de 21 ani, 8 ani de șofer si ceva km cu mașinile personale. La mașina veche în situații mai grele nu am avut probleme. Păcat că nu au pus un buton care să închidă ESP

        Comment


        • @MR K
          nu stiu cum e cu ESP OFF. Eu nici pe Dacia 1310 nu am avut buton...asa ca...

          Interesant este ca toti vor masini ieftine, perfecte cu care sa se dea si pe coclauri, sa mearga si cu 180 pe autostrada, sa aiba si consum de 4%.

          Haideti sa fim realisti...degeaba ne varsam frustrarile pe aici ca nu rezolvam nimic.
          Last edited by sebibv; 15 February 2018, 10:21.

          Comment


          • Tot repeti ca un disc stricat despre frustrari, simti ceva in sensul asta?
            Frustrarile apar cand iti doresti si nu-ti permiti.
            Eu imi permit.

            Cand cineva observa si puncteaza ceva, cum apar avocatii Dacia si incep sa o bage pe aia cu frustrarile.
            Zic sa te abtii, bine ca ai reusit si ti-ai luat ce ti-ai dorit.

            Putini posesori de Logan sunt obiectivi.
            Am auzit de multe ori: am vrut masina sa ma duca din A in B. Ok. Nimic rau in asta.
            Dupa aia incep aberatiile, cum ca Loganul e cea mai buna alegere. Cea mai buna in ce sens? Poate pentru cei care atat isi permit, ca masina noua. Sau pentru flote, unde nu conteaza soferul si siguranta sa, conteaza doar costul /km.

            Dintre lucrurile care nu s-au descoperit la noul Logan e si ala ca nu-i masina suprema.
            Last edited by mr.K; 15 February 2018, 10:33.

            Comment


            • Loganul este cea mai ieftina masina noua.
              Loganul poate avea avantaje si dezavantaje cand il compare cu alte masini din aceeasi zona de pret.
              Loganul este mult sub orice masina care costa peste 20k.

              Eu am frustrarile mele, dar te asigur ca nu sunt legate de masina pe care o am. Atat imi permit (si nici pe asta nu prea mi-o permit ca am rate 3 ani la ea....).

              Comment


              • Din ce stiu eu la Dacia avem ABS, AFU, ASR si ESP.

                Ce sunt si ce fac ABS si AFU cred ca stie mai toata lumea si nu are rost sa insistam.

                ASR este un sistem de control al tractiunii
                ESP este un sistem de control al traiectoriei.

                Iertati-mi ignoranta dar eu nu stiam ca pana la 30 km/h ESP nu functioneaza. Din moment ce el previne deraparea nu are niciun rol la pornirea de pe loc. Gresesc cumva? Dar daca, teoretic vorbind, dupa pornire, pana ajungi la 30 km/h masina intra in derapaj? Mai este asistata sau nu? Si daca da, de catre cine?

                La pornirea de pe loc esti ajutat de ASR care asigura tractiunea si stabilitatea la accelerare reducand puterea daca o roata motoare se roteste in gol sau daca aluneca in lateral. Practic acest sistem te ajuta sa iesi din noroi, bineinteles in anumite limite. Acest sistem ramane activ permanent sau nu?

                Si acum intrebarea. Daca am avea la masina un buton care sa dezactiveze ESP, acest buton ar dezactiva automat si ASR la pornire lasandu-ne sa ne descurcam doar cu abilitatile noastre de soferi sau nu?

                Comment


                • @sebibv, nu neaparat iti iei o masina ca doar iti permiti. Poate cantaresti si din alte puncte de vedere. Si eu poate imi permiteam o alta marca dar nu am vrut, am considerat ca dau prea mult pentru ceva ce nu neaparat am nevoie.

                  Bineinteles ca exista tot felul de experti cu idei putine dar fixe ce gasesc de cuviinta sa comenteze la aproape orice si oricand (indiferent daca are logica ce spun sau nu).

                  Mie tot un "expert" (aici pe forum) din asta mi-a comentat ca de ce am nevoie de MCV ca era suficienta si o berlina, ca e suficient loc etc.

                  ~~~~

                  Eu zic sa ignoram si sa revenim la subiect. E mai sanatos.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • K, daca nu-ti trec nervii, iei vacanta. in afara de faptul ca posesorii de logan sunt cretini si loganul e un *****, mai ai ceva de adaugat? oricata dreptate ai avea uneori, nu merge la nesfarsit sa ii faci pe toti frustrati si retardati. ai tu vreo masina impecabila, cumva? perfect, laud-o aici, sa se lumineze si altii ce afacere mareata ai facut. aruncatul cu rahat e simplu, la fel ca si scuzele de auto-multumire ale altora, ce-i drept, dar nu cred ca asta-i scopul forumului. oi fi eu batut in cap, dar nu vad rostul ca atunci cand cineva intreaba cum sa rezolve o problema, sa vii sa spui ca masina lui e un rahat. cu ce l-ai ajutat? oricum omul are deja masina, n-o s-o schimbe ca ii spui tu ca e fix pix. da un sfat, o alternativa...nu ai, las-o asa.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                      Gresesc cumva? Dar daca, teoretic vorbind, dupa pornire, pana ajungi la 30 km/h masina intra in derapaj? Mai este asistata sau nu? Si daca da, de catre cine?
                      Pana in 30km/h masina nu este asistata pentru derapaj. Doar ABS-ul functioneaza.

                      Originally posted by gabrieln1960 View Post
                      La pornirea de pe loc esti ajutat de ASR care asigura tractiunea si stabilitatea la accelerare reducand puterea daca o roata motoare se roteste in gol sau daca aluneca in lateral. Practic acest sistem te ajuta sa iesi din noroi, bineinteles in anumite limite. Acest sistem ramane activ permanent sau nu?
                      Pana in 2000rpm nu se activeaza ASR (cel putin la TCe). Nu stiu care este nivelul de turatii la dCi.

                      Originally posted by gabrieln1960 View Post
                      Si acum intrebarea. Daca am avea la masina un buton care sa dezactiveze ESP, acest buton ar dezactiva automat si ASR la pornire lasandu-ne sa ne descurcam doar cu abilitatile noastre de soferi sau nu?
                      In mod normal ESP-OFF inseamna doar ASR-OFF (cel putin la VW Golf 6, stiu sigur) dar la Dacia explica mai sus @t0rquemada ca se poate sa fie in faze programabile.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Vara trecuta a trebuit sa urcam un delusor pe un drum de pământ la Selimbar după o zi de ploaie. Cu ESP ON colegul nu a reușit sa urce, ba mai mult derapase mult în lateral. L-am pus sa dea înapoi, sa îndrepte rotile și sa dezactiveze ESP. După care a urcat lejer, fără probleme. Cine spune ca nu are nevoie este ignorant, ca să nu zic alt cuvânt. Nu tot ce pun pe mașină cei de la Dacia trebuie luat ad literam de bun, ca în anumite situații îți dorești să poți dezactiva anumite funcții la nevoie.
                        Eu cred ca nu trebuie sa fie nimeni frustrat, când cumperi o mașină o cumperi constient/inconștient, documentat/nedocumentat etc....
                        Doar dacă nu îți asumi ulterior achiziția și începi sa dai vina pe alții, apoi devii frustrat.

                        Comment


                        • Silviu, multumesc pentru raspunsuri.

                          Comment


                          • @aris86, tinand cont ca nu se activeaza pana in 2000rpm in mod normal ar trebui sa fie suficient. DAR daca avem un motor mic cu cuplu mic la turatii mici s-ar putea sa fie problematica situatia.

                            Si mai e problema soferilor ce nu tin cont de acel nivel si tureaza motorul peste si astfel se activeaza ASR. Cred ca defapt aici e problema cea mare: majoritatea se precipita si nu stiu cum sa dozeze acceleratia.

                            Eu am testat pe zapada moale (echivalentul noroiului), in panta, si daca o lasi incet pleaca usor, cu rupere de aderenta si fara sa intre ASR. Dar trebuie sa ai grija cat accelerezi. In mod expres am testat la munte treaba asta (eram singur pe o panta si am avut timp sa ma "joc" cu sistemul). Eu am diesel si nu am simtit ca ar muri motorul la turatie joasa, probabil la 0.9TCe e alta senzatie.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • 1,2 16v trage bine abia dupa 2000 rot/min.
                              La 0,9 TCe, cuplul este disponibil de la 1650 rot/min pana la 2500 rot/min.

                              Cred ca la motoare aspirate, ar trebui ca ASR sa intre un pic mai sus, gen 2500 rot/min.

                              Comment


                              • Am gasit un baiat care spune el opreste ESP, spunea el ca daca este bec Esp off (si este pe bord ) se aprinde se stinge el il opreste oricum mie la taxi num-i trebuie.
                                Cica o sa stea becu ala aprins tot timpul, nu m-a-r deranja ...
                                Vrea 200 lei, ma mai gindesc ,voi ce ma sfatuiti ? S-al scot sau nu ?
                                Last edited by george.sce; 15 February 2018, 13:56.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google