Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stoicanu View Post
    Uite aici dar numai in tr.4 Am reusit sa ajung la viteza aia
    https://youtu.be/IK4hbAZnp4s
    Eu am lasat easy-r sa schimbe. Am tinut doar pedala aproape de maxim (fara kickdown). 180-185 a tinut-o in tr.6 daca nu bruscam acceleratia.

    Oricum la 0.9tce in tr.5 nu cred ca mai faci mare lucru :-)


    Si tu ai remapare prin urmare mai mult CP si un top speed mai mare.
    Last edited by Silviu; 20 May 2018, 10:16.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • @keim Nu exista limitator! Viteza maxima e in jur de 175 km/h, dar atingerea ei depinde de incarcarea masinii, de inclinatia drumului, de presiunea din pneuri, etc...

      @silviu Mie mi se pare ca accelereaza destul de decent si intr-a V-a! De pe la 4500 rpm nu prea mai vrea sa urce, dar pana acolo este chiar ok!
      Last edited by DannyMC; 20 May 2018, 10:22.

      Comment


      • @iatagan
        Le gasesti la Dacia, dar dupa parerea mea cel mai bine le cumperi de la dezmembrari, te scoti mult mai ieftin.
        Cel mai important plastic imi pare cel care acopera puntea, in combinatie cu barbita, deflectoare roti si cele de la rezervor iti dau senzatia ca ai alta masina. Dispare senzatia de barca.

        Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

        Pai aici cu viteza max nu este buna discutia, unul are 0.9, altul 1, eu 1.5 cu 90 etc

        Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
        Last edited by dl_dr25; 20 May 2018, 10:18. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Eu pe fata am doar barbita si diferenta s-a simtit imediat.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Originally posted by Catalin S. View Post
            Discuție 2, tot pe wazzup în același "calup de știri", tot cu colegul, de fapt mesaje venite de la el...

            "Am dat de o pantă de 10% pe care efectiv nu am putut s-o urc decât cu treapta 1. M-am speriat un pic și mă gândesc cu groază la Dealu Negru sau la Transalpina. Nu cred că o să urce.... sau dacă urcă o să omor motorul."

            Știu că au mai fost discuții de genul ăsta cu un coleg de forum care a mers la picnic cu familia, dar a ieșit de pe malul râului tractat de un tractor sau ceva de genul deoarece nu putea urca panta. Ce anume se întâmplă, fraților? Trebuie activat sau dezactivat ceva?

            Mulțumesc în numele colegului...
            Urca foarte bine 0.9 dar amicul tau trebuie sa aiba grija sa nu coboare niciodata turatia sub 2000 rpm! Pe Transalpina oricum sunt putine zone care sa-ti permita o treapta mai mare de a doua!
            La el s-ar putea sa mai fie si faptul ca motorul este inca foarte nou, eu am patit ceva asemanator in prima mie de km, chiar pe Transalpina, mi se parea ca nu poate sa urce, dar motorul devine mai elastic si anul urmator am repetat traseul si nu am mai avut nici o problema.

            Comment


            • Originally posted by dl_dr25 View Post
              @iatagan
              Le gasesti la Dacia, dar dupa parerea mea cel mai bine le cumperi de la dezmembrari, te scoti mult mai ieftin.
              Cel mai important plastic imi pare cel care acopera puntea, in combinatie cu barbita, deflectoare roti si cele de la rezervor iti dau senzatia ca ai alta masina. Dispare senzatia de barca.
              Mai sunt si altele?
              Eu nu stiam de existenta acestor plastice, daca sunteti amabil, cateva poze cu aceste plastice se poate ?

              Comment



              • Aici gasesti, cred ca tot ce poti face la masina [emoji16]

                Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                Comment


                • Originally posted by stoicanu View Post
                  Ieri am luat un Taxi
                  Era un Logan 0.9 tce 2017
                  Printre multele discutii avute despre masina a spus ceva nou si interesant cum ca masina ar avea functia cornering si functioneaza in felul urmator
                  Dai semnal si virezi se aprinde proiectorul stg sau dr in functie de cum virezi
                  Masina a fost luata la nu stiu ce oferta
                  Prestige la pret de Laureat sau invers
                  Se poate verifica de posesorii acestui model daca este adevarat ?
                  Da, anul trecut cei de la Meridian aveau o ofertă valabilă doar în luna mai. Vroiai un Laureate îți propuneau un Prestige la același preț. Eu am luat, dar nu are cornering.

                  Atenție, pentru cei care nu știu asta, viteza care apare pe ceasuri nu este reală!
                  Contează ce pneuri ai! Cei care folosesc Waze pot vedea diferențele între viteza afișată acolo și pe ceasul de bord. Sau pot vede și-n trafic în locurile în care sunt instalate dispozitive care îți arată viteza( Este unul prin Otopeni)...sau pe noul radarul poliției care este mult mai precis, din ce am auzit

                  Comment


                  • DannyMC se referă la graficul cuplu/putere unde TCe 90 are cuplul maxim de la 2000 rpm. Sub această turație, îi scade rapid cuplul de la 140 Nm.

                    Alright, I've re run this numerous times in my head, and on paper. It seems I must be missing something stupid here. Bottom line is, I am trying to calculate the amount of axle torque (post differential) required to stop a 1500 KG car from rolling down a 20 degree hill. Road to axle radius is...


                    Interesantă conversație acolo. Un calcul făcut arată că o mașină de 1.5 t are nevoie de 147 Nm pe o rampă de 10 grade (adică 18%) pentru a ține mașina pe loc.
                    So using m = 1500 Kg, g = 9.81 m/sec2, R= 0.3 m, hillangle = 10 deg, differential = 4:1, and trannie = 1.3:1 gives a flywheel torque of 147 Newton-meters.
                    Raportul de transmisie 1.3:1 ar fi treapta a cincea pe o cutie Ford tipică.

                    Comment


                    • Faptul ca masina mea ajunge la 185 km/h în tr4 se datoreaza softului si nu din cauza plusului de putere ci din cauza faptului ca limitarea la turatie a fost saltata la 6550 rot/min fata de 6250 rot/min
                      În treapta 5 ii scade viteza
                      sigpic

                      Comment


                      • @stoicanu, cresterea puterii permite si impingerea limitei de turatii mai sus. Altfel o faci degeaba, fara vreun castig major.


                        Nici pe drum drept, in tr. 5, nu o poti mentine?
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Cred ca nici la vale nu sta la 185 în tr.5
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by stoicanu View Post
                            Cred ca nici la vale nu sta la 185 în tr.5
                            La vale pe A2 am incercat eu asta vara si s-a dus peste 185!

                            Originally posted by gecmc94 View Post
                            Raportul de transmisie 1.3:1 ar fi treapta a cincea pe o cutie Ford tipică.
                            Raportul asta include raportul reductorului (final drive)? Pentru ca raportul din cutie la treapta V-a al Loganului este supraunitar (0.66:1)!

                            Comment


                            • Originally posted by dl_dr25 View Post
                              http://www.loganclub.ro/forum/albast...html?p=1794445
                              Aici gasesti, cred ca tot ce poti face la masina [emoji16]

                              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
                              Thanks
                              Foarte buna ideea cu "Albastrel". Ai bricolat ceva, nu gluma. :-))

                              Comment


                              • Originally posted by DannyMC View Post
                                @silviu Mie mi se pare ca accelereaza destul de decent si intr-a V-a! De pe la 4500 rpm nu prea mai vrea sa urce, dar pana acolo este chiar ok!
                                Eu cu @stoicanu vorbeam de top speed. Daca la ~6500rpm, tr. 4, avea 185kmh in tr.5 coboara pe la 6000 sau 5750 (nu stiu cat e diferenta intre 4 si 5 dar nu o vad mai mare de 500-750rpm). Mi se pare ciudat ca nu poate mentine viteza macar. Depinde cum s-au modificat dupa remapare curbele de cuplu/putere.

                                Dupa cum spui tu inseamna ca si la stock ar fi aceeasi poveste: in tr.4 poti merge maxim in 6200rpm si apoi pe tr.5 incepi sa pierzi din viteza. Desi mi se pare foarte ciudat sa fie asa. Cel putin pe tr. 5 ar trebui sa poti mentine viteza obtinuta in tr. 4.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google