Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebari Logan 2

    Salutare tuturor! Sunt mandrul posesor al unei prietene ce si-a cumparat noul Logan (AMBIANCE 1.2 75CP, Ambianta interioara "Carbon Foncé/Gris Lune" + A/C + alarma de la ei HPB fara telecomanda) si as avea cateva nedumeriri
    Am observat ca nu arata temperatura apei. Asa e la toate?
    Are un martor care te anunta sa schimbi vitezele (treapta superioara sau inferioara), dar mi se pare ca vrea sa merg cu masina mult subturat. Asa e la toate sau se poate seta?
    Nu inteleg cum functioneaza acea alarma montata la serviceul Dacia inainte de a lua masina. Cand incui masina sau o descui, se aude un tiuit strident. E pe claxon? Numai la deschiderea neautorizata a usilor? Nu am reusit s-o fac sa "cante" miscand masina violent.

    Parca mai erau niste intrebari, dar probabil le-am uitat, revin eu pe parcurs. Deocamdata masina are 3 zile, inca mai descoperim

    Multumesc anticipat!

  • #2
    Vezi daca se potriveste
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Chestia cu GSI-ul ma intereseaza si pe mine. 0.9 TCE

      Daca schimb cum imi spune GSI-ul, obtin un consum decent in oras (Bucuresti), cam 8.0-8.2 L/100km, la viteza medie de 20-21 km/h. Problema e ma pune sa schimb pe la 2250-2500 de ture si ma coboara cam in 1500 ture dupa ce schimb. Mie mi se pare subiectiv cam subturat, desi motorul nu vibreaza cum ar face la 1200 ture cand se cunoaste clar ca e subturat.

      Daca schimb cum ma taie pe mine capul, pe la 3000 si o tin intre 2000 si 3000, ma duc la un consum de 9.5-10 L/100km, la aceeasi viteza medie.

      Intrebarea e daca GSI-ul chiar e gandit bine si masina la 1500 de ture nu e subturata? Parca 90% din cuplu pe acolo incepe, ma gandesc ca de aia ma coboara fix la 1500 de ture.

      Recunosc ca e prima masina cu turbina pe care am condus-o (diesel n-am avut niciodata) si nu imi dau seama cum e cu turatiile optime

      Toate de mai sus sunt valabile cu ECO pornit.
      Last edited by Dangulica; 27th September 2013, 22:38.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Caracal View Post
        Am observat ca nu arata temperatura apei. Asa e la toate?
        Da, aşa e la toate, sau cel puţin la toate Logan II prezentate pe acest forum!

        Originally posted by Dangulica View Post
        Chestia cu GSI-ul ma intereseaza si pe mine. 0.9 TCE
        Intrebarea e daca GSI-ul chiar e gandit bine si masina la 1500 de ture nu e subturata?
        Dacă vei urmării "indicaţiile" din bord vei fi surprins de gândirea celor de la Dacia! Schimbatul vitezelor depinzând de mai mulţi factori! Urcă cu maşina plină o pantă şi vei observa că vei avea alte "indicaţii"!
        Dar, revenind la subiect, fiecare îşi are/alege stilul propriu de condus, în funcţie de care consumul de carburant jonglează de la 5-9%!

        Cred, din ce am mai discutat, pe tema abordată de tine, că în cazul tău e vorba de o sincronizare, sau mai de grabă o desincronizare a schimbatului vitezelor şi accelerarea/decelerarea propriu-zisă!

        Adică, mai explicit: accelerezi, apare indicatorul ↑ , apoi schimbi în treapta superioară, şi nu continui să accelerezi, oarecum "lipit"/instant (nu neapărat ca la racing!"). De asemenea la momentul apariţiei ↑, nu trebuie schimbat chiar în acel moment, deoarece plaja optimă este mai mare, iar dacă... presupunem... că în trafic urmează un "obstacol" gen intersecţie, auto care frânează, mai bine nu mai schimbi...
        Fără să exagerezi cu turatul motorului, încearcă să schimbi după aprinderea lefului ↑ şi câteva liniuţe (1-2) ale turometrului.

        Nu mă pot lăuda cu prea multă experienţă pe benzinarul cu turbină, poate un 65-75.000 km - poate un maxim de 83.000km, iar consumul nu l-am scos niciodată după acele indicatoare, mai mult... după prima zi în care le-am descoperit le-am şi uitat pe consola de bord!

        Comment


        • #5
          In manual scrie ca la inceput, in rodaj, sa schimbam treptele de viteza intre
          2 500 rpm si 3 000 rpm. Indicatorul de schimbare treapta superioara apare cam pe la 2 400-2 500 rpm la masina mea(Sandero 2, 1.2-75 CP), dar schimb ceva mai sus- 2 600 rpm.

          Comment


          • #6
            La 0,9 TCe cuplul maxim e la 2500 rpm iar la 1,2 16v cuplul maxim e la 4250rpm. In rodaj se recomanda sa NU depasesti 130 kmh, adica ~3000rpm in treapta 5.
            Oricum Indicatoarele de schimbare a vitezelor sunt mai mult de avertizare nu de respectat orbeste. Uneori imi recomanda a Va la 55 - 60kmh
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              S-a discutat pe acest forum despre resoftarea masinilor cu motorizarea de 1.2. Intrebarea e: cu ce versiune de soft vin acum aceste motoare ?
              "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
              "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

              Comment


              • #8
                Sa intreb altfel; Ce versiune de soft era pe modelul anterior de Logan cu motor de 1.2 ?
                "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                Comment


                • #9
                  Buna seara, as avea si eu 2 intrebari legate de noul loga...
                  1. La varianta Laureate scaunul soferului nu are reglaj lombar?
                  2. Scaunul soferului are carenajul din stanga, cel in care ar trebui sa fie butonul pt. incalzire , iar scaunul din dreapta nu are carenajul(spre dreapta lui) e normal?

                  Comment


                  • #10
                    Scaunul nu are reglaj lombar iar scaunul dindreapta nu are carenaj. Asa e la toate.
                    sigpic
                    This is My Ride!
                    !Visit and enjoy!

                    Comment


                    • #11
                      Si reglajul lombar cum se face? Ca nu vad nici o rozeta....

                      Scuze Florin, am citit in graba ca are reglaj...m-am luminat acum
                      Multumesc
                      Last edited by vladovici; 15th October 2013, 22:50. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Acumulatorul de pe Acces

                        Ce capacitate are acumulatorul la varianta Acces?

                        Comment


                        • #13
                          Buna intrebarea, eu am laureat de 75 cai, si baterie de 60 amperi, rombat. Altii?

                          Comment


                          • #14
                            Ambient 1.2 + A/C -> 40A

                            Comment


                            • #15
                              ambience 1.2 75 de cai 40 ah

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google