Noul Logan 1.2 16v Vs Vechiul Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Ampt View Post
    Ce turaţii i-ai da, tot 75 de Cai Putere are!
    Şi o spun ca posesor de motor cu acelaşi număr de Cai Putere
    Ai 75 de cai doar la 5 500 rotatii in rest sunt cam asa:
    1000 rot - 10 cai
    2000 rot - 25 cai
    3000 rot - 40 cai
    4000 rot - 60 cai
    asta teoretic ca in realitate cine stie .

    Comment


    • #77
      Ce prostii debiteaza unii pe aici de te doare capul...

      Comment


      • #78
        Adica ce vrei sa spui ?

        Comment


        • #79
          Daca la 2500 de cai ai 90% din cuplul masinii, cum sa ai 25 de cai, pai masina aia n-ar fi in stare sa se ridice pe sine la un deal, daramite si cu tine in ea.

          Comment


          • #80
            Stiu ca pare greu de crezut dar cam astea sunt cifrele.
            Atasez un test de performanta de pe net cu un motor similar.
            Attached Files

            Comment


            • #81
              Cristiboerica are dreptate ... Studiati graficul de putere pentru 1.2/16 V (http://www.google.ro/imgres?imgurl=h...tart=0&ndsp=21) !
              Rezulta (http://www.rapidtables.com/convert/power/kw-to-hp.htm) :
              -1500 rot. = 13 cp
              -2000 rot. = 26 cp
              -3000 rot. = 40 cp
              LE : Am postat in acelasi timp ...
              Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

              Comment


              • #82
                NU sunt motoare similare, ala e motor Flex, adica poate merge pe benzina si etanol(E85).

                E85 is an abbreviation for an ethanol fuel blend of 85% denatured ethanol fuel and 15% gasoline or other hydrocarbon by volume, although the exact ratio of fuel ethanol to hydrocarbon can vary considerably while still carrying the E85 label.

                Mai multe despre E85 aici

                Un extras din catalogul Logan Br, a se observa diferentele
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #83
                  Dupa cum arata datele initiale motoarele au caracteristici identice(55Kw la 5500 rot,107 Nm la 4250 rot.
                  Faptul ca la test s-a folosit E85 si nu benzina a dus la obtinerea unor cifre cu 7% mai mici decat cele oficiale.
                  Dupa parerea mea nici cu benzina nu se obtineau cifrele oficiale.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    Su unele persoane care nu stiu sa faca diferenta intre cai putere si cuplu.
                    Stie cineva cati cai putere are un tractor U650?
                    Are cam 65 cp si trage 15-20t dupa el fara proble aici intervine cuplu.
                    Am gasit si cuplu care este de 289 Nm si o cilindree de 4760 cm3
                    Last edited by stoicanu; 21 May 2014, 15:01.
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Am si eu loganul 2 de vreo 30 de ore . Are 200 de km facuti. Vin de pe un peugeot 107 an 2009 1.0 69 de cai. Loganul are 1.2 75 varianta laureate. Prima impresie cand m-am urcat la volan a fost una foarte buna, imi place interiorul si sistemul audio cu bluetooth si functie de tel face toti banii. Primul drum a fost Brasov-Rm Valcea. Cu peugeotul in depasiri de la 80 90 ma bagam cu a 3a( trepte f lungi, cu a 3a lua 150), fiind obisnuit astfel si cu loganul la 80 am dat a 3a, am pus pedala la fund, trage mai slab decat peugeotul, acela chiar se infigea bine lana la 130, cu loganul pe la 110 am terminat depasirea si cand ma uit in bord, 6000 rpm.
                      M-am speriat de cat de scurte sunt treptele, i am dat direct a 5a. Stiam ca 1000 de km nu trb sa trec de 3500 rpm dar sunt mai vitezoman de fel si am depasit cam tot ce mergea in fata mea cu sub 130. A/c pornit aproape pe toata distanta parcursa, sistem audio foarte bun, masina este extrem de confortabila(peugeotul avea fara sa exagerez suspensii la fel de tari ca cele sport). Per total masina mi se pare excelenta, totusi 1.5dci de 90 de cai cred ca i s ar fi potrivit mai bine.

                      Comment


                      • #86
                        Doar o intrebare offtopic: cum te descurci cu marimea Loganului? Si cu vizibilitatea in spate?
                        Vezi ca, in oras mai ales, Loganul e mult mai lenes decat bazdagania aia mica, sa nu apreciezi gresit niste situatii si sa iti faci probleme!
                        Oricum, BINE AI VENIT intre posesorii de Logan si pe acest forum!

                        Comment


                        • #87
                          Multumesc frumos !
                          Am carnet de 1 saptamana eu, ambele masini fiind ale mamei, desi peugeotul il condusesem destul de mult pe la tara pana sa am carnet, fiind pasionat de masini de mic ma descurc foarte bine la condus.
                          Nu am avut probleme cu loganul in ceea ce priveste dimensiunile. Singurele chestii notabile ar fi timoneria cutiei, la peugeot era ceva mai moale, la asta e ceva mai precisa. De asemenea, ambreiajul este mai sus, si pedala de acceleratie are cursa mai lunga decat la peugeot. In rest nu prea am probleme de adaptare, singurul lucru care necesita putina atentie fiind cutia de viteze so schimbatul treptelor. Daca la peugeot abia pe la 60 cerea a 3a, la logan deja ii pot da a 5a.

                          Comment


                          • #88
                            Off Topic - Ai carnet de 1 saptamana, te declari vitezoman, depasesti tot ce prinzi. Perfect normal. Pot sa te intreb unde si ce ai depasit cu Peugeotul cu 80-90 (chiar 150 in a 3-a) daca ai condus la tara?

                            Comment


                            • #89
                              De ce ai impresia ca la tara nu poti da 150 km/h la masina.
                              Mai nou exista asfalt si in provincie.
                              Scuze de offtopic
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by stoicanu View Post
                                De ce ai impresia ca la tara nu poti da 150 km/h la masina.
                                Mai nou exista asfalt si in provincie.
                                Doar că omul nostru nu avea carnet de conducere când prindea aceste viteze "pe la ţară", adică nu pe drumuri publice.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google