Noul Logan 1.2 16v Vs Vechiul Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    M-ati inteles gresit. La tara mergeam pe drum pietruit cu 20 30 pentru ca altfel faramai masina. Depasirile si celelalte viteze cu care am mers s-au intamplat in acea saptamana dupa ce luasem permisul. Nu sunt inconstient, nu fac fepasiri la limita sau sa merg cu 150 160 la risc. Am mers pe drum liber cu 4 benzi.
    Cred ca este cauzul sa punem punct la off topic

    Comment


    • #92
      Peogeot-ul si Dacia sunt diferite ca si conceptie. Am avut un 206 vreo 3 ani si l-am schimbat cu un logan II 1.2 16V. Ambele erau destinate condusului in oras, de catre sotie. Pana acum (are aproape 1000 km) loganul pare ok pentru oras. Mai putin poate claxonul, pozitionarea comenzilor pentru geamuri si telefonul care nu stie sa preia apeluri in asteptare.
      viorel

      Comment


      • #93
        Da Fordu'? Fordu' cum e fata de Logan?
        ...
        Facem ce facem si in loc sa vorbim despre subiectul topicului, o dam in comparatii cu alte marci; va rog frumos.
        Last edited by IancuMIC; 25 May 2014, 10:24.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #94
          Originally posted by hasserro View Post
          Am si eu loganul 2 de vreo 30 de ore . Are 200 de km facuti. Vin de pe un peugeot 107 an 2009 1.0 69 de cai. Loganul are 1.2 75 varianta laureate. ................. Cu peugeotul in depasiri de la 80 90 ma bagam cu a 3a( trepte f lungi, cu a 3a lua 150), fiind obisnuit astfel si cu loganul la 80 am dat a 3a, am pus pedala la fund, trage mai slab decat peugeotul, acela chiar se infigea bine lana la 130, cu loganul pe la 110 am terminat depasirea si cand ma uit in bord, 6000 rpm.
          M-am speriat de cat de scurte sunt treptele, i am dat direct a 5a. Stiam ca 1000 de km nu trb sa trec de 3500 rpm dar sunt mai vitezoman de fel si am depasit cam tot ce mergea in fata mea cu sub 130. .........................
          Sa-l stapanesti sanatos.
          Dupa ce te adaptezi la noile rapoarte n-o sa ti se mai para asa de puturos, spun asta pt ca vi de pe o masina cu rapoarte total diferite (plus mai usoara cu vro 150kg) , am mers si eu cu un Aygo (acelasi motor si rapoarte) intr-adevar tr inferioare foarte lungi, tr II dusa la 90/h fara nici o problema, iti da senzatia ca e mai rapida, dar la test "face to face" pe acolo sunt ambele.

          Cat despre turatie nu te stresa, si eu cum am luat-o de la deealer i-am facut plinu si m-am dus acasa la parinti, prima depasire am si sarit in 4000+ rpm )
          Toata treaba 2-3000 km sa n-o omori in limitari, ca mai sari in 5000 rpm n-are nici pe dracu.

          Comment


          • #95
            Am azi un drum de la tara dintre sibiu si rm valcea, pe valea oltului, pitesti, ploiesti, buzau. In total vreo 350 de km. I am dat in gura ce-i drept, 3 oameni in ea. Pe valea oltului f aglomerat nu am avut jnde sa merg mai tare de 90 100.
            Pe autostrada de la Pitesti 150 160. La 155 aveam condum de 8.8-9.2 instant. Apoi de la Gaiesti cand am intrat pe drum nornal 130-140. Depasiri cu a 3 a si a 4a cat cuprinde, jumatate din drum cu a/c. La sfarsitul drumului CB arata consum de 7.9. Multisor. La acelasi mers cu peugeotulul aveam 5.x

            Comment


            • #96
              Recomandat e ca in primii 1500-3000 kilometri sa nu depasesti 3000 de ture.Din ce ai declarat, ai depasit acest numar de rotatii destul de frecvent, ceea ce nu e bine pt masina.

              Comment


              • #97
                Originally posted by hasserro View Post
                Am azi un drum de la tara dintre sibiu si rm valcea, pe valea oltului, pitesti, ploiesti, buzau. In total vreo 350 de km. I am dat in gura ce-i drept, 3 oameni in ea. Pe valea oltului f aglomerat nu am avut jnde sa merg mai tare de 90 100.
                Pe autostrada de la Pitesti 150 160. La 155 aveam condum de 8.8-9.2 instant. Apoi de la Gaiesti cand am intrat pe drum nornal 130-140. Depasiri cu a 3 a si a 4a cat cuprinde, jumatate din drum cu a/c. La sfarsitul drumului CB arata consum de 7.9. Multisor. La acelasi mers cu peugeotulul aveam 5.x
                La situatia prezentata de tine nici Peugeotul nu avea cum sa scoata 5,.. poate daca era diesel .

                Comment


                • #98
                  @hasserro: Chiar sunt curios unde avem noi in judetul Buzau drum cu 4 benzi. DN2-E85 are 1 banda pe sens+acostament.
                  Partea cea mai tare e alta: masina e inca in rodaj, iar viteza maxima constructiva pentru 1,2 16v e 156 Km/h.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #99
                    Faceam referire la cel spre ramnic. Cat despre viteza, ma raportez la ce arata bordul.

                    @cristi iti spun sigur ca atat consuma. 1.0 12v benzina. Gandeste-te ca la 110 in a 5a aveam in jurul a 3000 de ture. Trepte lungi=turatie mica=consum redus.
                    Last edited by hasserro; 26 May 2014, 00:12. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                      Recomandat e ca in primii 1500-3000 kilometri sa nu depasesti 3000 de ture.Din ce ai declarat, ai depasit acest numar de rotatii destul de frecvent, ceea ce nu e bine pt masina.
                      Fiecare cum isi asterne, asa doarme. Asa si cu depasirea rot/min in perioada rodajului.
                      @hassero Sa-l stapanesti sanatos. Oricum la 120-130 km/h, cam 8-8,5 l/100 km consuma. Eu pe A1 pe Pitesti -Bucuresti, 103 km am scos consum de 6 l
                      Viteza de deplasare 100-120 km/h.

                      Comment


                      • 160 km/h cu 1.2 ?!? Poate la modelul cu vele...Sau era legat la sufa de vreun TIR turcesc ?!
                        O dam rau in off-topic dar nu ma pot abtine, ca si posesor de 1.2 ...
                        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                        Comment


                        • 160 pe ceasul din bord, autostrada, drum drept, nimeni in fata mea, 3 insi in masina. Chiar vrei sa ma duc diseara sa ii dau din nou 160 ca sa vezi cat arata ceasul?

                          Comment


                          • Am prins si eu cu ala nou si 4 oameni in masina. Insa mai mult nu mai putea.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Da, 160 pe ceas inseamana 156 viteza maxima prevazuta in cartea masinii.Vitezometrul e calibrat special cam cu ~5 km/h in PLUS sa arate ( asta ca sa se evite multe discutii cu radarele politiei ) .
                              Cu un GPS oricine care are dubii poate vedea viteza reala a masinii. Acolo e realitatea, de la sateliti. Si daca mai ai noroc si de un pic de vint din spate, se duce la 160 real f.pb.

                              Si la al meu ( 1,6 16v ) tot cu ~5km/h arata mai mult, pe toata scala vitezometrului, comparat cu GPS.
                              Last edited by bogdan_cr; 26 May 2014, 12:30.

                              Comment


                              • Si daca dai afara bancheta spate si roata de rezerva si pui doar 2 litri in rezervor si pleci in slip s-ar putea sa prinzi 170 km/h real sau sa ramai in pana prostului.
                                Ce-mi place cand oameni seriosi se prind in discutii cu alti oameni seriosi despre viteza maxima 160 si consum 5%, depasesc tot ce prind da nu prea prind ca nu e nimeni pe sosea, am carnet de o saptamana da am experienta pe diferite masini, etc...
                                De 2 pagini nu prea apare nici o informatie legata de subiect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google