Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc de info, asa am citit si eu e net ca rezista fara probleme 2-3zile, eu teoretic nu am stationari mai lungi de 8-12ore, decat in weekend cand poate am si stationari de 24-36 de ore(sa zicem o data pe luna) si la locul de paracare la munca sau acasa, nu am trafic intens nici auto nici pietonal. Dar totusi as vrea eu sa stiu sigur, sa pot dormi linistit, sa stiu un prag de voltaj de siguranta.

    sigpic

    Comment


    • Eu doar practic pot să spun, teoretic nu prea am ideie , după experiențele mele când mașina a stat măcar o dată pe săptămână 48 ore văd că nu sunt probleme. La stilul care îl ai de folosire a mașinii, eu spun să nu îți faci probleme.

      Comment


      • Originally posted by SoNyKeL View Post

        Care ar fi voltajul pana la care as putea sa descarc bateria si sa fie in siguranta, adica nici nu vreau sa stresez prea mult bateria sa fie o uzura prematura si nici nu vreau sa am surprize la pornire. Dupa parerea voastra care ar fi un voltaj de siguranta, la care as putea seta "dispozitivul" sa taie alimentarea camerei.
        In principiu, 12.3, adica 50% incarcare; producatorul spune insa ca minimul ar trebui sa fie 12.5V, adica 75%incarcare, asta pentru a se evita caderea prematura (sulfatatrea).
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Cum folositi clima automata iarna?Cu butonul ac off sa mearga doar ventilatorul si setez temperatura sau ac normal si setez temperatura, ma intereseaza butonul ac off daca trebuie oprit iarna sau merge normal ca vara si setez doar tamperatura.

          Comment


          • De la o temperatura in jos AC stiu ca nu mai porneste. Oricum cand dezactivezi AC se dezactiveaza si clima automata, asa ca nu se poate cu clima automata si AC off.

            Comment


            • Eu am observat ca AC-ul funcționează și la temperaturi mai scăzute, când aprind butonul de Ac, geamul imediat se dezabureste, gen 0, - 1 grad.

              Are și funcție de încălzire ca acestea moderne din casa.
              Last edited by aris86; 23 December 2017, 09:10. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Nu are functia de incalzire dar are "functia de dezumidificare". Se dezaburesc mai reped geamurile daca pornesti AC.

                Comment


                • Nu are functia de incalzire.
                  Aerul tras de ventilator si trecut prin elementii vaporizatorului (unitatea din habitaclu) isi pierde din umiditate de aceea se dezaburesc mai rapid gemurile.
                  Ca o mica paranteza, la masinile cu climatizare automata, cand se porneste dezaburirea, porneste automat si AC.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Eu nu am climă automată și schimb manual între recirculare și aer proaspăt. Cum bag aer proaspăt, se dezaburesc geamurile în 2-3 minute. Oricum nu poți merge prea mult pe recirculare și din motive de acumulare de CO2. În cam 4 ore începi să te sufoci într-o cabină închisă. N-am urmărit atent dar cred că 5-6 minute recirculare apoi 3 de aer proaspăt. Chiar dacă elimini umiditatea folosind AC, CO2 nu îl elimini. Iar omul expiră și CO2 și umiditate.

                    Nu am simțit nevoia să elimin aburul din mașină cu AC pentru că îl elimin chimic în repaus. La începutul călătoriei, aerul este uscat în mașină.
                    Last edited by gecmc94; 24 December 2017, 01:53.

                    Comment


                    • Pe vreme cu umiditate mare in aer si relativ racoroasa, toamna cand ploua, dupa ce ai oprit si ai deschis cel putin o usa, te asigur ca toate geamurile, fie logan 1, 2 sau cate or mai fi, se aburesc.
                      In acest caz, acel aer umed va fi mai uscat cand este trecut prin vaporizatorul rece (evident AC on) iar apa acumulata se scurge sub masina. Este arhicunoscut faptul ca aparatele de aer conditionat, reduc umiditatea in incaperile in care functioneaza; acelasi lucru se intampla si in habitaclul unei masini.
                      Last edited by IancuMIC; 24 December 2017, 10:03.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • La L2 Ph2 există eroare de bec ars pt faza scurtă sau becul de fază lungă ? Mulțumesc
                        Până la urmă o să comand un set de becuri cu led pt fază scurtă, dacă bat urât le pun pe lungă. Încercarea moarte nu are

                        Comment


                        • NU, sunt pe direct.

                          La HJD(Duster ph3) ăla cu EMM, are eroare pe orice bec (de)conectat (de )la EMM
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Mulțumesc, acum să mă hotărăsc la ceva. Nu știu dacă se le iau cu ventilator, pânză metalică sau metal pt disiparea căldurii.

                            Comment


                            • "
                              Originally posted by IancuMIC View Post
                              Pe vreme cu umiditate mare in aer si relativ racoroasa, toamna cand ploua, dupa ce ai oprit si ai deschis cel putin o usa, te asigur ca toate geamurile, fie logan 1, 2 sau cate or mai fi, se aburesc.
                              In acest caz, acel aer umed va fi mai uscat cand este trecut prin vaporizatorul rece (evident AC on) iar apa acumulata se scurge sub masina. Este arhicunoscut faptul ca aparatele de aer conditionat, reduc umiditatea in incaperile in care functioneaza; acelasi lucru se intampla si in habitaclul unei masini.
                              Da , asa este . Chiar aparatele de aer conditionat rezidentiale folosite iarna cu scop de incalzire au o functie "dezudimificare" in care pentru un timp prestabilit , de cca. o ora , unitatea interna trece pe racire iar vaporii de apa din incapere condenseaza pe tolele reci ale vaporizatorului si se evacueaza . Dupa terminarea ciclului de dezumidificare aparatul trece automat inapoi pe incalzire .
                              La masinile noastre atat timp cat va functiona AC se va produce desicarea/dezudimificarea aerului ventilat.
                              Last edited by georgstelsib; 24 December 2017, 20:02.

                              Comment


                              • @dldr25 ventilator, pânz metalic sau metal pt disiparea cldurii.[/QUOTE]

                                Daca te hotarasti la o varianta, sa ne(imi) spui de ce. Asa nu m-am decis nici eu... Si deocamdata am renuntat la idee(ceva filmulete youtube in care fara comentarii pareau ca ledurile lumina mai puternic la distanta mica, dar nu ajung la aceiasi departare ca halogenul)

                                Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google